Lisi Harrison ''Monstrų Vidurinė''

Sveiki, draugužiai!
Kaip mane erzina toks ''vasariškas'' oras... Dabar sėdžiu susiraičiusi į pledą, klausau pačią nuostabiausią ir šiuo metu mano mėgstamiausią dainą ir barbenu pirštus į klaviatūrą, jog sudėčiau jums pora žodžių, pora sakinių... Šiandien - apie knygą, kurią pabaigiau skaityti panašiai prieš 3 valandas.

LISI HARRISON

Monstrų vidurinė

Mūsų pasaulis kartais jau būna persunktas fantazija... Taip, mėgstantiems fantaziją žmonėms tai - palaima, bet tiems, kurie žiūri į gyvenimą realisto akimis... tiesiog kančia. Vampyrai, angelai... Lisi Harrison nemėgsta kartotis - jos romane vyrauja monstrai. Tikri monstrai su žalia oda, kurią slepia po tona grimo. Frenkė Štein - ką tik sukurta monstrė, kuri bandys pritapti normių pasaulyje. Melodė Karven - į naują mokyklą atvykusi mergaitė, kuri nekenčia jausmo, kuomet žmonės ja žavisi tik dėl išvaizdos. Šių merginų visiškai niekas nesieja - tik bendra mokykla. Kaip ši mokykla kovos su pateikiamomis užduotimis? Ar normių vaikai sugebės suprasti kur šuo pakastas? Knyga parašyta trečiu asmeniu, bet visas veiksmas sukasi aplink Melodę ir Frenkę. Knygoje nupasakojami jų nuotykiai mokykloje, pykčiai su draugėmis, tėvais, galų gale vaikinais. Knyga nėra plona - ją sudaro pustrečio šimto puslapių. Perskaičiau ją visą, bet tikrai gailiuosi išeikvojusi tiek laiko. Man čia per daug fantazijos (o galbūt tiesiog monstrai neliesta tema) - kaip merginai šokant nukrenta galva ir panašūs dalykai iš tiesų priverčia pasijausti keistai. Šios knygos labai norėjau ir pamačiusi bibliotekoje apsidžiaugiau, bet rezultatas mane tikrai nuvylė. Ištęsta, neįtraukianti, perfantazuota. Žinoma, fantazijos fanatikams ši knyga bus gera bomba! Todėl tokiems žmonėms ją tikrai rekomenduoju... O toms, kurios mieliau skaito apie amžiną, tikrą meilę ši knyga tikriausiai nepatiks... Parašysiu knygai šešetą. Galbūt ji žavėjo mane tik savo originalumu, bet šiaip visumoje jos antrą kartą jokiu būdu neskaityčiau.

Galbūt jūs skaitėte šią knygą?
Kokios nuomonės?

Vakarui palieku jus su už širdies griebiančia daina... :*



Iki,
Vilija.


* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA.

17 Komentarai

  1. Na, aš irgi norėjau labai paimti šią knygą, bet perskaičiusi tavo nuomonę, persigalvojau...
    Ačiū už straipsnį, knygą aprašei puikiai :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Skaičiau, man asmeniškai tai labai patiko :) Mėgstu fantastines istorijas, tai gal todėl taip ir manau :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nesu skaicius, bet nuo pradziu pernelyg vaikiska atrode...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Negaliu pakęsti fantastikos, todėl tikriausiai ši knyga manęs nesužavėtų...:D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš jau senokai atsisakiau visų vampyrų ir kitokių mistinių būtybių (jau kurį laiką skaitau knygas, gyvuojančias dešimtmečius), tad pamačiusi šią knygą, tikrai neužsimaniau jos paskaityti, tačiau viena mano draugė, mums kartu bevaikštant "Akropolyje" prasitarė, kad "Monstrų vidurinę" perskaitytų su malonumu. Ar ji skaitė tą knygą ar ne, aš nežinau, bet žinant, kokia ji yra fantastikos mėgėja, manyčiau, kad ši knyga jai patiktų.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Man tai patiko ir straipsnis ir knyga visai nieko. :}
    P.s gal kas nors žino kur galėtų skaityti knygas internete? :]

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai patiko ši knyga. Tiesiog "praryjau" ją. Skaičiau ir antrą dalį. Aš taip laukiu trečios dalies Lietuvoje, juolab, kad paliko TOKIĄ intrigą :D

    AtsakytiPanaikinti
  8. galėtum aprašynėti rimtesnias knygas, nes tokios atrodo vaikiškai

    AtsakytiPanaikinti
  9. Skaičiau šią knygą. Man patiko. Esu fantazuotoja, tad tokios knygos - man labai patinka :) Beje, pritariu anonimui. Jei rašai apie knygas, būtu įdomiau, jei rašytum apie rimtesnes... :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Nagi, žmonės... Nejau manote,jog Vilija skaito rimtas knygas?.. Nejuokaukite.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Anonime - tai pasiulyk Vilijai, ka paskaityt :DD

    AtsakytiPanaikinti
  12. Galėčiau, bet, manau, ji nesižemins.

    AtsakytiPanaikinti
  13. Anonimas - ar geresnių knygų skaitymas yra nusižeminimas? Nežinojau.

    AtsakytiPanaikinti
  14. Na nežinau, manęs tokios knygos netraukia. Bet šiaip žiauriai gera mintis aprašyti knygas, nes pačiai dažniausiai reikia vaikščioti kokią valandą po biblioteką kol knygą išsirinksiu gerą. Daugiau tokių straipsnių, jeigu galima :)

    AtsakytiPanaikinti
  15. Merginos, jaigu jums patinka romantika ir ziubsnelis joje veiksmo tai butinai perskaitykite sia knyga. Si knyga savotiska fantazija apie monstrus,vampyrus, vilkolukius ir daugybe kitu fantastiniu bei savotisku personazu, nepamirskime ir normiu (zmones tokie kaip tu).
    Si knyga visa isigerusi meiles, ryzto, draugiu palaikimo, pavydo, mados, vaikinu, mokyklos gyvenimo ir paugliu paslaptingumo.
    As perskaiciau sia knyga ir zadu toliau skaityti 2 ir 3 dalis.
    Man labiausiai patinka tos knygos vietos, kai zodziai parasyti lape privercia sirdi plakti greiciau. ;*
    Rekomenduoju perskaityti ;)

    AtsakytiPanaikinti