Merginų draugystė, stipriau už viską?

Sveikos. Manau jau nekartą buvo šnekėta apie drauges, kaip su ja susitaikyti, kaip su ja bendrauti, bet kokia ji turi būti, kodėl jos mums reikia ir kodėl kartais net geriausių draugių keliai išsiskiria? Juk geriausiai draugei skambini kai tau būna liūdna, pas ją bėgi kai nori pasiguosti dėl vaikino elgesio, kartu aptariate ką rengsitės į šventę ir visada apie viską šnekate, kiekviena iš mūsų nori tokios draugės, ar ne?

Kokia ji turi būti? Ji turi mokėti saugoti paslaptis, žinoti tavo nuotaikas, visada susitikti kai tu to nori, turi visada elgtis taip kaip tu nori. Žinoma, retai kada taip būna ir taip neturėtų būti, nes mes žmonėms keliame per daug reikalavimų. Smerkiame juos už tai, kad kartais elgėsi ne taip kaip reikia, bet juk draugė toks pat žmogus kaip tu ir jai reikia šilumos, ne tik tau. Jūs abi turite atrasti tą aukso vidurį, viena prie kitos turite prisitaikyti.
"Geriausią draugę priimame ne tokią, kokia ji yra, bet tiesiog pasirenkame tokią, kokios labiausiai reikėtų. Ir tai normalu"
Draugė konkurentė. Viena iš jūsų gražesnė, mokosi geriau, sulaukia daugiau vaikinų dėmesio, turi daugiau rūbų, ir aplamai atrodo už tave viršesnė šimtu kartų. Bet tai tikrai ne ženklas, kad jūsų draugystė pasmerkta žlugti, kažin ar jeigu viena iš jūsų mokosi ne mažiau septynetui kita tikrai nenorės nusiristi žemiau ir tai gerai. Kartais tokia konkurencija būna į naudą - ji tiesiog skatina pasitempti. "Viena be kitos negalite nė akimirkos? Puiku, tik žiūrėk, kad jūsų draugystė netaptų psichologine priklausomybę!"
Nepamiršk erdvės. Jūs visur būnate kartu, neišsiskiriate nei akimirkai. Viskas gerai, jei jums tai abiem tinka ir neatsibosta.Bet jei draugė norės pabūti su savo šeima, ar tiesiog pabūti viena, nepradėk galvoti, kad tu jai nerūpi. Erdvės reikia visiems žmonėms, todėl neprilipk prie jos.
Pavydas. Tai turbūt pati didžiausia draugių problema. Ir ji užklumpa dauguma draugių. Nepavydėk draugei jei ji susitinka su kitomis merginomis tik stebėk situaciją, ar ir toliau jai būsi tokia pat svarbi. "Geriausia draugė - tai parašyta tavo širdyje, o ne Facebook statuse".



  • Jei žinai, kad jai svarbi diena, paskambink pasidomėk kaip sekasi, kaip jaučiasi, palinkėk sėkmės ir neužversk jos savomis problemomis.
  • Draugė ne tavo nuosavybė, todėl ji neprivalo su tavim būti 24 valandas per parą.
  • Jei susirasi vaikiną, nepamiršk savo geriausios draugės, žinoma, kad norėsi pabūti su savo meile, bet draugei tu taip pat reikalinga. Šiek tiek panaršiau internete ir radau dvi istorijas apie drauges. : )

"Kai susipažinau su Aušra, labai apsidžiaugiau : ji buvo visai kitokia nei aš - mano akimis, rengėsi kur kas originaliau, daug kalbėjo, juokėsi, turėjo begalę draugų ir pažįstamų. Labai norėjau su ja susibičiuliauti, tad ėmiau kviesti susitikti - tai į kavinę, tai pasivaikščioti. Galiausiai pakviečiau į savo gimtadienį. Jeigu ne Aušra, šventė būtų buvusi pagal įprastą scenarijų : pavalgome, pasikalbame, pažaidžiame kokį stalo žaidimą ir išsiskirstome. O mano naujoji bičiulė sugebėjo visus išjudinti ir net surengė šokius ant sofų! Ėmėme dažniau bendrauti - vadinau ją savo geriausia drauge. Tikėjausi, kad ji mane irgi tokia laiko, nes kalbėdavomės kone apie viską, dažnai matydavomės. Deja, kaip supratau vėliau, ji tokių draugių turėjo ne vieną - aš nebuvau niekuo išskirtinė. Draugystė ( jeigu ji ir buvo ) ėmė klibėti prieš Naujuosius - Aušra kvietė mane švęsti kartu, su jai pačiai dar menkai pažįstama kompanija. Pabijojau. O gal nuojauta pakuždėjo, kad verčiau pasirinksiu savo senus, patikimus, nors gal ne tokius aktyvius bičiulius. Aušra pyktelėjo, išvadino mane nuoboda. O aš staiga pasijutau pavargusi.. Nuo vakarėlių, nuolatinio ėjimo, lėkimo, plepėjimo apie bet . Naujuosius sutikau ramiai ir jaukiai : kalbėjomės su senais draugais, kieme šaudėme fejerverkus ir lipdėme sniego senį. Aušra tikrai nebūtų siautusi sniege..."


Dabar kita istorija : )

"Sakoma, kad geras draugas tas, su kuriuo ir tylėti gera. Visiškai sutinku! Aš ir mano geriausia draugė bičiulė Jurga plepame išties mažai. Ir apskritai nesame tipiškos geriausios draugės : neiname kartu apsipirkti, nes nekenčiame stovėti prie kabinos, kol kita išsimatuos krūvą drabužių, neapkalbame vaikinų, bendraklasių ir kitų pažįstamų, nes tiesiog neįdomu, kas ką sakė, su kuo susitiko, ar ką sapnavo... Mes nesimainome kosmetika ar suknelėmis, neskoliname vienai kitai vertingesnių daiktų ar pinigų. Ką mes veikiame? Tiesiog būname. Kartu ar atskirai, bet būname. Kiekvieną akimirką žinome, kad jei bus liūdna, reikės pagalbos, norėsis pasidžiaugti ar pan., draugė bus šalia. Kai susitinkame, žinoma, pasikalbame apie tai, kas svarbu, tačiau apie niekus tauškiame iš ties mažai. Nėra poreikio, ir tiek. O žinote ką veikėme pastarąjį kartą? Kai ji atėjo pas mane į svečius, sukritome ant lovos, apsikaišėme pagalvėmis ir tylėdamos bei grauždamos sausainius žiūrėjome...Animacinius filmukus. Pamačiusios juokingą sceną tiesios susižvalgydavome, pakikendavome ir toliau panirdavome į savo pasaulius."



Štai tokios istorijos. Pirmoji istorija man šiek tiek priminė mano vieną draugę, žinot kaip tokius žmones vadinu aš? Jie nori visiems patikti, lenda visur, kad turėtų begales draugų, kartais pamiršta tuos žmonės kurie su ja nuo vaikystės, ir lekia paskui tuos kurie yra populiaresni, kurių draugų ratas platesnis, jie niekada nesako tiesos į akis. Aš tokių žmonių žiauriai nemėgstu. Turbūt niekas nemėgsta. Antroji istorija graži ir paprasta aš pati esu čiauškutė, todėl man neužtektų tiesiog tylėti, bet mano draugės panašios į mane, todėl mes visos kartu puikiai bendraujame. Dar pagalvojau apie tai, kad kartais draugės viena nuo kitos atšala, pradeda leisti mažiau laiko kartu. Ir dažniausiai tokių pašlijusių santykių priežastimi tampa - vaikinai. Ir tai tikrai žiauriai užknisa "Fokusas - aš turiu draugę. Draugė susirado vaikiną. Draugės nebėra." Ši citata visiškai atitinka realybę, pati taip negalvodavau, bet paskui pati patyriau ir supratau, kad tai tiesa. :)
Bet žinoma, reikia stengtis išsaugoti draugystę visokiais atvejais, bet jei draugė nebenori bendrauti, reikia ją paleisti, taip, gal bus geriau. : )






Iki,xoxo.

6 Komentarai

  1. ...draugystė netaptų psichologine neprikalusomybe...
    Hm... Deja, tu negalėjai tokios frazės sugalvot, rašyk savo lygio, nekopijuok.
    Gal ir galima įterpt kitų pasakytas mintis, bet nukopint potėmę? Tai jau tikrai ne.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai aš ir nesugalvojau tokios frazės, čia yra citata iš interneto, tokias panaudojau 4, jei nematai kabučių čia jau ne mano bėda : ) Beje nesinaudojau jokiomis potemėmis, tik norėjau įterpi citatų, paįvairinimui.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Puikus straipsnis, bet, kad būtų taip lengva pritaikyti ir panaudoti tavo patarimus... nes žmonės tokie skirtingi ir įdomūs.. (:

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kažkur panašų esu skaičiusi "Lukos" žurnale, bet vis tiek patiko ir tavasis :) Deja, neturiu geriausios draugės, nes visos kažkaip vienaip ar kitaip atitolsta... Liūdna :(

    AtsakytiPanaikinti