Dredai - išskirtinio įvaizdžio dalis


Sveiki. :)
pagaliau po truputį grįžtu į normalų Vilijos atostogų režimą, o tame režime stengiuosi nepamiršti ir TD. Šį kartą nusprendžiau parašyti straipsnį, apie kurį galvojau jau labai ilgai. Malonaus skaitymo!

Dredai


Šiais laikais žmonės dėl išsiskyrimo iš minios renkasi įvairiausius būdus. Vieni - drąsius, gėdingus, net nežmoniškus. Kiti - šiek tiek kuklesnius, bet vis tiek atkreipiančius dėmesį. Dredai - veltiniai iš plaukų yra viena iš galimybių atrodyti kitokiam. Prieš gerus dvidešimt metų žmogus su dredais ant galvos būtų išvadintas bepročių ir ''apšaudytas'' piktais žvilgsniais. Dabar tai - stiliaus ir gyvenimo išraiška, kurią renkasi, dažniausiai, jauni žmonės, esantys pasiryžę išbandyti kone viską. Faktas lieka faktu - dredus turintis žmogus gatvėje ir šiandien atkreipia aplinkinių dėmesį ir sulaukia komentarų - galbūt net ne visada teigiamų. Vieniems dredai atrodo jaunatviškai žavingi, o štai kiti šlykštisi šiais veltiniais ir galvoja, jog žmonės su dredais visiškai nesilaiko higienos normų. Kiekvienas turi teisę susidaryti apie dredus savo nuomonę... Bet visuomet lieka galimybė prieš teisiant dredus sužinoti apie juos daugiau.

Trumpa istorija

Dredai į vakarus ir Lietuvą atkeliavo iš Senovės Indijos ir Afrikos per Jamaiką. Šią šukuoseną kartu su reggae muzika aštuntame dešimtmetyje išpopuliarino dainininkas Bob Marley, kuris ir šiais laikais yra populiarus jaunimo tarpe. Dredai susiję su jamaikiečių judėjimu. Begalės žmonių mano, jog pirmieji žmonės, kurie pradėjo nešioti dredus buvo azijiečiai ir europiečiai, per sąsiaurį patekę į dabartinės Aliaskos teritoriją ir paplitę Šiaurės Amerikoje. Biblijos laikais dredus nešiojo Jonas Krikštytojas ir Samsonas. XV ir XVI amžiuje dredus nešiojo Azijos imperatoriai. Be šių veltinių taip pat sunkiai įsivaizduojami ir rastamanai, kurių neatsiejamas simbolis yra dredai. Pirmieji dredai natūraliai susiformavo dėl prastos plaukų priežiūros, bet būtų kvaila manyti, jog jei mėnesį neplausime ir nešukuosime savo plaukų, tai vietoj jų ''išdygs'' ši jaunatviška šukuosena.



Kainos. Kiek kainuoja tas malonumas, tas dėmesys, kurio sulauktumėme gatvėse, viešose vietose, jeigu ant savo makaulės turėtumėme dešimtis suraizgytų mažų kasyčių? Internete galima paieškoti jums tinkamų variantų, bet kainos beveik visur svyruoja nuo 50 iki 150, 250 (kai kur ir brangiau) litų, kuomet yra dreduojami savi plaukai. Pridedant dirbtinį pluoštą - kainos didėja.

Higiena. Daugumai aplinkinių žmonės su dredais atrodo netvarkingi, nehigieniški ir iš karto nusistato nuomonę, jog taip atrodantys žmonės yra netvarkingi. Dredų mėgėjus tokia nuomonė įžeistų, kadangi dredai - šukuosena, todėl jais taip pat rūpinamasi. Dredai bus purvini tik tada, jei žmogus jais nesirūpins - tuomet tikriausiai ir kvapas skils nekoks. Dredų neplovimas - puikiausias būdas juos sugadinti. Dredus reiktų plauti bent kartą per savaitę, bet dauguma dredų turėtojų juos plauna kas 3 dienas. Dredus prižiūrėti yra net gi lengviau nei paprastus plaukus!

Šukuosena. Reikia suprasti, jog jeigu jau nusprendėte pasidaryti dredus - teks atsisveikinti su visomis kitokiomis šukuosenomis. Norėdami pašalinti dredus turėsite juos nukirpti, bet būti plikai neteks - būsite tiesiog trumpais plaukais, kol jie vėl ataugs. Tikrai ne kiekvienas išdrįstų atsisvekinti su normalia šukuosena, bet, žinoma - plaukai ne rankos ir ne kojos, po kiek laiko ataugs...


Aplinkinių nuomonė

Kaip ir minėjau, dredų nešiotojai sulaukia labai daug atsiliepimų. Paklausinėjau kelių merginų, ką jos mano apie dredus ir štai tokių nuomonių sulaukiau :

Dovilė : Man asmaniškai dredai nėra prie širdies, nes norit juos turėti reikia atsisveikinti ilgam su plaukais. Žinoma, yra tokių žmonių kur dredai juos puošia ir labai tinka, tačiau čia labai retas atvejis. Manau, kad vaikinams labiau tinka nei merginoms, nors velgi, priklauso nuo žmogaus.

Miglė : Man dredai gražu, bet jei ne visi plaukai, o tik kelios sruogos. Nėra labai higieniška, tačiau gražu, nes jei nebūtų gražu kažin ar kas juos darytųsi. O šiaip jei būna dredais padaryti visi plaukai man užneša į tuos žmones, vadinamus ganjaman :)

Agnė : Hm dredai... Ant kai kurių žmonių jie tinka, pvz: emo, pankų, gotų... Man taip pat patinka dredai, nes pagal mane tai yra gražu. Bet aš niekada jų nesidaryčiau, nes atrodyčiau išaukiančiai, daugumą žmonių akįs kryptų į mane. Be to dredai gadina plaukus, per dredus plaukų galiukai greitai nulūžinėja. Ir dar dredus nėra lengva iššukuoti.

Gabija : Dredai man - savotiško grožio detalė. Nepasakyčiau, kad esu mačiusi daug žmonių, kurie juos turėtų, bet kiek mačiau, visi jie buvo šiek tiek kitokie, gerąja prasme. Norintys atkreipti dėmesį, aktyvūs žmonės. Dredai mano nuomone nėra kažkas blogo, jie man netrukdo. Kaip tik, smagu į juos gyvai pažiūrėti, o būna - ir pačiupinėti, tačiau pati jų tikrai nenorėčiau - baisiai daug priežiūros. Nors, kaip sakoma, neperšokęs griovio nesakyk 'op'.!

Išvada tik viena - dredai yra skonio reikalas. Mano miestelyje yra viena labai daili mergina, kuri susidredavusi, bet ne visą galvą. Jai - labai tinka. Pati, žinoma, nepasiryžčiau tokiam žingsniui, bet aplinkinių dredų nešiotojų tikrai nesmerkiu.


O ką jūs manote apie šią išskirtinę įvaizdžio detalę? Ar pažįstate žmonių, kurie turi dredus? Ar patys norėtumėte?

Ačiū už dėmesį,
Vilija. :)

* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA

14 Komentarai

  1. Dredai man kažkas nuostabaus. Pati norėčiau dredų, bet nuo jų atstumia tai, jog esu mergina ir norimo ilgio plaukai neataugs taip greitai kaip norėtųsi. Vat vaikinams tai jokia problema.

    AtsakytiPanaikinti
  2. fuu baisai atrodo ewww

    AtsakytiPanaikinti
  3. NEĮDOMU

    Vilija, vaidini pasaulio bambą, žurnalistikos žinove, o pasirenki tokias temas...
    Atsimink, kad visi "lygiuojasi" į tave, ima pavyzdį, o tu tokį š mali.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nieko prieš dredus neturiu. Atvirkščiai. Man atrodo, kad gražu ir originalu. Bet pati taip neišdrįsčiau. Geriau, norėdama atkreipti į save dėmesį, nusidažyčiau plaukus ryškiai žalia arba elektrine spalvomis. Va tada tai būtų.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kiekvieno skonis skirtingas, todel pasaulis yra toks margas :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Anonimas - apie kokias pasaulio bambas tu šneki? Pirmiausia, aš esu vaikas (tikriausiai toks pat kaip tu) ir vienintelis dalykas, kodėl sukūriau šį blog'ą - KAD IŠMOKČIAU RAŠYTI kartu su kitomis MERGINOMIS, kurios NORI IŠMOKTI RAŠYTI.

    Įsigilinkit į šio blog'o prasmę prieš taip stumdami.

    Ir dar klausimėlis ateičiai, kad galėčiau tobulėti - kuo bloga ši tema? Kokias temas turėčiau pasirinkti kitą kartą?

    Ačiū. :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man asmeniškai dredai ne prie širdies ir niekada tokių nenešiočiau :) Bet straipsnis patiko ir tikrai nesmerkiu žmonių, kurie yra su dredais!

    AtsakytiPanaikinti
  8. Man tai vaikinai sū dredais toOkie simpatiški ir žavūs .. :} Pati galbūt kada nors .. Ir pasidaryčiau TIK kelias sruogas . Tad straipsnis man padarė Gerą įspudį apie dredūs . <3 :}

    AtsakytiPanaikinti
  9. As labai noriu dredu... Man begalo patinka zmones su dredais ir as visada atkreipiu i juos demesi... Manau jeigu as padaryciau dredus tai jie atspindetu mano asmenybe;)

    AtsakytiPanaikinti
  10. As labai noriu dredu... Man begalo patinka zmones su dredais ir as visada atkreipiu i juos demesi... Manau jeigu as padaryciau dredus tai jie atspindetu mano asmenybe;)

    AtsakytiPanaikinti