Mini konkurso ''Futbolo sirgalė'' balsavimas!

Šiandien jau baigiasi Europos futbolo čempionatas. 21.45 vyks paskutinės varžybos tarp Ispanijos ir Italijos. Ar žiūrėsite? Kaip manote, kas ir kokiu rezultatu laimės?

Kartu su futbolo čempionatu baigiasi ir mano rengtas trumpas mini konkursėlis ''Mini sirgalė''. Šiame konkurse užduotis buvo sukurti aprangą merginai, kuri keliauja į futbolo rungtynes. Taip, prašoviau, nes mergina tame žaidime buvo amerikietiško futbolo gerbėja, o aš kalbėjau apie europietišką... Na, bet kaip yra taip. Konkursas vis dėl to turės nugalėtoją, kurią išrinksite jūs!

Sulaukiau keturių darbų. Tai iš tiesų mažai palyginus su mūsų skaitytojų skaičiumi, bet aš tikiuosi, jog kitą kartą būsite šiek tiek aktyvesni. :) Na, o aš esu labai dėkinga toms keturioms merginoms - Agnei, Rugilei, Kotrynai ir Emilijai už tas aprangėles, kurias jūs sukūrėte ir atsiuntėte man.


Prieš savo akis matote keturias futbolo sirgales. Kurios apranga jums labiausiai patinka? Kurios aprangos kūrėjai norite atiduoti savo balsą ir padovanoti jai interviu apie sportą, futbolą ir aprangos kūrimą? :) Metas balsuoti, nes tik jūs nulemsite, kuri mergina laimės!




Jūsų balsų lauksiu iki savaitės vidurio - ketvirtadienį arba trečiadienį jau sužinosime nugalėtoją, kuri laimės interviu. :)

Ar po šio konkurso norėtumėte daugiau tokių mini konkursėlių, kuriuose reikėtų vėl prisiminti vaikystę ir kurti tam tikras aprangas per žaidimus? :)




Iki susirašymo,
Vilija.

P.S. Merginos, jeigu dalyvausite konkurse ''Aktyviausio skaitytojo rinkimai'' ir bandysite laimėti nemokamą sąskaitos papildymą, pakomentuokit šį pranešimą. :) Į jūsų sąskaitą pridėsiu 3 taškus už dalyvavimą konkurse. :)


* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA .

12 Komentarai

  1. Lauksiu rezultatu balsavau uz Emilija linkiu laimeti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. o aš balsavau už Rugilę, tikrai geras derinukas. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Balsavau už Rugilę. Sėkmės jai ir, aišku, kitoms merginoms!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Manau, jog butu visai smagu, jei surengtum daugiau tokiu konkursu :))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Balsavau už Kotryną. Reikėtų daugiau tokių mini konkursų. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Balsavau uz Kotryna. Linkiu visoms sekmes:)
    O del varzybu matau, kad ispanai siandien pakraus italams :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Atidaviau balsą už Kotryną. :) kitą kartą tikiuosi nepražiopsosiu ir pati sudalyvausiu tokiam konkursėlyje.:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. O aš balsavau už Kotryną :) Lauksiu daugiau mini konkursiukų!

    AtsakytiPanaikinti
  9. Balsavau už paskutinį derinuką ;)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Aš atsiunčiau ne iš gmail'o . Skaičiuodama pridėsi taškelius, prie šito, ok? :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Aš atsiunčiau ne iš gmail'o . Skaičiuodama pridėsi taškelius, prie šito, ok? :)

    AtsakytiPanaikinti