Atėjo laikas pasirinkti...

Sveiki. 
Šį pranešimą pradėsiu žodžiu AČIŪ.
  • Už tai, kad mane priiemėte;
  • Už tai, kad teigiamai vertinote mano straipsnius;
  • Už palaikymą;
  • Ir už viską.
Kaip supratote, aš išeinu... Priežastis yra ta, kad atėjo metas pasirinkti - ar rašyti čia, ar... Į naują blogą, kurį kūriau aš, ir žinoma, pasirinkau antrąjį variantą.
Ištiesų labai labai laaabai nekenčiu rašyti atsisveikinimų, tačiau patekti čia man buvo svajonė. Pamenu, kaip jaudinausi siųsdama atsakymus,  straipsnį į atranką... Ir pamenu, maniau niekada, niekada neišeisiu...
Bet niekada nesakyk niekada.
Žinoma, aš nedarau "DINGAU" ir toliau galėsiu jus džiuginti straipsniais, tik jau nebe čia (kur? Nesireklamuosiu, tad pasakysiu tik tiek: mane rasite mano blogger profilyje, kur bus blogo nuoroda. Labai visų jūsų ten laukiu!).
O dabar... Noriu tik paskutinį kartą (na, galbūt ne paskutinį) parašyti tą žodelį jums:

Sudie, 
Myliu myliu myyliu
Viktorija:]

Pabaigai, daina, kurią klausantis kyla tieeek prisiminimų...

15 Komentarai

  1. Aušrine - dar ne sudie! Gali skaityti mano pranešimus kitame bloge (lipstick`e), o čia aš būsiu, tik jau ne kaip rašytoja:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oww.. jau antra rašytoja išeina.. ;( Na sėkmės rašant kitame blogg'e. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kaip gaila, jog meti rašytojos pareigas šiame bloge...
    na ką gi... sėkmės ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Toks jausmas, jog šitam blogui mažiausiai trys metai.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Na, aš tikrai labai laukiu jūsų "Lipstick" bloge :))) VISŲ

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai gaila, kad neberašysi šiame blog'e. Bet sėkmės Tau rašant visur kitur! :) Apsilankysiu, tavo blog'e su pasiūlymu.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Danguole - tada SIŪLAU JĮ TAU, chaa:D Ačiū, ir tau didžiausios sėkmės:)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Realiai, man tai atrodo, kaip TD kopijavimas : )
    Bet sėkmės : )

    AtsakytiPanaikinti
  10. Tą patį pagalvojau ir aš, bet nėra jokio tikslo ginčytis dėl kažkokių autorinių teisių ar vagysčių. Internete visada taip būdavo ir bus, jog veni nuo kitų skolinasi idėjas. Bet tik nuo svetainės turinio kokybės priklausys jos populiarumas ir gyvavimo trukmė.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Na, šiaip ne kopijavimas, nes prieš tai irgi buvo laabai daug tų blogų, nors neesmė, kad jie būdavo pvz. vien apie stardoll žaidimą, nas tai IRGI BLOGAI. :))

    AtsakytiPanaikinti
  12. I know this site gives quality depending articles or reviews and other data, is there any other site which provides such things in quality?
    Also visit my homepage ... know memes

    AtsakytiPanaikinti