Interviu su photoshop'ere Evelina: eksperimentuojant atrandi savo stichiją


Sveiki. Šiandien jums pateiksiu dar vieną interviu. Tiesą sakant 'pasinešiau' ant jų ir tikiuosi, kad jie jums patiks. Žinoma turiu ir kitų idėjų straipsniams, bet jų tiek daug, kad net trūksta laiko. Taigi, šiandien mano pašnekovė yra viena iš geriausių mano draugių. Imti interviu iš draugės labai sunku, ypač kai mes beveik niekada nešnekame taip rimtai.
Interviu tema buvo apie photoshop. Evelina Mamčenkovaitė, gyvenanti Šilutėje mėgsta kurti darbus šia programa. Keturiolikmetė mergina ateities su photoshop'inimu nesieja, bet sako, kad tai puiki laisvalaikio pramoga.
Sveika. Kaip pradėjai photoshop'inti?
Labas. Pamačiau kaip brolis su kažkokia programa 'nesąmones' darė. Po poros savaičių labai neturėjau ką veikti ir paprašiau, kad išmokintų ir mane.
Kokie buvo patys pirmieji tavo darbai?
Pirmi darbai buvo siaubingi. Dariau pagal pamokas, o jose neišmokau nieko naudingo, išskyrus GM( Gradient Map) naudojimą.

Kaip išmokai savo darbuose naudoti ir kitokius efektus?
Eksperimentavau su visokiais dalykais, kol atradau savo stilių, kurį jau esu neblogai įvaldžiusi.

Na, o kokia tavoji stichija?
Aš tiesiog sukraunu tai, kas man gražu, aptrinu, pakeičiu opacity ar dar ką nors ir gaunu rezultatą.
Kaip manai geriau eksperimentuoti ar mokytis pagal tutorial'us?Geriau yra eksperimentuoti, tada atrandi savo stichiją. Mano nuomone, tut'ai yra sukurti pradžiamoksliams, ir tiems, kurie nori pabandyti kitokį stilių.
Dažniausiai darai didelius ar mažus darbus? Kodėl?
400x200 dažniausiai. Tai truputį didesnis dydis už įprastą. O renkuosi jį todėl, nes telpa daugiau detalių.
Ar tiesa, jog porą valandų gali užimti vieno darbo atlikimas. Kiek laiko užtrunki tu?
Tiesa, ypač jei vectorini ( kuri animacinio tipo darbus) . Aš užtrunku 10-15 min.
Kokias dažniausiai pasitaikančias klaidas matai naujokų darbuose?
Nick'as per visą parašą, netinkamai idėtas tekstas, per didelis kontrastas, per daug šešėlių, netinkamai įdėti efektai.
Kaip manai, ar galima pragyventi iš photoshop'inimo?
Galima, turiu pažįstamų, kurie taip daro.
Ar norint photoshop'inti reikia turėti 'galingą' kompiuterį, daug vietos ar užtenka ir paprasto, darbui skirto loptop'o?
Photosop'as daug vietos neužima, daugiau užima resursai.
Daug reikia turėti tų resursų norint atlikti pakankamai gerą darbą?
Aš turėjau apie 1500, man dar jų vis būdavo negana, bet visiems skirtingai.
Dabar pakalbėkim truputį apie tave. Lankysi Šilutės pirmąją gimnaziją. Kokį būrelį ruošiesi lankyti, gal susijusį su informatika?
Taip. Garbė bus lankyti šitą mokyklą, nes ją lankė Deividas Dulkys. Dabar jis krepšininkas, žaidžia Lietuvos vyrų rinktinėje. Šiaip dėl būrelio, dar galvoju arba nelankyt arba žaisti tinklinį.
Mėgsti sportuoti?
Ne, nemėgstu. Suprakaituoji ir pavargsti.

Iškilus konfliktinėms situacijoms, geriau nutyli ar atvirkščiai - bet kokiu būdu stengiesi įrodyti savo teisybę?
Stengiuosi įrodyti teisybę, dar ir į muštynes galiu įsivelt, tad kur ginčai, traukit mane iš ten, kad nekiltų problemų.
Su kuo sieji savo ateitį?
Norėjau su archeologija, bet aš ne tokių nervų. Dabar tik laikas ir galva parodys ko man imtis.
Tau priimtina, jog šių dienų paaugliai rūko, geria? Ką blogiausio daro jaunuoliai šiais laikais?
Kadangi aš pati kartais parūkau,bet šiaip netoleruoju to. Ypač negražiai atrodo rūkančios ir geriančios merginos. Be to tai kenkia sveikatai. Manau, kad jaunuoliai galėtų mažiau tai daryti, va čia ir yra blogiausia, ką daro mūsų bendraamžiai.
Ką mėgsti veikti laisvalaikiu?
Būti su draugais ir daugiau nieko.

Įsivaizduok, kad į negyvenamą salą turi pasiimti tris dalykus. Kas tai būtų?
Karolis. Maxima. Kompiuteris.
O kam ta maxima? Gal geriau visą Akropolį? Nieko gero tam Akropolį.
Na, ir paskutinis, tracinis klausimas: ko palinkėtum skaitytojams?
Sėkmės jums, saugios vasaros, draugužiai!
P.S mano darbus rasite www. evelina1.devianart.com

Dėkojam Evelinai už interviu!


- Turi klausimų? Rašyk vievutele@gmail.com
Atsakysiu visiems. :)

* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA . 

12 Komentarai

  1. Buvo įdomu skaityti, tik gal norėjosi išsamesnių atsakymų į klausimus. Beje, darbai man labai patiko, labai jau visi gražūs :) Lauksiu kito interviu!!! :]

    AtsakytiPanaikinti
  2. Iš ties smagūs tavo abu interviu, klausimai geri, tik norėtus išsamesnių komentarų, tačiau tai jau priklauso ne nuo tavęs. Ir dar vienas dalykas, tai asmeniškai man norėtus, kad labiau viską susietum, nes dabar gaunasi kaip ir dvi dalys: apie kažką ir tada apie pačią merginą. Iš ties siūlyčiau galbūt pabandyti iš pradžių paklausinėti kaip apie patį žmogų, o veliau pritemti ir pereiti prie pomėgio : ) Bet nežinau, spręsti tau. Šiaip patiko : )

    AtsakytiPanaikinti
  3. Zouhouhou - dėkoju! duokit jūs man tos kritikos daugiau :D tai tik antras mano interviu, tai dar nelabai viską žinau, todėl laukiu patarimų :D
    Aušrine - dėkui :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai daug neaiskumu... Juk ne visi zino kas tie resursai ir kiti dalykai...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Resursai-visos kitos reikalingos priemonės be ps daryti darbui
      oversharped-perdaug sharpo
      overcontrasted-žiauriai ryškios spalvos.
      Man su Ieva nelb kažkaip,keista buvo netgi,nes nešnekam taip:D
      -Evelina.

      Panaikinti
  5. Patiko, tik pašnekovės atsakymai nelabai kokie... Ir dar tie neaiškus žodžiai :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Evelina - joo, žiauriai keista buvo :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Pritariu toms, kurios rašė, jog neišsamūs atsakymai, bet interviu patiko :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. matyt esu labiau patobulėjus nei ta mergina, nes man tokie darbai negražūs ir šiaip norėčiau daugiau pamatyt, pažiūrėti kaip žmogus moka kurti.;D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kaip kam :) taigi fotošopo ribos gan plačios.nuo sigų iki didelių darbų,nuo didelių prie vectorinimo,tekstūrinimo,piešimo.. Beto,dar retouchint galima,su renderiu tik daryt!daug visko.
      Susisiek per fb su manim :D
      beto,jei įdomu,tai yra ir pamokų kurtų dar.

      Panaikinti