Interviu su mėnesio rašytoja Živile : '' Vienintelis dalykas, kurio noriu - padėti kitiems''.


Tikriausiai visi ištikimi TD skaitytojai žino, jog praėjus gegužės mėnesiui mes rinkome mėnesio rašytoją. Visi kone žinojo rezultatą - būtent gegužę labiausiai sužibėjo mūsų vyriausia rašytoja Živilė - įdomi, savimi pasitikinti ir neabejotinai talentą rašymui turinti merginą. Vieną vakarą (tiksliau du) paplepėjome įvairiais mums rūpimais klausimais... Tikiuosi, jūs taip pat dar labiau norite pažinti Živilę - tokią progą turite kaip tik dabar!

Labas, Živile! Pirmiausia norėčiau tave dar kartą pasveikinti tapus gegužės mėnesio rašytoja!
Labas, Vilija! Iš ties malonu, kad esu pripažinta geriausia mėnesio rašytoja : ) Ir dar kartą noriu visiems padėkoti kas mane palaikė.

Nežinau kodėl, bet man dabar taip atrodo, jog TD be Živilės būtų ne TD, ir tai - tiesa! Kas tave pastūmėjo atsiųsti mums savo laišką ir pabandyti rašyti?
Iš ties TD be kurios nors rašytojos būtų ne tas pats Td ir nesvarbu tai aš, ar kuri nors kita rašytoja iš mūsų komandos. : ) O kas pastūmėjo mane atsiųsti anketą tai net negalėčiau pasakyti, galbūt tai likimas, kad užklydau į TD forumą, kuris iš karto mane pritraukė savo šiltumu ir kadangi kaip tik galvojau save išbandyti tokioje srityje tai pagalvojau, o kodėl nepabandžius. : ) Nors loterijose man nesiseka, tačiau šį kartą nusišypsojo sėkmė ir dabar esu TD rašytojų komandos narė : )

Buvai išrinkta mėnesio rašytoja, nes mokėjai sudominti skaitytojus. Įrodei, jog svarbiausia ne kiekybė, o kokybė. Kaip sugalvoji, apie ką rašysi straipsnį? Ar tai - sausas sėdėjimas prie kompiuterio ekrano ar minčių švystelėjimas į galvą visai netikėtai?
Iš ties sunkus klausymas, nes niekada negalvoju apie ką rašysiu straipsnį, viskas vyksta spontaniškai. Tiesiog turėdama laisvo laiko atsidarau wordo lapą arba iš karto TD rašymo laukelį ir pirštai patys pradeda spaudyti klaviatūros mygtukus ir taip susidaro žodžiai, sakiniai ir galiausiai straipsniai. Galbūt tai, kad rašau rimtomis temomis straipsnius lemia tai, kad į gyvenimą nežiūriu kaip į žaidimo aikštelę, nes esu patyrusi jo teikiamas "dovanas" ir kelyje pasitaikančias duobes. Žinau, kad gyvenime svarbiausia nėra mada ir panašios temos, yra svarbesnių dalykų, apie kuriuos iš ties bijoma šnekėti. Galbūt mano mąstymas ir nuteikia mane tokiems straipsniais, galbūt todėl ir renkuosi rašyti tokiomis temomis. : )

Rašymas - jau seniai užima vietą tavo geriausių draugų sąraše? Kas buvo prieš TD? Bandei kur nors realizuoti save?
Deja, bet ne. Į mano gyvenimą rašymas atėjo tik prieš kokius dvejus metus, ankščiau į jį žiūrėdavau visiškai pro pirštus ir net nebandžiau realizuoti savęs šioje srityje, tuo metu turėjau kitų užsiėmimų ir pomėgių. Mano rašymo istorija prasidėjo nuo tų popiuliariųjų istorijų apie žvaigždes, vėliau prasidėjo blogg`o era ir istorijų rašymas. Kalbant būtent apie straipsnių rašymą tai prieš TD dar rašiau viename krepšinio portale ir vieno forumo žurnale, tačiau į tai žiūrėjau kaip į laisvų valandų užmušimą, kai visiškai nėra ką veikti. : )

Koks jausmas dirbti jaunesnių už save merginų komandoje? Ar kartais nekyla noras ''trenkti durimis'', nes šitos mažvaikės tave užknisa iki gyvo kaulo?
Tikrai ne : ) Niekada neskirstau žmonių pagal amžių, į tai tiesiog nekreipiu dėmesio, nes manau, kad ne nuo amžiaus priklauso kiek žmogus yra suaugęs vidumi : ) Todėl žiūriu į rašytojų darbus, kaip jos sugeba perteikti savo mintis, tai ką nori pasakyti ir kokia yra jų straiosnių struktūra, bet tikrai nežiūriu į amžių : ) Kai kurios penkiolikmetės gali geriau mokėti rašyti nei dvidešimtmetės, taigi amžius neturi reikšmės susidarant nuomonęs apie žmogų ir jo darbus : )

Aštuoniolika... Koks jausmas būti pilnamete? Ar maža norėjai užaugti? O galbūt atvirkščiai, dabar tik ir norėtum likti mokykloje ir dūkti kieme su draugais?
Iš ties tą dieną, kai tapau pilnamete niekas nepasikeitė mano gyvenime : ) Nepasikeičiau nei išvaizda, nei vidumi, nepasikeitė niekas, tik galbūt kitų požiūris, kai pasakai, kad esi pilnamete, nors visi visada mane jaunina. : ) Taip, kaip ir daugelis vaikystėje norėjau suaugti ir būti pati atsakinga už save ir savo veiksmus. Dabar džaugiuos, kad pagaliau iš ties oficialiai esu atsakinga už save, nors visada jaučiausi atsakinga už savo veiksmus, ir norisi kuo greičiau baikti visus reikalus su mokykla ir pakilti į gyvenimą. Tačiau tuo pačiu noriu vėl būti tuo nerūpestingu mažu vaiku, kuris dar nepažinodamas pasaulio vaikčiojo su nuoširdžia ir plačia šypsena savo veide. : )

Kuo svajojai būti užaugusi, kai buvai maža ir kokie tavo planai šiuo metu, kai jau laikai egzaminus? Svajonės pasikeitė, ar liko tos pačios?
Kiek pamenu maža norėjau būti mokytoja, tačiau jau nuo vaikystės visi aplinkiniai sakė, kad būsiu daktarė. Augant mano norai keitėsi, norėjau būti inžinierė, architektė, interjero dizainerė, daktarė, psichologė ir dar daug kuo, tačiau supratau, kad vis dėl to vienintelis dalykas ko noriu - padėti kitiems. Taip ir apsistojau ties daktarės profesija, tačiau dabar, kai jau iš ties reikia pildyti stojamuosius dokumentus esu pasimetusi ir nežinau ko iš ties noriu, nes padėti žmonėms galima įvairiai ir tai jaukia mano pasirinkimus : ) Bet manau, kad apsistosiu ties daktarės profesija ir taip bandysiu padėti žmonėms, nes turiu tvirtą tikslą, kurį noriu įgyvendinti. : )



Kaip manai, ko reikia, norint parašyti gerą straipsnį?
Manau, kad svarbiausia turėti gerų minčių ir mokėti jas dėstyti taip, kad sudomintų skaitytojus, kad ir kokia tema bebūtų : )

Kokias aplinkinių savybes vertini labiausiai, su kokiu žmogumi tau bendrauti maloniausia?
Labiausiai vertinu žmonių nuoširdumą, negaliu bendrauti su žmonėmis, kuriais negaliu pasitikėti, kurie vaikšto užsidėję kaukes ir yra visiški savanaudžiai, egoistai : ) Taigi, bendrauti maloniausiai su nuoširdžiu, mielu ir teisingu žmogumi. : )

Ką tau šiuo metu reiškia TD? Kas jame labiausiai patinka, kas traukia, o galbūt kas labiausiai... atmuša norą rašyti?
Negalėčiau parašyti ką man šiuo metu reiškia TD, tiesiog tai tas blogas į kurį negaliu neužsukus bent kartą į dieną. Labiausiai patinka jame esančių žmonių nuoširdumas. Noro rašyti niekas neatmuša, tačiau būtų malonu, jei kartais komentarų ir nuomonių būtų daugiau : ) Ir vienintelis
trūkumas, tai bent jau man, paskutiniu metu ten per daug straipsnių apie matą ir derinius, kartojasi tas pats per tą patį, bet tai tik mano asmeninė nuomonė : )

Kuo žadi nustebinti mus birželio mėnesį, Živile?
Neatskleisiu, kuo nustebinsiu, nes tada nebebūtų ko laukti : )

Tavo palinkėjimai TD skaitytojoms ir rašytojoms!
TD skaitytojoms ir rašytojoms linkiu geros vasaros, nepamirštamų akimirkų, tikrų draugų ir laimės, nes manau, kad jei esi laimingas, tada gyvenime turi viską, ko tau reikia : ) Na o atskirai rašytojoms linkiu gerų minčių ir idėjų. : )

Ačiū, kad esi, ir tikiuosi, jog vis dar būsi, džiuginsi mus savo rimtais straipsniais! Geros, įsimintinos tau vasaros!
Labai malonu, kad priėmėte mane į savo kompaniją, ir kad paįvairinote mano gyvenimą savo atsiradimu. : )

* * *

Labai ačiū Živilei už ilgus, įdomius atsakymus - pažinau tave iš tos gerosios pusės. :) Ir žinoma, ačiū už pavyzdingą darbą gegužės mėnesį - tu verta šio titulo. :) Kad ir koks jis nereikšmingas.

Gero antradienio,
Vilija.

4 Komentarai

  1. Žinai, tikrai iš nuotraukų nepasakyčiau, kad tau 18, truputuką jaunesnė :D O jau nuoširdumas... Skaičiau kiekvieną žodį ir taip jaučiasi, kad viską nuoširdžiai atsakinėjai... :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sėdžiu ir šypsausi. Puiku, kad dar yra žmonių, kurie nori padėti kitiems, yra tokie nuoširdūs ir ... pilni. Žiauriai gerą įspūdį sudarei, Živile! :)

    AtsakytiPanaikinti