Nuotaikingo savaitgalio!


Sveiki dar kartą. :)
Rytoj jau šeštadienis - ar jau turite kokių nors planų laisvalaikiui? Mano manymu savaitgalis yra puikus metas pradėti puikiai leisti vasarą, jeigu to dar nepadarėte. Užsiimkite veikla, kuri jums miela širdžiai - darykite tai, kam dažniausiai nerandate laiko. Galbūt jau kelintas mėnuo negalite pabaigti serialo sezono (visai kaip aš...), neaplankote senos draugės arba nepabaigiate skaityti knygos? Suimkite save į rankas - jūs galite!

O aš rytoj anksti iš ryto vėl keliausiu į patį mylimiausią miestą Kauniuką (myliu myliu myliu) ir ten praleisiu visą savaitgalį. Ir nesvarbu, jog išvažiuosim labai anksti - šią nakt palaikysiu Lietuvos rinktinę mače su Puerto Riko (gerai parašiau?) komanda. Geriausiu atveju grįšiu sekmadienį vakare, bet didesnė tikimybė - pirmadienį popiet.

Labai nuoširdžiai prašau rašytojų pasistengti nepalikti blog'o vieno, jog grįžusi galėčiau dar labiau jumis didžiuotis ir nesibaiminti, jog mane nuvilsite. Leiskite man dar kartą įsitikinti, jog turiu pačią geriausią komandą. :)

Pasiilgsiu jūsų! Ir tikrai palaikysiu ryšį telefonu - galbūt vestuvės man nebus toks įdomus renginys kaip tikiuosi? :D

Įsimintino savaitgalio!Iki susitikimo!

xoxo, Vilija.

8 Komentarai

  1. Ooooo Kauniukas.:)) Kaip miela,kad taip myli mano gimtinę.<333 Aš irgi laaabai pasiilgusi Kauno esu.:)) Tikiuosi smagiai praleisi laiką.:)*

    AtsakytiPanaikinti
  2. Vilija, teisingai supratau? Į Kaunąąą? :DD Tu tikriausiai žinai, kad aš gyvenu Kaune? :p

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sorry, kad aš ne į temą, bet aš negaliu rašyti, nes nėra interneto.

    AtsakytiPanaikinti