Lietuvių liaudies muzika - Kamanių Šilelis


Sveikutės!:) 
Kaip orai? Nesulijot? O gal jau teko išsimaudyti šią vasarą lietuje? Aš jau 2 kartus rimtai buvau sulijus, ligi paskutinio plauko.:D Ir dar kokius 2 kartus visai nerimtai.:)

Šia tema kalbėsiu ne be reikalo. Iš tiesų, pastebėjau šiokį tokį faktą, kad žmonės dažniau klausosi kitų šalių dainų, negu savo gimtosios. Na žinoma, nesakau, kad tai kokia daina "Ryčka", ir kas, kad ji lietuviška,  bet ar tai daina, tikra lietuvių daina? Arba koks "Krepšinio himnas", ta daina man išviso nepatinka, na žinoma,atleiskit Marijono Mikutavičiaus, Mios ir Manto gerbėjai, bet va, čia rašau savo nuomonę, kaip aš manau, nes turiu juk išdėstyti temą.:]]
Taigi, tęsiu pokalbį, apie lietuvių liaudies dainas, na kaip žinome, muzika lydi mus kiekvieną dieną. Bet va dėja, įsikišo anglų, rusų ir kitų klabų dainos, kurias lietuviai klauso dažniau negu savo gimtąją kalbą... Dėja, mažai yra tokių žmonių, kurie  dar ir dabar dainuoja lietuvių laiudies dainas. Na pavyzdžiui, kaip Veronika Povilionienė, Rasa ir Jonas, Bjere ir Peru, su greitai išpopuliarėjusia daina "Brolužis"..
Na nežinau, gal dar daugiau yra, kas ją dainuoja. Jeigu dar ką žinote, prašau rašykit komentaruose. Na žinoma, aš ir mano pažįstama irgi kartais užtraukiame sutartines.:]]
 
Todėl siūlau jums nebūti daugeliu, o būti kitokiems ir šiandien norėčiau aprašyti ne tokią jau populiarią lietuvių grupę pavadinimu - Kamanių Šilelis.
 
Apie šią grupę sužinojau iš brolio, kuris praeitą vasarą buvo festivalyje "Saulėtosios naktys" (kaip tik šiais metais važiuosiu į šį festivalį ir aš, tai grįžusi būtinai aprašysiu šį festivalį ir  nuotykius, žodžiu, laukite tokio pat straipsniuko, koks buvo Apuolės festivalio) ir tame festivalyje koncertavo būtent ši grupė. O kadangi ji dainuoja lietuvių liaudies dainas - mane iškart "užkabino" (ir vėl brolio įtaka.:D)

Kamanių Šilelį sudaro 2 atlikėjai:
Kamilė  Gudmonaitė (vokalas, bugnas, ukulelė, barškučiai, "Kamilofonas" ir t.t.t.)


Mantas Zemleckas (gitara, pritariamasis vokalas ir t.t.t.)


Jie - labai jaunatviški, energingi asmenybės. Taip pat - nebijo išsiskirti iš kitų ir atlieka ne tik lietuvių liaudies dainas, bet atlieka ir eksperimentinę muziką - groja pjūklais, stalčiais, varpais ir vandeniu.

Kamilė Gudmonaitė, apgailestauja, kad neturi 25 rankų ir negali su viskuo groti iš karto, tad šilelyje ji dažniausiai dainuoja ir muša būgną, o kartais į rankas paimą ir „Kamilifoną“ - tarsi metalofoną, tik kad pagamintą iš veržliarakčių, pririštų ant stalčiaus. Manto rankų darbas. Ryšys tarp pavadinimo ir muzikantės vardo neatsitiktinis.


 Šiame video Kamilė būtent ir groja šiuo "Kamilifonu". Man asmeniškai labai originalu ir garsas labai gražus. Iš pradžių, net nepatikėjau, kad groja būtent varžlerakčiais.



Taip pat radau jų internetinį tinklapį - http://kamaniusilelis.lt/Blank
Kamilės facebook`o anketa - http://www.facebook.com/sjofugl
Manto facebook`o anketa - http://www.facebook.com/mantas.zemleckas


Nežinau aš daugiau ką pasakyti apie šią nuostabią, unikalią grupę. Man smagiausia tas, kad parašius į Facebook`o jų tinklapį jie visuomet atrašo.:) Paklausiau kątik ar bus"Saulėtųjų naktų" festivalį, iškart atrašė, kad bus.:) Nežinau... Negaliu apsakyt savo džiaugsmo, kad greitai išgirsiu juos gyvai!!! Spėju jie dar nerealesni gyvai grojantys.:) 

 


O dabar muzikikės:



Kita, galiu pasakyti labai smagi daina  "Mergaitės sapnas". Jie išeis į lauką per šią dainą, žinoma, garso kokybė nelabai gera, nes važinėja autobusai, bet nemanau, kad tai ką nors reiškia.:]]
Ir vis dėl to, ta daina TAŠKOO.. O Jums?:]]
Įsimylėjelių daina.:) Man labai smagu, kad jie ir grupė ir pora yra.:)
Man ši jų daina jau ilgą laiką skamba ir skamba galvoje.. Negaliu nustoti jos dainuoti, šelioti ir panašiai...:) Labai jau nuotaikinga dainelė.:)
Na gana keistas tekstas, kad bėginėja medžiai..:DD 
Kita daina irgi tokia pat puiki.:]]
Mano mėgstamiausia jų daina, kurią ir pati moku dainuoti ir groti, yra "Žuvų šukelėm".:]]
Iš šio klipuko, matosi, kokie jie šilti, linksmi ir draugiški.:]
Čia ir su visu klipuku.:) Taip pat, šiame klipuke dalyvauja dar viena mergina.
 Na tikiuos Jums, mieli skiatytojai, ši grupė paliko įspūdį.:))
 
Tikiu, kad ir toliau klausysitės lietuvių liaudies dainų, juk jos nėra tokios blogos, juk tai Jūsų gimtoji kalba. Nekalbu, apie necenzūrinius žodžius turinčias  dainas arba "repą", ką dabar tik ir teklauso iš lietuvių dainų šiuolaikiniai lietuviai...
Todėl linkiu jums žvalaus ryto. Geros ir saulėtos dienos. Neprailgusio vakaro su karšto šokolado puodeliu rankoje, linkiu Jums mieli skaitytojai, su lietuvių liaudies muzika.:**

16 Komentarai

  1. Sveika! Oras tikrai baisus, bet visvien :) Straipsnys tikrai labai geras ir ta apie ka tu cia parasei labai idomu, nes Lietuvoje tokiu artistu ir reikia, nes ju balsai ir muziska yra tikrai ne tokia, kaip visu kitu Lietuvos artistu. Tai aciu uz straipsni.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveika! Oras tikrai baisus, bet visvien :) Straipsnys tikrai labai geras ir ta apie ka tu cia parasei labai idomu, nes Lietuvoje tokiu artistu ir reikia, nes ju balsai ir muziska yra tikrai ne tokia, kaip visu kitu Lietuvos artistu. Tai aciu uz straipsni.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Jau is pat pradziu supratau, jog neskiri liaudies ir siuolaikiniu dainu. Bjelle ir Peru daina ,,Broluzis" tikrai nera liaudies daina !!! Tai tik paprasta siuolaikine daina, sukurta remiantis tautosaka.
    Liaudies daina - tai daugybe metu is lupu i lupas perduota daina. Jos nekure vienas ar keli zmones - ji sukurta daugybes zmoniu, ,,liaudies". Dabar jas dazniausiai atlieka liaudies ansambliai.
    Tad sis straipsnis, bent jau man, atleisk, bet buvo be rysio.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Pasitaikė rašybos klaidelių, ne pats geriausias rašymo stilius... Kartais skaitant atrodė, kad rašo ne paauglė, o vaikas.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na, nebuvo jau taip labai blogai (:
    Žinoma, gal kažkiek ir pritarčiau esantiems virš manęs.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sakau tiesiai šviesiai, man - nepatiko. Deja, gal kitas straipsnis bus geresnis. Na, čia tik mano nuomonė, bet patarčiau neberašyk tokiomis temomis, ten apie liaudį ir t.t. Vis dėl to šis blog'as yra skirtas paaugliams ir galbūt jiems tai nėra labai aktualu. Galbūt KITIEMS paaugliams Tai (liaudies dainos) ir patinka. Va, išreiškiau SAVO nuomonę. :]

    AtsakytiPanaikinti
  7. Danguolė – ką turi omeny sakydama: ,,KITIEMS paaugliams" ?.. O gal mums ir įdomu, gi pasaulis neapsiriboja vien Rihannomis ar One Direction berniukais.

    A.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Anonime , ta prasme ne man , o galbūt kitiems paaugliams tai ir patinką . :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Tada atleisk :). Nes perskaičius tavo citatą ,,Vis dėl to šis blog'as yra skirtas paaugliams ir galbūt jiems tai nėra labai aktualu" pamaniau, kad kalbi už mus visus, o žodžiu KITIEMS išskiri kitus paauglius, ne TD skaitytojus.
    :)

    A.

    AtsakytiPanaikinti
  10. O man visai patiko straipsnis :) Supažindinai su negirdėta grupe, ačiū tau už tai :) O šiaip, tos kelios klaidelės tikrai nepakenkė straipsniui :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. O man tema ir straipsnis patiko. Nors ir buvo rašybos klaidų - jos netrukdė. Jeigu straipsnis įdomus, man klaidos visiškai netrukdo. O tai labai gerai (?).

    AtsakytiPanaikinti
  12. Nu straipsnis geras, grupe irgi. Tik, kad logikos nera...

    AtsakytiPanaikinti
  13. Manau, tau jį reikėjo paredaguoti. Skaityti tol, kol būtum pašalinusi visus trūkumus. Labiausiai, bent jau man, kliuvo stiliaus klaidos: kartojosi žodžiai, kaip: ,,na" ; ,,žinoma". Ir reikėjo plačiau aprašyti dainas, pavyzdžiui, kad ir kada išleido, o ne vien rašyti savo subjektyvią nuomonę.

    A.

    AtsakytiPanaikinti
  14. Pradeda liūdinti faktas, kad apsilankius komentarų skiltyje galima išvysti tik nuomones apie rašymo stilių ir klaidas, o ne apie pačią temą. Bet ką padarysi, žmogų pataisyti juk irgi reikia. O ta grupė tai man grynai hipsteriai.

    AtsakytiPanaikinti
  15. taip, aiskia nuomone susidariau, kad visuomet atsiras zmoniu kuriems patiksi ir kuriems ne. Na bent jau as nepritariu nuomonej, kad tureciau vengt liaudies temu, nes tai nera, kaip anonimas sake eiline muzika - kokie Rihanos ar One Derection.. Taip, as issiskiriu is kitu rasytoju, nes toks yra mano stilius, toks yra mano pastebejimas nepopuliariu grupiu. O del kaidu ne pirma kart atsiprasau, juk nesu tobula, mano straipsniai nera tobuli. Tad mielieji NEDARYKIT IS MUSES DRAMBLIO.:)))

    AtsakytiPanaikinti