Kaip atkreipti dėmesį vaikino, kuris tau patinka?


Sveiki skaitytojai! Labai atsiprašau, kad tiek ilgai nerašiau, bet juk patys matėte kokie gražūs orai, tad kvieste kvietė į lauką. Na, bet bandysiu atpirkti kaltę ir įkeliu Jums straipsnį :)

Turbūt daugeliui merginų yra tekę susidurti su tokia situacija, kai jauti kažkam simpatiją, o tuo tarpu tam kuriam tai jauti, nė nedingteli tai į galvą. Mano manymu, tokie vienpusiai jausmai labai žeidžia ir skaudina... Tad pats laikas atkreipti vaikino dėmesį, ir parodyti ko iš tikrųjų esi verta!

Pirmasis įspūdis

Turbūt tai pats svarbiausias dalykas iš visų, kuriuos paminėsiu. Svarbu, kad vaikinas pirma kartą susidarytų gera įspūdi apie tave. Ką tau reikia padaryti, tai tik tai neatrodyti kaip tikrai niurzgai, kuri tik dejuoja, skundžiasi ir visada yra blogos nuotaikos. Tokios merginos tikrai nepalieka įspūdžio, jokiam vaikinui. Nesielk kvailai ir neapgalvotai, tai tau gali pakišti koją. Svarbiausia, pasitikėk savimi ir savo jėgomis. Nepamiršk, būdama savimi – visada patiksi vaikinams :)





Akių kontaktas

Turbūt esate girdėję posakį „Akys – sielos veidrodis“? Tai tikra tiesa. Akys ir šypsena, patys geriausi ginklai, patraukti vaikino dėmesį. Aišku, jokiu būdu negalvokite, kad į vaikiną turite spoksoti ištisą valandą, užteks tik trumpai žvilgtelėti į akis ir viskas.





Trumpas pokalbis

Šis variantas turbūt tinka toms, kurios yra drąsesnės. Jeigu gatvėje netikėtai pamatai savo simpatiją, nesidrovėk ir pasisveikink. Po to gali paklausti „Kaip sekasi?“ „Ką spėjai nuveikti...?“ ir t.t. Pokalbį gali užmegzti ne tik realybėje, paskambink telefonu arba parašyk žinutę. Juk tai irgi veiksmingas būdas.


Flirtas

Flirtas – labai geras būdas, patraukti patinkančio vaikino dėmesį, tačiau jis turi būti saikingas. Nesikark vaikinui ant kaklo ir nebūk prielipą. Juk tai vaikinams ne visada patinka, o be to, Jūs nesenai susipažinote, tai kam viską skubinti? Ateis laikas ir galėsi tai daryti.



Tapk jo kompanijos dalimi

Pažįsta kažką iš jo kompanijos? Puiku! Tai labai geras dalykas, norint artimiau bendrauti su vaikinu. O jei vis dėl to nepažįsti, nieko tokio. Paklausinėk pažįstamu, gal jie iš vaikinuko kompanijos, o gal pažystamųjų draugai priklauso jo kompanijai. Juk tai labai geras būdas atskleisti save ir susirasti naujų draugų!



Leisk jam žinoti, jog tu laisva

Kalbėdama su draugais, specialiai užsimink, kad esi laisva ar dar ką nors. Jei tai išgirs tavo simpatija, tai puikus šansas jums būti drauge! Juk visko gali būti, kad Tu jam patikai, bet jis galvojo, jog tu užimta... Pabandyk, juk tai gali padėti :)



Pasidomėk ką jis mėgsta

Tai labai geras būdas sužinoti ar Jūs turite ką nors bendrą. Paklausk ką jis mėgsta, kas jam patinka ir t.t. Pamatysi, kuo daugiau sužinosi apie jį, suprasi koks jis vaikinas. Be to, jei jam sakykim patinka sportas ir tau jis patinka, galbūt galėtumėt lankyti kartu kokį būrelį?


 Graži išvaizda
 
Turbūt nesuklysčiau jei pasakyčiau, jog vaikinai pirma žiūri, kaip atrodo panelė. Tad pradėk labiau rūpintis savimi. Nesakau, kad norint atrodyti gražiai reikia dėti tonas špakliaus ir sukneles, kurios vos dengia šlaunis. NE. Užtenka atrodyti natūraliai ir paprastai, kad patrauktum vaikino dėmesį. O jei vis dėl to mėgsti dažytis, tai tada saikingai. Vaikinams nepatinka prisidažiusios merginos :o



Linksminkitės kartu!

Daugeliui vaikinų patinka linksmos, humoro nestokojančios merginos. Tokia būk ir tu! Stenkis kartkartėmis pajuokauti, bet ne per dažnai. Juk po kurio laiko vaikinui gali atsibosti tavo pajuokavimai arba negalvodama ką sakai gali įžeisti ne tik jo jausmus, bet ir kitų... Svarbiausia nepamiršk savęs, savo norų, poreikių ir nuostatų. Linksmintis kartu – turi būti linksma, o ne kankynė :)

Nors ir nelengva pasiekti savo simpatijos širdį, bet šie keli patarimai tikrai gali padėti. Jei šis straipsnelis patiks, galbūt kitą kartą įdėsiu „Kaip susirasti vaikiną“.

 xoxo Evelina 

 * Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA .

18 Komentarai

  1. Ieva - Tada gerai :)
    Kawaii Gona Loca - Tikiuosi, ne veltui stengiausi gerai parašyti :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Elementarūs patarimai, bet puikiai aprašyti :)
    Kažkada, jei užkabins akį koks simpatija būtinai pasinaudosiu šiais patarimais :>

    AtsakytiPanaikinti
  3. Brigita - na taip... Bet džiugu, kad patiko ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Patiko , laukiu kito Tavo straipsnio . : )

    AtsakytiPanaikinti
  5. Danguole - šaunu, kad patiko!! Neabejotinai sulauksi :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Patiko straipsnis, dabar man tokia problema būtent ir yra iškilusi, bet nei vienas patarimas neatinka :D Tiesiog ne tos sąlygos. Pvz.: "Bendrauk su jo draugais" Nei vieno nepažįstu... Ehh, viliuosi, kad kada nors vėl jis užkalbins, nes mes dažnai susitinkam... Visgi kaimynai :D :D :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man tas pats ir dar jisai eina y mano mokykla :D

      Panaikinti
  7. Gabyx2 - Heh... Gaila, kad nė vienas patarimas netinka :( O kodėl tau nepabandžius jo pačiai užkalbinti? Gal jis to tik ir telaukia ;)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Tikrai įdomus straipsniukas, sudominai! Tik dar nelabai galvoju apie vaikinus :D Bet manau, prisiminsiu šiuos patarimus ir kai prireiks, žinosiu ką daryti. Ačiū :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Aušrine - na man tas pats... Bet juk visada galima pasirūpinti žingsniu į priekį. Juk nežinai kas atsitiks ateityje... :D Ačiū už nuomonę!! :))

    AtsakytiPanaikinti
  10. sveiki norejau paklausti ka man daryti jai i mane nekreipia man patinkantis vaikinas jis man lb retai raso ar skambina mes buvom susitike tik viena karta jis man lb patinka ir noriu patraukti jo demesi

    AtsakytiPanaikinti
  11. Sveiki, neseniai perskaiciau, man patiko . Siuo metu to man labiausiai reikia nes esu isimylejusi iki ausu o ir mokykla greit baigsis... na zinot norisi su juo artimiau susibendraut :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. man nežinau ką daryti.. To vaikino kuris man patinka draugas įsimylejas mane, mes su juo bendraujam, bet jeigu as jam pasakysiu kad man patinka jo draugas, jis liks labai įskaudintas.. o del tos simpatijos: jis y mane labai zvilgciojo kai buvom susitike, musu buvo daug, bet kaip tik as y jy atsisuku jis ziuri y mane..:))

    AtsakytiPanaikinti
  13. O ka daryt jai as pazystu ta vaikina ir jis mane puikiai pazysta bet jis mezino kad jis man patinka jai prisipažinsiu man bus gėda ir bijau kad jis man paskui nepadarytu gėdos per visa mokykla?

    AtsakytiPanaikinti
  14. Ka daryti jeigu jis mano mokykloj,bet neturiu galimybes jo uzkalbinti, bei jis patinka ir mano draugems?

    AtsakytiPanaikinti
  15. Mano simpatija iš tos pačios mokyklos bet nėra kaip uzkalbint... Bandžiau parašyti kad ryšį kažkokį galėčiau uzmegst bet po keliu sms nutrūko musu bendravimas... Nežinau ką daryt aš ji iki ausų isimylejus.

    AtsakytiPanaikinti