Olimpiada 2012




Renginio akimirkaSveikos :) Atsiprašau, kad neparašiau straipsnio ankščiau, bet turėjau tam priežastį, aplankė mane nelaimė ačiū Dievui, kad išgyvenau ir vėl galiu pradėti rašyti. Susirašinėjimo laukelyje paskaičiau, kad norite straipsnio apie Olimpiados atidarymą, todėl parašysiu ir apie tai, ir dar kaip sekasi Lietuviams kurie jau startavo Londono olimpiadoje.
Atidarymas. Nežinau kaip jums bet man patiko ir nepatiko :D Man pačiai nelabai patiko pati pradžia, ir ta dalis apie ligoninę, bet paskui sekė ta meilės istorija kuri mane sužavėjo,tikrai. Apskritai man labai patinka kai šoka daug žmonių vienoje vietoje, o dar ir muzika tikrai gera. Manau, kad britai tikrai atskleidė save ir parodė ką gali. Labiausiai mane sužavėjo olimpinio degalo pati forma, nes ji buvo neįprasta, bet labai graži ir įspūdinga.
Londono olimpiada pradėta įspūdingu šou (Foto)
Rolandas Maščinskas Dabar grįžtu prie sporto naujienų. Vieni iš pirmųjų startavo irklininkai Rolandas Maščinskas ir Saulius Ritteris, startavo jie tikrai puikiai 2000 metrų atstumą jie įveikė per 6 minutes ir 17,78 sekundės ir pasidalijo antrąją vietą su Slovėnais, kitas šių sportininkų pasirodymas vyks antradienį kai vyks pusfinaliai. Taip pat sėkmingai pasirodė Donata Vištartaitė kuri distanciją įveikė per 7 minutes ir 43,07 sekundės ir pateko į olimpiados irklavimo atrankos varžybų ketvirtfinalį. Mindaugas Griškonis išnaudojo antrąjį šansą ir paguodos plaukime buvo greičiausias ir pateko ketvirtfinalį kuris vyks Liepos 31 dieną. Šiandien vakare 21:30 prasidės plaukimo finalai  pusfinaliai. Giedrius Titenis kuris atrankoje iš 44 dalyvių atplaukė trečias jo laikas 59,68 sekundės, Giedrius nusileido tik Australų bei Japonų sportininkams. O antrajame pusfinalio plaukime G.Titenis finišavo antras ir pateko į plaukimo finalą, jo laikas buvo 59,66 sekundės. Taip pat pusfinalyje dalyvaus tiesiog nuostabiai pasirodžiusi Rūta Meilutytė kuri atrankoje už nugaros paliko visas kitas 45 plaukikes, Rūtos laikas buvo 1 minutė 5, 56 sekundės. Mūsų dviratininkai Gediminas Bagdonas ir Ramūnas Navardauskas įveikė 250 kilometrų. R.Navardauskas atmynė 46, o G.Bagdonas 58.
Ir žinoma kaipgi be krepšinio šiandien prasidėjo pirmieji mačai žaidė Nigerija-Tunisas, laimėjo Nigerija, pati stebėjau šias rungtynes ir nei viena komanda mano manymu nepasirodė labai jau stebuklingai, taip pat būtent dabar žaidžia JAV-Prancūzija. Taip pat šiandien startuos ir Lietuviai, rungtynės vyks po vidurnakčio Lietuvos laiku. Rinktinė žais prieš Argentinos komandą. Kęstutis Kemzūra sakė, kad : Mes nenorime žaisti pozicinio krepšinio, norėtume žaisti greičiau, stengsimės intensyviau gintis.  Linas Kleiza taip pat išsakė nuomonę apie ateinantį mačą :  Jie sieks keršto, tačiau ir mes turime nuoskaudų. Rungtynės tikrai bus geros – principinės. Argentina yra patyrusi, kieta komanda, turinti daug žaidėjų. Jie stengiasi žaisti lėčiau, daugiau pozicinį krepšinį, todėl mums reikia rungtyniauti agresyviai, greitai, aišku, be klaidų. Greitai, bet ne per greitai.
Linas Kleiza
 Taigi tiek apie olimpiadą, atsiprašau už menką straipsnį, bet mačiau, kad juodraščiuose viena rašytoja jau apie tai rašo, todėl per daug neišsiplėčiau, taip pat labi sunku rašyti kai taip karšta :D Dar ir pirštai šiek tiek traumuoti. Na o kokios nuotaikos pas jus vyrauja ar džiaugiatės mūsų olimpiečių pasiekimais ir kaip manote ar pavyks iškovoti medalių?








Iki,xoxo.




10 Komentarai

  1. Neziurejau olimpiados atidarymo :P

    AtsakytiPanaikinti
  2. Atidarymo nežiūrėjau, nes norėjau labai miego :D Manau, kad bent jau 2 medalius galėtume paimti ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Daug skyrybos klaidų.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nesuprantu kodėl tave čia priėme. Visiškai neišpildei straipsnio, be to daug klaidų.

    AtsakytiPanaikinti
  5. darai labai daug stiliaus ir skyrybos klaidų, neišpildai straipsnių. tiesiog neįdomu skaityti, nors sportas man labai aktuali tema.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš buvau ta, kuri prašė straipsnio, bet nusivyliau 100% Man labiau patiko mano angliškai parašytas rašinys apie šį atidarymą užsienietei, nei tavo straipsnis...

    Siūlau dar kam nors parašyti tokį ir tikrai mane sudominti :D :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Pralaimėjom prieš Argentiną..

    AtsakytiPanaikinti
  8. Man irgi nepatiiko . Kaip jau minėjo merginos viršuje , daug skirybos ir stiliaus klaidų . Nuvylei šį kartą .

    AtsakytiPanaikinti