Prisistatymas : ))*

Sveiki! Štai aš - naujoji TD komandos narė. Nepatingėjau ir nusiunčiau savo anketą administratorėms. Man pasisekė! Labai džiaugiuosi, kad mane išrinko ir stengsiuosi jūsų nenuvilti. Noriu jums prisistatyti ir aprašyti apie save :)

Vardas : Indrė
Gyvenvietė : Deglėnų kaimas
Amžius : 13metų
Mano mėgstamiausia spalva : Žalia ir man labai patinka pastelinės spalvos. :)
Gyvenimo credo : Šypsokis tiems kurie tavęs nekenčia,juos tavo šypsena pykdo.
Gyvenimo tikslas : Užbaigti visus mokslus,turėti mėgiama darbą,turėti nuostabią šeimą ir nuvykt į Paryžių.
Artimiausi planai : Planuoju važiuoti pas sesę atostogaut ir daug rašyti.
Geriausi draugai : Gabrielė, Rusnė,Julija,Ėrika.
Trys dalykai, be kurių negalėčiau gyventi : Šeima,draugai,juokas.
Priežastis, dėl kurios man taip gera kurti : Man malonu, kai kiti skaito ką aš manau ir ką išmanau. Gera, kai prisėdi prie kompiuterio ne vien dėl facebook'o ar pan. O dėl to ,kad nori kažką parašyti,pasakyti kitiems . :)
Įsimintiniausia vasara : 2011 metų. Nes buvo labai linksma Šventojoje ir Zarasų raj. prie ežero.
Geriausias atsipalaidavimo būdas po sunkios dienos : Šilta vonia,kurioje ištirpintas "stenders" firmos kamuoliukas.
Vieta, kurioje norėčiau būti šią minute : Prie jūros .
Geriausio žiemos vakaro planas: Šilta krosnis,arbatos arba kakavos puodelis ir mezgimas.
Dalykas, be kurio neįsivaizduočiau vasaros : Šiltas oras,vasaros fotosesija,jūros ošimas.

Iki susitikimo!

Indrė K.
* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA .

16 Komentarai

  1. Labas, Indre. ;) Kaip matai, šiek tiek pataisiau tavo prisistatymą ir kai kurias klaidas. :) Nekantrauju pamatyti tavo galimybes ir artimiau susipažinti. ;) pakviesk mane į skype vilyte9 , pakalbėsim. :>

    Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveika ,Vilija. Taip pastebėjau. Ačiū,kad patvarkiai. :)) Jau pakviečiau į skype. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. oo, sveika bendravarde, tikiuosi, kad niekas mūsų nemaišys :D sėkmės rašant, tikiuosi, kad nepadarysi gėdos Indrių vardui :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labas, iš ties norisi pamatyti kuo greičiau tavo darbų ir pažiūrėt ko esi verta : )

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveikos,panelės. Tikrai stengsiuos kažko gero parašyti. Jau kaip ir turiu pirmąjį straipsnį kuri siunčiau administratorėms.Įkelsiu kai pasiklausiu Vilijos nuomonės ir patarimo. :)) Sekmės ir jums♥

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sveika, tikiuosi sulaukti daugiau tavo kurybos :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labas! Pasirodei tikrai įdomus žmogutis. Tavo prisistatymas, mano nuomone, buvo trumpas ir aiškus. Tokius labiausiai mėgstu. Sėkmės rašant straipsnius!

    AtsakytiPanaikinti
  8. Sveika. Sėkmės tau rašant ir aišku nekantriai laukiame pirmojo pranešimo :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Pagaliau zmogus, kuriam patinka zalia spalva :))

    AtsakytiPanaikinti
  10. Sėkmės, rašant tQkius pat gerus straipsnius kaip ir Vilijos!

    AtsakytiPanaikinti
  11. Sveikute, laukiu nesulaukiu tava darbu, linkiu dideles sekmes;)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Malonu sulaukti naujų veidų.Sėkmės darbuojantis "Teenage dreams".

    AtsakytiPanaikinti
  13. Ačiū,ačiū visoms už šiltus komentarus. Štai jau pasirodė mano pirmasis straipsniukas. :)*

    AtsakytiPanaikinti