Pavadinkime šį pranešimą informaciniu :)

Sveiki.
animal print, belt, blonde, blouse, bracelets
Šiandien ryte ruošiau jums straipsnį apie garsenybes - kodėl mes jas mėgstame. Tačiau vėliau turėjau prie kompiuterio prileisti mamą, ir pranešimas taip ir liko tarp juodraščių. Žinoma, aš vėliau jį sutvarkysiu ir pateiksiu jums. O dabar noriu pakalbėti apie kai ką kitą. Galbūt čia yra tų, kurie norėtų su manimi kurti žurnalą? Na, jis būtų apie viską: grožį, madą, gyvenimą, patarimus... Kadangi man jau senokai į galvą buvo šovusi tokia mintis. Suburtume kelių ar net keliolikos asmenų komandą ir imtumėmės darbo. Beje, žurnalą leistume kas mėnesį ir keltume čia! Tai būtų lyg ir projektas ar rubrika. :) Tad, jei kas susidomėjote, laukiu jūsų žinučių į komentarus - parašykite tiesiog žodelį "Prisidėčiau" ir susisieksim. :)
O dabar laukiu jūsų prisidėjimų!

21 Komentarai

  1. Jėga tada! :D Pakviesk mane į skaipą - melynee91 :>

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš irgi su malonumu prisidėčiau, nes pati jau seniai turiu tokią idėją, kad kur nors (facebook'o puslapyje arba kokiame nors blog'e) kurti tokį žurnaliuką. Bet bėda ta, kad aš nerašau nei šiame nei kitame blog'e ir manau, kad TD nebūtų pati tinkamiausia vietą tokiam projektui. Manau, kad būtų geriausia sukurti atskirą blog'ą. Tokia mano nuomonė, bet su malonumu sutikčiau prisidėti prie tokios idėjos įgyvendinimo. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Minė - na, žinoma, sukurtumėme atskirą blog`ą. :)
    Labai smagu, kad sulaukiau jūsų "paramos". Pakvieskit visos keturios į skype - melynee91 . ;) Susitarsim, padiskutuoosim :))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Valiooo
    Kviesk mane i skype - melynee91 :))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Prisidėčiau ! Bet neturiu skaipo . :/

    AtsakytiPanaikinti
  6. ooo, kaip tik mąsčiau šiandien apie tai :D
    PRISIDĖČIAU! :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Žinoma prisidėčiau! :) parašyk man į vievutele@gmail.com -Ieva.Z

    AtsakytiPanaikinti
  8. Jėga,kiek jūsų daaaug!

    Pastebėjau, kad kiti neturit skype`o, tai parašau savo kitus kontaktus:
    Skype - melynee91
    El. P. - bezdzioniukas23@gmail.com
    Facebook`as - Jauniūtė Viktorija
    Twitter`is - eufforija

    LAUKIUUUUJūsųŽinučių :)))

    AtsakytiPanaikinti
  9. manau, būtų įdomu paskaityti! Jei ką, gali man parašyti šiuo gmail:

    skeryte.ausrine@gmail.com

    Galėčiau kuo padėti, parašyti straipsnių ar dar ką ;)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Prisidėčiau. :)
    Mano el paštas : mazytebraskyte@gmail.com

    skype : zemuogee1

    facebook'as : Simona Ladanauskaitė

    AtsakytiPanaikinti
  11. Prisidėčiau.:) Pakviečiau į skypę.:3

    AtsakytiPanaikinti
  12. Norėčiau prisidėti ; )))

    AtsakytiPanaikinti
  13. Man rodos kad ir aš prisidėčiau :D

    AtsakytiPanaikinti