Nauja rubrika? Ar verta pradėti?o.o


Sveiki.. Štai ir vėl aš. Iš tikrųjų jau žadėjau neberašyt ir išeit, bet paklausiau kitų merginų nuomonių ir pabandysiu dar kartą... Nenoriu Jūsų nuvilt ir išeit, net nepabandžius. Taigi. Sumąsčiau aš pabūt išskirtine ir padaryti ilgaamžę rubriką mano fotografijų. Kadangi mėgstu fotografuoti. Ir ne vienus metus tai darau, todėl tikiuosi mano nuotraukos Jums patiks, o gal pasirodys banalios, bet ką gi... Ne visiems įtiksi.
Po savo darytomis nuotraukomis pridėsiu kokius efektus naudojau (iš tiesų efektus naudoju tik esančius fotoparate - aplinkos esančios antrame plane suliejimas, ryškinimas, tai patamsinimas dangaus ir panašiai, o photošopu nesinaudoju) kaip "pagavau" šią nuotrauką ir t.t.t.. Taip pat aprašysiu kas yra nuotraukoje.:)


1 planas aišku yra bordo spalvos ąžuolinis stalas, įmantrūs medžio vingiai. Antram plane juodai baltas mano senelių katinas Leopoldas.. Sodiškoje aplinkoje. Efektų jokių nenaudojau, tik "susiliejimo" programą. Sufiksavau, kad ryškus būtų tik stalas, o katinas ir aplinka būtų neryški. Manau tas suliejimas ir tik tedaro nuotrauką kažkuo ypatingą ir įdomią.


Čia su broliu lyg ir "prikolą" darėm. Iš daržo parnešė man tokį pamidorą, o aš tuo metu su siaurapjūkliu pjoviau medienos pagaliukus.. Ir jis sako, kad suveikim tokią nuotrauką. Tai ir gavosi toks kadras.:) Taip pat suliejau aplinką. (Mano mėgstamiausias efektas, todėl suliejimo bus dažnai mano nuotraukose)


Vėl tas pats aplinkos suliejimas, bet šįkart ir pats žmogus susiliejo, nes pats judėjo.:) Na man ta nuotrauka tokia neįprasta atrodo, nežinau kaip Jums. Efektas ir taip aiškus - juodai baltas. Man juodai balti efektai kažko primena senovę, senus laikus.. Kai būdavo nespalvotos nuotraukos, nespalvoti televizoriai..


Šitą kadrą suveikiau taip pat būdama pas senelius sodyboje (kaip ir pirma ir antra nuotraukos) Tiesiog vaikščiojau po sodą su fotoparatu ir prie tvoros pamačiau tokius raudonus vabaliukus, jie ant vielų vaikščiojo. Tai pamačiau tokį stovintį vietoje ir tas vabaliukas pabuvo mano modeliu.:D Visą laiką kol jį fotografavau (nes norėjau gražios nuotraukos) jis kantriai laukė ir nejudėjo.:)) Efektus naudojau du esančius fotoparate - suliejimo (tvora ir žolė esanti už jos neryški) ir paryškinau truputį spalvas, kad labiau būtų matyti vabaliuko raudonumas.


Kaip matote, man teko ir per lietų pasiaikščioti. Bet tikrai ne veltui.:) Vėl mano mėgstamiausias efektas - suliejimas. Žolės stiebelis su lietaus lašais pirmame plane ryškūs. O žolės esančios aplinkui neryškios. Ta nuotrauka puikiai atspindi tai, kad ir tokie paprasti daiktai (žolės) gali atrodyti gražiai.:3


Šiauliuose. Talkšos ežeras. Taip buvo, kad su broliu nusprendėme pasivažynėti dviračiais (praeitos vasaros pabaigoje) ir nuvažiavome prie šio ežero, esančio pačiuose Šiauliuose (centre). Ir beleidžiant ten laiką pamatėme gulbių. Jų buvo daug ir baltų ir pilkų. Aš iškart fotoparatą į rankas, priėjau prie jų ir prifotografavau. O už gražias nuotraukas atsidėkojant pašėriau nusipirktomis barankomis.:)
Efektai vėl mano mėgstamiausi - ryškinimas ir suliejimas. (Tiesa, juos vienus ir tenaudoju. Na dar ir juodai baltą foną. Tai mano mėgstamiausi ir naudojami efektai yra tik šie trys.)
Šita nuotrauka ir mano aprašymas apibendrina tai, jog kiekvieną dieną galima vaikščioti su fotoparatu ir aišku rasi gražių vaizdų.:) Tik reikia būti tam visada pasiruošęs, o ne eiti pro šalį gražaus vaizdo ir sakyti "Ahh, o kokia graži nuotrauka būtų išėjusi.."






Va kiek gulbių buvo. Matosi ir antys toliau.:)


Mano akimis fotografija yra, kad pro fotoparato objektyvą matau gražesnį rezultatą, negu koks jis yra realybėje. Ir svarbiausia - jokio phototošopo. Tik efektas, kuriuos patamsinau aplinką- dangus tapo tamsesnis, vandens atspindys skaidresnis, šešėliai ir bažnyčios, medžių kontūrai tamsesni.
Čia ta pati diena kai buvau su broliu prie Talkšos ežero. Tik nuėjome į kitą pusę, prie labai didelio parko, kuris labiau primena mišką, negu parką. Jame yra Salduvės kalnas. Jeigu girdėjote apie tokį.:)


Vėl eilinis mano pamėgtas efektas - suliejimas. Nes tik jo dėka išsiryškina daili šakelė. Bet ta nuotrauka turi vieną minusą - ji išryškina mano nedailius pirštus ir ant kairės rankos nykščio esantį randą...:(
Na bet nepaisant to, nuotrauka neeilinė. Nors tą šakelę, greičiau smulkią sąmanėlę paėmiau atsitiktinai. Bet dažnai būna, kad iš "netyčiukų" išeina neblogas kadras.:)



Ačiū dar vienai pozuotojai už puikią fotosesiją gražią rudenio dieną.:) Na čia jau labai fikosavosi fonas, kad net nesimato lapų.:D Na bet esmė ne jie, o ant rudens susiraukšlėjusio rudo lapo nenustygstanti vietoje boružėlė.. Nes tai vienas iš geriausių jos kadrų, ji labai mėgo vaikščioti, todėl buvo sunku pagauti ją.:D
Na taip buvo, kad su drauge ėjom pasifotografuoti tarp rudens lapų, bet gavosi, kad ne vienos tą fotosesiją padarėm.:)


Tai parodo, kad ir visai neblogą žiemą turėjom. (ai ta nuotrauka praeitų metų žiemos.:D) sakau, aš ilgą laiką jau mėgstu fotografuoti, todėl čia yra ir 2012 metų nuotraukų ir 2011.:)) Nors aišku, šiais metais darytos nuotraukos labiau sužavi, negu praeitų. Nes TOBULĖJAM.:)


Na čia jau šių metų pavasario nuotrauka. Iš jos matosi, kaip žiema nenori išeiti, nes dar yra sniego.. Apledėjęs upeliukas, saulė šviečianti tarp plikų medžių.... Va tokia jau ta Lietuvėlė.:))) Man ta nuotrauka išties kažkas neįprasto, nors iš tikrųjų tai žemiškas vaizdelis ir matomas pavasarį..:) Efektų nedėjau jokių, nes tada būtų per daug "persūdyta".

Na manau 12 nuotraukų užteks ir tai dėl didelio dydžio nuotraukų straipsnis išėjo nemažas.:) Na, o aš komentaruose lauksiu Jūsų komentarų.:) Aš galvoju, ar verta užvesti tokią ilgaamžę rubriką va šia fotografijų tema. Jeigu norėsite ir Jums patiks ši mano idėja, galėsiu dažniau daryti tokius straipsnius, nes nuotraukos kurių esu pridariusi su įvairiausiais metų laikais grožybėmis turiu ne vienetą.:)) Todėl, čia viskas priklauso nuo Jūsų.:)

Iki greito.:3

P.S. Jeigu radote ir vėl klaidelių - nesupykite per daug.. Stengiaus aš po tų kablelių tarpus dėt.. Ir klaidų stengiausi nedaryti, keletą kartų tekstą perskaičiau, pasvarsčiau ir ištryniau nepatikusias frazes... Tikrau jau visko nedarau atmestinai.:c

* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA .

21 Komentarai

  1. aš norėčiau tokios rubrikos :) labai gražios nuotraukos:) šiaip straipsnyje tos šypsenėles truputį rėžia akį, bet čia tik man gal :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ta nuotrauka su vinimi tiesiog nereali !!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oo LABAI nudžiugau, kad patiko.:)))
    Tada padarysiu tokią rubriką bent jau dėl 3 skaitytojų, kurioms patiko.:)
    Ieva Zalcaite - na man kaip tik, kai tos šypsenėles yra atrodo, kad žmogus rašo šypsodamasis, tai juokdamasis.:) Na toks šypsenėles tiesiog "pagyvina" tekstą. Na bet čia tik mano nuomonė.:3

    AtsakytiPanaikinti
  4. Man irgi LABAI LABAI patiko- buvo labai įdomu! Galbūt užduosiu labai kvailą klausimą, bet aš pati nemoku sulieti aplinkos ar padaryti kitų efektų. Kaip tu juos padarai pačiame fotoaparate? Gal galėtum parašyti straipsnį apie tai? (gal ir aš nemokša tokiuose dalykuose, bet gal ir kas nors kitas nemoka? :) )

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na, kadangi fotgrafuoju jau trys metai, kažkiek nusiamnau šioje sirtyje :D
    Siūlau keisti rakursą, nefotografuoti vien tik akių lygmenyje.
    Siūlau eksperimentuoti su kompozicijomis, nes tai yra geros fotografijos pagrindas.
    Daug kur truksta ryskumo. Neryskiu nuotrauku niekas neskaito geromis. Nebent tai būtų padaryta specialiai. :)
    Rubriką siūlau tęsti, man įdomu būtų išvysti daugiau tavo darbų, galbūt kažką patarti. :)
    Beje, kiek tau metų? :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Beje, Aušrine, siūlau pabandyti naudoti macro. Tai tokia gėlytė

    http://www.digitalworld.fr/upload/image/Panasonic_DMC_TZ7_ZS3k_back.jpg

    Šioje nuotraukoje geriausiai matosi ta gėlytė. Kur yra tas apskritimas menu, tai žemiau juo ir yra. Kituose foto aparatuose ji atrodo taip pat. :) Norint, kad fonas išsilietų kuo daugiau, reikia atsistoti toliau nuo objekto ir kuo daugiau jį pritraukti :)
    O jeigu naudoji veidrodinį fotoaparatą, padidink diafragmą, pvz.: f.2,8

    AtsakytiPanaikinti
  7. Na va Aušrine atsirado didesnė ekspertė kuri ir atsakė į Tavo klausimą.:) Man 14 metų, paskaityk patį pirmą mano straipsnį,tenai visas prisistatymas apie mane ir sužinosi daugiau negu mano vardą.:))
    Gabytx2 - dėkui už patarimą, bet taip irgi fotografuoju.:) tiesiog čia tokios nuotraukos buvo.:)) kai kitą darysiu rubriką vėl su nuotraukomis tada įdėsiu daugiau įvairesnių nuotraukų ir tokių tipų.:):)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Labai gražios nuotraukos... Norėčiau tokios rubrikos :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. zuzzii - na sakiau, kad čia tik mano nuomonė :) asmeniškai nemanau, kad straipsnyje tinka dėti šypsenėles, bet daugiau priekaištų tikrai neturiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Gerai, tada padarysiu tokią.:)) Smagu, kad patiko.:3
    Ieva Zalcaite - Na tada stengsiuos vengti šypsenėlių straipsniukuose.:))

    AtsakytiPanaikinti
  11. Man patiko tiek dauguma nuotraukų, tiek pats straipsnis : ) Šaunuolė, žinojau, kad tu gali : )

    AtsakytiPanaikinti
  12. Yeeeyy..:) Labai dėkoju, kad palaikai mane.:))) Čia galima susirasti draugų, pastebėjau.:3

    AtsakytiPanaikinti
  13. Noriu šios rubrikos :) Straipsnis puikus ir nuotraukos gražios :)

    AtsakytiPanaikinti
  14. ohh, labai dėkui.:)) būtinai ją pratęsiu, nes pasirodo Jums patiko mano įdėja.:) Labai džiaugiuosi ir atidarysiu šią rubriką su nuotraukomis.:3

    AtsakytiPanaikinti
  15. nuotraukos nepatyrusios fotografės.
    http://3.bp.blogspot.com/-K-DLg6vaZFY/T_Riq7dgZNI/AAAAAAAAAMc/2yadEeUtjm0/s400/DSC02861.JPG šita man labai nepatinka. neryški, neįžiūriu nieko dėl to susiliejimo. ir nagai.. nešvarūs, man tai labai bado akis.:)

    http://2.bp.blogspot.com/-KOXd4xdtDAk/T_RjrkXnVfI/AAAAAAAAAMk/Yxluw5qEv4U/s400/DSC05138.JPG
    šita nuotrauka geriausia.:> tik šviesumo, ryškumo trūksta.

    AtsakytiPanaikinti
  16. geriau imtum geresnes nuotraukas, o ne savo, nes yra labiau patobulėjusių žmonių.:D

    AtsakytiPanaikinti
  17. Pritariu Gabyx2 . Man 13 metų ir fotografuoju 2 metus kažkur.
    Ir man nelabai patiko šypsenėlės straipsnyje (pastebėjau,kad ne man vienai) .Taip pat nelabai patiko terminai "juodai baltas efektas"- šis efektas vadinasi nespalvotas filtras (na bent man buvo keista skaityti)
    "Suliejimo efektas" - tai yra macro.
    Paskaitinėk kitų fotografų straipsnius,kažkiek esu ir aš rašiusi šiame bloge.
    http://www.thetd4you.blogspot.com/2012/06/2-fotografija-pradek-nuo-saves.html
    http://www.thetd4you.blogspot.com/2012/06/apie-fotografija-nei-per-daugnei-per.html

    įkeltos nuotraukos fotografuotos su muiliniu fotiku;)

    Beje efektai niekada "nepersūdo",tik juos reikia švelniai naudoti ir pagal situaciją,nuotrauką,apšvietimą.
    Kokį fotoaparatą naudoji?

    AtsakytiPanaikinti
  18. Na bet daugeliui žmonių patiko mano idėja, kad kelčiau savo darytas nuotraukas, todėl dėl dviejų nuomonių nekeisiu nuomonės.:) Taip ir žinojau, kad visada atsiras žmonių kurie nemėgs, bet tegu jie daro savo. Jeigu nepatinka - neskaitykit, nežiūrėkit, niekas neliepia.:p
    Na gerai, savo "blogų įpročių" stengsiu vengti - nebedėsiu šypsenėlių straipsnyje ir naudosiu tikslesnę informaciją efektams apibūdinti. Naudoju skaitmeninį fotoparatą "Sony" firmos, bet daugiau informacijos apie jį nežinau.:D

    AtsakytiPanaikinti
  19. Nuotraukų yra ir labai gražių, ir visai ne į temą :) Bet daugiau gražių.

    AtsakytiPanaikinti