Laabai atsiprašau xxx Myliu!



Labas!!
Kaip matote, iš Kauno jau grįžau. Visai ne per seniausiai, bet pusė laiko tiesiog pragulėjau ant lovos, nes labai tingėjosi kažką daryti. Šiaip aš savaitgalį praleidau gana gerai, galbūt galėčiau sakyti net gi puikiai, nes pusseserės vestuvės buvo gana linksmas, pasitrainiojimas po Kauną su sese pilnas nuotykių (dar labiau įsimylėjau Kauną) ir žinoma beprotiškas karštis. Jūs neiškepėte? Bent jau man toks karštis užknisa, kai nebuvo galimybių įlįsti į vandenį ir atsivėsinti.

Visgi grįžau. Sveika, laiminga. Ir tik vakar sužinojau, jog rytoj nuo ryto esu pakviesta kartu su savo ateitininkų kuopa keturioms dienos pakeliauti po Lietuvą. Pasiūlymą priėmiau ir nuo rytojaus iki pirmadienio manęs vėl nebus namuose, nebus blog'e...Labai gaila, jog negaliu prisidėti prie liepos komandos darbo, bet aš savo merginomis tikrai pasitikiu. O grįžusi pažadu prisijungti prie darbo ir padaryti taip, jog jūs būtumėte patenkinti. Galų gale gavau nešiojamą kompiuterį, o tai tik reiškia galimybę būti dažniau su jumis. :)

Todėl atsisveikinu iki pirmadienio.
Labai tikiuosi, jog tai paskutinis mano atsisveikinimas. :)

Gražios savaitės!
Lekiu krautis daiktų.

Keliauninkė Vilija.
P.S. Jeigu norėsit, kad papasakočiau ką veiksime Utenoje, Kaune, Molėtuose, Druskininkuose ir Marijampolėje - parašykite komentaruose, grįžusi būtinai parašysiu mini straipsniuką. :)

29 Komentarai

  1. Aš irgi. LABAI myliu Uteną, nors nesu ten buvus :( :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. A ką Marijampolėj veiksit ? Aš iš ten :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. A ką Marijampolėj veiksit ? Aš iš ten :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. A ką Marijampolėj veiksit ? Aš iš ten :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Jėzau, Vilija, kada išmoksi, jog TD nėra TAVO asmeninis blog'as, dienoraštis, kuriame gali pasakoti apie save? Man asmeniškai nusispjaut ką veikei, ką veiki ir ką veiksi. Tai tavo gyvenimas, kuriuo dalinkis kitoje sferoje. Gi turi savo virtualų dienoraštį, tiesa? Tai jame ir liek savo emocijas, įvykius ir visa kita. Čia dauguma žmonių susirinko ne skaityti tavo patyrimų ar beverčių pažadų, kurie nieko nereiškia, nes vis tiek svarbiausias išlieka rezultatas, faktas, bet ne jo pasiekimo kelias.
    ...

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš iš vis esu tik Kaune ir Utenoje buvus, tai man bus įdomu, manyčiau... :D

    Anonime - jeigu bus žmonių kuriems tai įdomu... Juk tai irgi kažkoks pasakojimas apie kažkokias vietas. Galbūt kažkas irgi susidomės tais miestais. :) Beto, aš tik pasiūliau.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Gerai praleisk laiką !
    Bet iš ties pasigendu tavo straipsnių : )

    AtsakytiPanaikinti
  8. Jeigu ir susiruoši rašyti, tai nerašyk asmeniu AŠ. Vietoj to subjektyvumo pasirink objektyvumą. Pavyzdžiui, nerašyk:
    AŠ MAČIAU, verčiau tai pakeisk į TEN GALIMA IŠVYSTI...
    AŠ APLANKIAU TAS IR TAS VIETAS iškeisk į TAME MIESTE LABIAUSIAI LANKYTINOS IR POPULIARIAUSIOS YRA TOS IR TOS VIETOS... and so on.
    Nes patikėk, tas egocentriškumas ne tik erzina, tačiau pasidaro net nemalonu skaityti.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Pritariu Anonimams. Abiems

    AtsakytiPanaikinti
  10. Nes ten vieno žmogaus gimtinė ir ten jo mama gyvena :DD

    AtsakytiPanaikinti
  11. Sėkmės kelionėje! :)
    Ir žinoma, laukiam tavo straipsnių :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Geros keliones! Nesijaudink del blogg'o . Veliau lauksim tavo ispudziu ir nuotykiu pasidalinimo. :)*

    AtsakytiPanaikinti
  13. Gero laiko, Vilija. :)
    Labai lauksiu sugrįžtant!

    P.s mini straipsniuko ar netgi viso straipsnio NORIU! (:

    Atsakymas ANONIMUI:
    Juk Vilija aplankys keletą Lietuvos miestų, tad kas čia blogo, jei pasidalins savo įspūdžiais ir supažindins su šiais miestais tuos, kurie nėra ten buvę. :)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Kas čia blogo?.. Suprasčiau vieną kartą pasidalintų, na,maksimum – du, tačiau čia jau yra liguista liga. Dar gerai atsimenu Viliją iš Siby'o, kai rašydavo apie save, savo keliones, tartum ji būtų apsilankiusi krašte, kurio niekas nėra matęs. Suprasčiau, jei dabar ji būtų nuvykusi į Peru, Makču Pikču, ten, kur yra įdomu, kur anksčiau karaliavo senovės kultūros ir kur yra į ką pasidairyti, sužinoti naujo. Bet atleiskite – Kaunas, Molėtai... Baikit. Nejuokinkit.
    ...nors, bendrai, žmonėms iš kaimo gal tai ir yra "Didi" kelionė...

    AtsakytiPanaikinti
  15. Anonimiškas - taip tu teisus. Aš irgi taip manau. Rašytojoms - kuo mažiau pasakokite apie tai, kad negalėjote parašyti straipsnių, nes neturėjote laiko sedėdami prie kompiuterio ir dėl kitų vaikiškų priežasčių. Niekam neįdomu ką jūs veikiat, pasiteisinimai ir kitos nesamonės. Vilija - taip, tu tikrai turi atskirą savo blogą, tad ten ir rašyk, kad išvažiuoji net į kitus miestus! Pastebėjau, kad nemažai tavo straipsnių būna būtent tokie - kur atsisveikini kuriam laikui su skaitytojais...

    AtsakytiPanaikinti
  16. Anonimas - taip, man tai didele kelione, nors ir nesu kaimiete. As po Lietuva nevazineju, is savo miesto vos kelis kartus isvaziavau, tad maloniai skaitau apie visas keliones. Ir tikrai daug smagiau, kai kalbama pirmuoju asmeniu.

    AtsakytiPanaikinti
  17. Be to, Vilija - nekreipk i jas demesio ir butinai parasyk ;)
    O Anonimas Nr.2 - man tai idomu, ka rasytojos veikia :D

    AtsakytiPanaikinti
  18. Na, ko taip piktai, anonimai? :) kiekviena rašytoja turi savo stilių, renkasi kuriuo asmeniu rašyti, jei nepatinka straipsnis tai jo neskaitykit :)

    AtsakytiPanaikinti
  19. Ne asmenyje reikalas, Jėzau... Neginkite Vilijos tokiais niekam tikusiais argumentais...
    Viskas slypi tame, jog jei ji rašys ,,AŠ buvau ten ir ten" – tai NEBUS straipsnis, o kvailas DIENORAŠČIO pasipasakojimas.

    AtsakytiPanaikinti
  20. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  21. Anonimai, susikurkit savo blogą ir ten įrodinėkit savo tiesas :D
    o apie Lietuvos vietas - gerai arba nieko! <3
    Galiausiai pasakėt savo nuomones ir valio, bet gi neverta grūsti savo nuomonę. Visi mes žmonės, visi su savo nuomonėmis. :)

    AtsakytiPanaikinti
  22. O kur cia parasyta, jog vien straipsnius cia reik rasyti ??

    AtsakytiPanaikinti
  23. Anonimas, kuris rašė apie asmenį. Žinau, ką tu turi omenyje, bet patariu geriau nebesistengt to įrodyt, nes tai beviltiška :D :D Šiaip labai gerai mąstai.
    Pabandysiu aš paaiškint. Tas žmogus turėjo omenyje, kad pavartę įvairių žurnalų arba internetinių tinklalapių, jūs nerasite straipsnio su pradžia "Aš..." arba "man nepatinka". Tikrame straipsnyje, žurnalistai savo nuomonės nei kiek nekiša. Jie to net negali daryti. Jeigu yra iškeltas klausimas "Prekės internetu už ar prieš?" Tai tikras žurnalistas net nepasako savo nuomonės. Jis rašo pritardamas apiems ir už ir prieš. Nebent straipsni pabaigoje pareikštų savo nuomonę. Ne taip, kad ten "Man labiau patinka nuomonė už..." Bet jis tiesiog nuteikia skaitytoją ta linkme.
    Anonime, tikiuosi mes abi apie tą patį galvojom, ar ne? :D Ir tikiuosi, kad dabar paaiškinau jums visoms. Geriau pirma įsigilinkite į tai, kas norima pasakyti, patarti, o tik vėliau kažką stumkite...

    AtsakytiPanaikinti
  24. Oi, baikit ,vargšelės. O pačios ką veikiat? Nejau pačios neįrodinėjat savųjų tiesų?
    Beto, mes ''negrūdam'' savo nuomonių, o Paprasčiausiai jas Išreiškiam ir pasakom pastabas, kurių jūs nedrįstat išsakyti, nes norite rašytojoms įtikti, tačiau ,turiu pasakyti, advokatų čia niekam nereikia.
    Kawaii Gone Loca – o kur parašyti, jog čia yra asmeninis dienoraštis?

    Gabyx2 (www.prisiminimuseseliai.blogspot.com) – visiškai teisingai :). Dėkui, jog supratai ir papildydama paaiškinai :).

    AtsakytiPanaikinti
  25. Tikrai norėčiau sužinoti

    AtsakytiPanaikinti
  26. Respektas visiem anonimam!
    Buvau praradus viltį, kad nieks ir nepasakys kažko panašaus!:D

    AtsakytiPanaikinti