NAUJAS MINI KONKURSAS ''Miesto mergaitė''


Štai ir vėl atkeliauju aš - šį kartą su nauja užduotėle jums!

Ar prisimenate tuos senus laikus, kuomet visas dienas praleisdavote žaidimų tinklapiuose ir rengdavote lėles? Jas puošdavome, dažydavome, tvarkydavome... Su jūsų pritarimu aš kviečiu visas DAR KARTĄ prisiminti tą senąją vaikystę ir vėl atbusti mergaitėmis... :)

Jums tereikia įeiti į šią nuorodą

http://www.y8.com/games/city_girl

ir prieš savo akis išvystate žavią, simpatišką mergaitę. Jūs jai - vyresnioji sesuo. Jūsų jaunesnioji sesutė prašo jūsų pagalbos - mergaitė nori eiti į miestą su draugėmis, bet nežino kaip apsirengti, kokius aksesuarus naudoti... Ar esate pasirengusi jai padėti? :) Papuoškite savo mažąją sesutę, tuomet klaviatūroje raskite mygtuką 'Print Screen SysRq' (virš delete) Paspauskite jį. Paskui atsidarykite paint'ą, iš įrankių juostos pasirinkite viršaus dešinėje pusėje esantį 'pažymėti'. Jo pagalba pažymėkite tam tikrą plotą ir spauskite Ctrl + V vienu metu. Gaunate savo sesutės atvaizdą. Gautą vaizdą išsaugote ir atsiunčiate man į gmail'ą wilyte911@gmail.com iki liepos 16d.


Visas gautas aprangėles aš sukelsiu į blog'ą ir skaitytojai rinks geriausią. Šauniausia vyresnioji sesutė bus pripažinta nugalėtoja ir gaus interviu TD blog'e! Interviu imsiu aš. O apie ką kalbėsime? Apie viską! Apie aprangas, apie sesutes ir broliukus, apie miestą, gyvenamąją vietą, laisvalaikį ir t.t. :) Tai puiki proga labiau pristatyti save TD skaitytojoms ir susirasti draugų.

Primenu, jog visos merginos, kurios dalyvauja konkursuose gauna +3 taškus prie aktyviausio skaitytojo rinkimų. :) Todėl galite laimėti ne tik interviu, bet ir priartėsite prie nemokamo sąskaitos papildymo. :)

Laukiu jūsų aprangėlių.
Jeigu turite klausimų - klauskite komentaruose. :)

Iki,
Vilija. ♥

* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA .

10 Komentarai

  1. Supermenė Deimantė2012 m. liepos 6 d. 00:28

    Ką daryti, jei aš neturiu "print screen" mygtuko? Gal gal it ką patarti?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nepyk bet truputį netikusį žaidimą išrinkai nes man drabužius kaikuriuos po apačia deda :) arba gal čia tik man.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Agne, Juste - lauksiu. :)

    Deimante - pas tave laptop'as? Mygtukas vis tiek turi būti, tiesiog gal jis kitaip vadinasi. Bent jau pas mane sesę laptope reikia spausti fn (apačioje) + sc (kažkur viršuje) ir gaunasi tas pats. :)

    Rugile - na nežinau, bent jau man (ir kiek mačiau kitoms) viskas gerai gavosi...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Supermenė Deimantė2012 m. liepos 6 d. 12:17

    Nop, pas mane iMac'as. Bet kas svarbiausia niekur nėra parašyta kaip print'inti screen'ą..

    AtsakytiPanaikinti
  5. iMac'u reikia kazkaip ten kelis mygtukus iskart suspaudyt, tik nzn kuriuos.

    AtsakytiPanaikinti