Ar kada matei šį žmogų savo sapnuose?


Sveikos!

Šįkart vėl nukrypsiu prie fantastikos temos. Galbūt kai kam apie tai skaityti bus nuobodu, bet nieko negaliu padaryti - visada rašau tik apie tai, kas įdomu man pačiai...:D

Manau iš pavadinimo supratote pagrindinį šio straipsnio klausimą. Jeigu vyro veidas, kurį matote kairėje, jums yra pažįstamas, vadinasi jūs esate vieni iš kelių tūkstančių žmonių, nuolat matančių jį savo sapnuose.


Bet apie viską iš pradžių:

Niujorke, 2006-tųjų vasarį, gerai žinomo psichiatro pacientė nupiešė portretą žmogaus, kuris pasikartojančiai atsirasdavo jos sapnuose. Sapnuose vyras dalindavo jai asmeninio gyvenimo patarimus. Moteris prisiekinėjo, kad niekada nebuvo sutikusi ar mačiusi to vyro realiame gyvenime.

Kelias dienas portretas užmirštas gulėjo ant gydytojo stalo,kol po kelių dienų kitas pacientas atpažino tą veidą ir pasakė gydytojui, kad portrete pavaizduotas vyras dažnai rodydavosi jo sapnuose. Jis taip pat jo nebuvo matęs tikrame gyvenime.

Psichiatras nuspręndė portretą nusiųsti keliems kolegoms, kurių pacientai taip pat kenčia nuo pasikartojančių sapnų. Per kelis mėnesius, dar 4 pacientai taip pat teigė matydavę tą žmogų savo sapnuose. Visi pacientai jį vadina TUO VYRU.

Nuo 2006 metų iki šiol, daugiau nei 2000 žmonių iš įvairių pasaulio miestų teigia pasikartojančiai matantys šį žmogų savo sapnuose. Kol kas nėra atrasta jokių ryšių, kurie sietų žmones, sapnuojančius tą vyrą. Žmogų sapnuose matę buvo įvairaus amžiaus, tautybių, religijų žmonės. Be to, nė vienas gyvas žmogus nebuvo pripažintas į jį panašus.

Šiam paslaptingam reiškiniui paaiškinti, buvo sukurta keletas teorijų:

Archetipo teorija
Ši teorija teigia, kad šio žmogaus veidas yra pasąmonės sukurtas vaizdinys, atsirandantis sapnuose tiems žmonėms, kurie turi psichologinių problemų ( stresas, skaudus įvykis, psichinės ligos ir kt.) .

Religinė teorija
Pagal šią teoriją, veidas yra Jėzaus Kristaus, ir tokiu būdu jis apsireiškia šias laikais. Tai paaiškina, kodėl vyrą sapnuojantys žmonės niekada neabejoja tuo, ką jis jiems sako sapnuose.

Žmogaus, galinčio patekti į sapnus teorija
Tai pati įdomiausia, bet kartu ir mažiausiai moksliškai įtikinama teorija. Pagal šią teoriją "tas vyras" yra realus žmogus, galintis patekti į kitų žmonių sapnus dėl savo ypatingų protinių sugebėjimų. Kai kurie mano, kad jo išvaizda realybėje tokia pati, kaip sapnuose, kiti - kad tai tik jo psichologinė kaukė. dar kiti kuria įvairias konspiracijos teorijas.

Štai keletas sapnų, papasakotų pacientų, nuolat sapnuojančių šį žmogų.:

"Sapnuoju šį žmogų, kai kas nors nepasiseka darbe. Pirmojo sapno siužetas buvo maždaug toks: Aš vaikštau po milžinišką ir apleistą prekybos centrą. Jame nieko nėra, bet staiga pasirodo tas vyras ir aš pradedu bėgti nuo jo. Jis vaikosi mane maždaug valandą, kol aš atsidūriau prekybos centro gale. Tuomet jis sustoja, nusišypso man ir parodo kelią link kasų. Nuo tada aš nuolat sapnuoju šį žmogų."

"Aš sapnavau, kad tas vyras yra mano veidrodyje. Jis dėvėjo akinius ir sėdėjo ramiai, nejudėdamas, lyg būtų statula."

"Mačiau šį žmogų trijuose sapnuose. Jis šiek tiek skiriasi nuo paveikslėlio, tačiau aš iškart jį atpažinau.Sapnuose jis nepastebimai atsiranda ir taip pat nepastebimai dingsta. Kiekviename sapne jis man sakydavo "Viskas baigta", kas kart pakartodavo tai tris kartus. Šis vyras nekelia man baimės, tik daug klausimų"

"Aš visada sapnuoju, kad jis skrenda virš mano miesto, o mes su draugais jį stebime.Kadangi aš persikėliau į kitą namą, pradėjau sapnuose jį susitikti. kartais sapnuoju jį ir neskrendantį, bet jis niekuomet neištaria nė žodžio."

Tikintys šiuo dalyku, visame pasaulyje ieško žmonių, taip pat sapnuojančių "tą vyrą":













Londonas (Jungtinė karalystė)                                                                         (Tenesis, JAV)










 
Milanas (Italija)                                                                                       Vilnius (Lietuva)
                                                                                              










 San Paulas (Brazilija)                                                                          Buenos Airės (Argentina)                                                                         

 

Kaip manote, kiek tame yra tiesos? Galbūt jums taip pat teko susapnuoti šį žmogų?

18 Komentarai

  1. Ne, man neteko. Tačiau buvo labai įdomu skaityti

    AtsakytiPanaikinti
  2. Šiurpu būtų tokį susapnuot...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labi įdomi tema :)
    Bent jau aš nesu tokio mačius. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mano stiliaus straipsnis! Puikiai jį išpildei! O to vyro tai atrodo nesu mačiusi :D :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai geras straipsnis! Parašei tikrai begalo įdomia tema, apie dalyką, kurio nežinojau. Šaunuolė!
    O šiaip to vyriškio nemačiau ir, tiesą sakant, nenoriu išvysti savo sapnuose, nes jis mane savotiškai gąsdina. Nors manau, jog šiandien, deja, man teks jį susapnuoti.

    P.S. Nemačiau žmogaus jo išvaizda, net akyse nesu regėjusi, tačiau atrodo, jog aš jį pažįstu, net nežinau, kaip tiksliai paaiškinti, tačiau jaučiu keistą ryšį, giją, jungiančią mano jausmus su juoju. Tarsi jis giliai glūdėtų mano pasąmonėje ir būtų tolimų atsiminimų dalelė.
    Cha! Kraupoka.


    A.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai geras straipsnis. Sužinojau kažką naujo. Mane tikrai labiau toks straipsnis sudomino nei įvairios tauiruotės ar pasiūlymai kaip praleisti laiką su sesėmis... Tikrai rašytojos... Rašykit ką nors panašaus, sukrečiančio, pritraukiančio, nežinomo...

    Tikrai labai geras straipsnis, šaunuolė rašytoja. Na, mane šis vyras kiek įbaugino, tikiuosi, kad niekada jo neišvysiu savo sapnuose :D
    Geras, kad net Lietuvoje ieškojo to žmogaus :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Tavo straipsnis man patiko, nes aš, kaip ir tikriausiai dauguma kitų apie šį vyrą sužinojau pirmą kartą. :)

    Ir ačiū Dievui... Tikiuosi paskutinį. :D

    AtsakytiPanaikinti
  8. Buvo labai įdomu skaityti, pati tokio vyro nesu regėjusi nei sapne, nei realybėje, bet atrodo, kad būčiau jį mačiusi?! :o

    AtsakytiPanaikinti
  9. Nesu mačiusi, bet ir nelabai norėčiau jį matyti... Vos pamačiusi jo atvaizdą, nukrėtė šiurpas ir šiaip, kažkodėl jis mane labai gąsdina :(

    AtsakytiPanaikinti
  10. tiesą pasakius , apėmė mane kaistas deja vu. atrodo kad kažkur realybėje šį žmogų bučiau regėjus , bet kaip sakiau tai tik deja vu. dėkuj dievuj kad jo nesapnuoju , nes šiurpus tas padaras...

    AtsakytiPanaikinti
  11. Niekad nesu mačius. Ir tikiuosi, kad neišvysiu.
    O šiaip, straipsnis puikus, viskas išpildyta. šaunuolė. :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. O as esu panasu zmogeli sapnavus, ir jis man labai panasus i psichologa pas kuri buvau apsilankius:O

    AtsakytiPanaikinti
  13. O man jis panasus i Torsunova :)

    AtsakytiPanaikinti