Ką mes turime gražaus? Balsavimas


Labas vakaras, skaitytojai, kurie dar užsukote į šį blog'ą. :)
Papasakokit, kaip praleidot penktadienį? Sakyčiau, kad daugumoje miestų arba net visuose vakare, arba popiet pasiautė perkūnija truputį? Išgyvenot? :D Aš tai taaip. Bet per daug neišsiplečiant tema ne į temą einu prie temos (supratot ką turėjau galvoje?). Prieš kelias dienas įkėliau tokią naujieną kaip "Ką mes turime gražaus" bet nežinau ar mano aprašymas nepritraukė jūsų, ar jūs fotoaparatų neturit, ar tingėjot, ar nespėjot atsiųst.. Todėl kitam kartui duosiu ilgesnį laiko tarpą, bet per šias kelias dienas gavau 3 nuotraukos ( Rugile, neprisegei nuotraukos..) todėl viena iš jų jau šį sekmadienį taps gražiausio pakabučio savininke. Todėl nieko nelaukdama parodysiu, kokias nuotraukas gavau :

Ugnės pakabukas. Jos numeris 1


Viltės pakabukas, jos numeris 2.


Karinos pakabukas, jos numeris 3.
(ji man įrodė, kad tai jos pakabukas :D)


Pats metas atiduoti balsą pačiam gražiausiam pakabučiui! Negailėkite savo balso, nes kiekvienas yra svarbus! Ir žinoma balsuokite nuoširdžiai :) Ačiū! O dabar štaaai... Balsavimas ir gero vakaro, galbūt dar susitiksim šiandien!! :



3 Komentarai

  1. Aš nespėjau atsiųst. :)
    Bet šiaip manau, kad visi pakabukai labai gražūs, ir sunku net nuspręst už kurį balsuoti... :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jau ruošiaus šiandien siūst bet nespėjau :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. MAno nelabai ryškiai matosi ;/

    AtsakytiPanaikinti