Labas!


Pirmą kartą sveikinuosi su jumis, kaip viena iš šio blog'o rašytojų. :)
Užvakar, visai ekspromtu, sugalvojau nusiųsti savo anketą rašytojų atrankai. Ir šiandien atsidariusi Gmail'ą likau nustebinta. Tikrai nesitikėjau, kad būsiu pakviesta. :)

Taigi, pradžiai šiek tiek apie mane:
Esu Laima, man penkiolika metų.
Esu be galo savikritiška, uždara ir nepastovi asmenybė. Galbūt šios savybės ir nėra vienos iš geriausių, bet kaip sakoma - kiekvienam savo.
Dievinu bendravimą, greitai prisirišu prie linksmų, laisvo bendravimo žmonių. Pati esu lengvai jausmų veikiamas žmogus - vieną minutę galiu šypsotis, tauškėti kaip prisukta, kitą - nekęsti viso pasaulio, ir neištarti nei žodžio.

Mėgstu fotografuoti, kai yra noro - rašau, piešiu. Pastaruoju metu daug laisvo laiko praleidžiu skaitydama. Taip pat, turbūt kaip ir dauguma, neįsivaizduoju gyvenimo be linksmo laiko su draugais. :)

Neturiu nei mėgstamiausio muzikos stiliaus, nei mėgstamiausio filmų žanro, ar pan. Tokie dalykai priklauso nuo mano nuotaikos.


Noriu:
išmokti groti gitara
aplankyti Paryžių, Londoną ir Niujorką
išmokti vairuoti
parašyti istoriją (vis pradedu, bet vis nesugebu užbaigt)
nusipirkti gerą fotoaparatą
.... ir padaryti dar begalę dalykų. Iš tiesų, mano norų sąrašas yra labai platus. Šitie buvo pirmieji šovę į galvą.

Manau, kad viso to užteks, kad apie mane galėtumėt susidaryti bent šiokią tokią nuomonę. :)) Jei norite ko nors konkrečiai paklausti, tai visada galite padaryti komentaruose.

Mane rasti galite čia: http://facebook.com/laiimut
Iki sekančio įrašo!
Laima. :*

* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA .

14 Komentarai

  1. Labas, sėkmės :) Beje turi laabai gražų vardą :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveika. Lauksiu pirmųjų, rimtesnių tavo straipsnių! Sėkmės ir ištvermės berašant :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveika, kažkada ir aš norėjau išmokti groti gitara... Dabar jos net į rankas nebepaimu :D Sėkmės rašant :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kawaii Gone Loca - dėkui. Man jos prireiks. :)

    Akvile - Ačiū, ačiū. Dėl vardo.. Kartais jis man nepatinka. :D

    Viktorija, dėkui. :))

    Indre, aš ir panašiai. Pernai nusipirkau gitarą, išmokau akordus, bandžiau mokintis toliau. savarankiškai nelabai kas išėjo, o kadangi aš neturiu kantrybės, tai dabar gitara pasitarnauja kaip kampe stovintis dulkių surinkiklis. :D Bet noras liko.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Good luck :D o aš su gitara va dabarr užsiėmus esu :D lauksiu tavo pirmųjų straipsnių :]

    AtsakytiPanaikinti
  6. Na linkiu sekmes. Na pasistenk sukurti istorija, manau ne tik as noreciau paskaitineti:)
    dideles sekmes tau :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Na linkiu sekmes. Na pasistenk sukurti istorija, manau ne tik as noreciau paskaitineti:)
    dideles sekmes tau :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Sekmės didžiausios, rašant kuo toliau, tuo geresnius ir įdomesnius straipsnius! :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Sveika, Laima. :)

    Jau dabar man sudarei labai gerą įspūdį. Žiūrėsim kaip bus toliau, nekantrauju pamatyti tavo gabumus. :)

    Jeigu norėsi pabendrauti, pakviesk į skype vilyte9

    Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  10. Sėkmės, labai lauksiu straipsniukų :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Sėkmės tau rašant čia, ir linkiu išpildyti visus troškimus :)
    Beje, laukiame straipsnių! :p

    AtsakytiPanaikinti
  12. Monika, dėkui. :)
    Ana, dėkui. :) Galbūt pabandysiu. :)
    Danguole, labai ačiū. :)
    Vilija, malonu girdėt. :) Dėkui.
    Life is good, dėkui. Pirmasis straipsnis is coming. :DD

    AtsakytiPanaikinti
  13. Agne, dėkui už tokius palinkėjimus. :))

    AtsakytiPanaikinti