(:




Sveiki... Sveikinuosi su Jumis paskutinį kartą. Gaila, kad atėjo man metas išeiti nė neparašius daugiau straipsnių... Turbūt priežastis ta, kad mano gyvenime įvyko svarbus įvykis. Su tuo žmogumi, noriu praleisit kuo daugiau laiko, nes jam liko labai mažai laiko gyventi kartu su mumis... Tad man kartais labai sunku būna suregzti net kelis sakinius, akyse iš kart pasirodo ašaros ir nutraukia visą darbą... Tad tikiuosi suprasite mane, dėl ko visa tai. Nepalieku Jūsų visam laikui. Gal kada man nušvis protas ir vėl grįšiu čia. O gal ir ne... Na, bet šis blog'as tikrai nuostabus. Čia labai draugiška komanda ir labai geri skaitytojai. Daug ko iš jūsų išmokau ir man buvo labai gera po ilgų nerašymo metų, sugrįžti čia, ir džiuginti jus savo straipsniais. TD tikrai geras blog'as parodyti tai, ką moki, todėl merginos - nemiegokite! Tai šansas Jums :) 

Na, nenoriu per daug išsiplėtoti. Mane tikrai dar pamatysite, gal tik ne šitame blog'e :) Ačiū, už Jūsų komentarus ir draugiškumą. Linkiu didžiulės sėkmės Monikai ir Vilijai, kurios čia įdeda tiek daug darbo.

Sakau Jums viso, susitiksime komentaruose! :)

Visados jūsų - Evelina :*

9 Komentarai