Sveiki, štai ir aš!

Labas, labas, labas ir dar kartą LABAS! Esu viena iš naujųjų "Taanage Dreams" rašytojų. Šiaip netaip iš antro karto ir man pavyko patekti į TD komandą. Ir dėl to labai džiaugiuosi, kai savo gmail'e pamačiau pakvietimą mano reakcija buvo tokia : pakėliau rankas į viršų ir sušukau "YES"! O dabar šiek tiek apie mane :)

Vardas: Karolina.
Amžius: 14 metų.
Gimimo data: 1997.08.06.
Plaukų spalva: Ruda.
Akių spalva: Žalia.
Zodiako ženklas: Liūtas.
Knyga palikusi didžiausią įspūdį: "Berniukas dryžuota pižama".
Labiausiai įsiminęs filmas: "Klausyk savo širdies".
Mėgstamiausias serialas: "Vampyro dienoraščiai"
Svajonių šalis: Niujorkas.
Mėgstamiausia sporto šaka: Krepšinis.
Mėgstamiausias krepšininkas: Linas Kleiza ir Martynas Pocius.
Mėgstamiausia dainininkė: Rihanna, Beyonce.
Mėgstamiausias aktorius: Ian Somenhardel.
Mėgstamiausia aktorė: Nina Dobrev, Blake Lively.


Štai teik dalykėlių apie mane :) O dabar apie tolimesnį mano darbą TD. Kaip ir rašiau Vilijai, kad norėčiau rašyti apie tai kas vyks Venesueloje, kaip žinote atrankos turnyras prasidės Liepos 2 dieną. Po atrankų rašyčiau apie Londono olimpiadą 2012, daugiausiai dėmesio skirčiau Lietuvos krepšinio rinktinei. Todėl laukiu JŪSŲ NUOMONIŲ komentaruose ar norėtumėte sulaukti tokių pranešimų. Tikiuosi sutarsime ! :)


Iki, xoxo.

* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA .

17 Komentarai

  1. Svajonių šalis : Niujorkas
    Nužudei :D :D :D
    Pirmą įspūdį padaeri jau...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labas. Malonu susipažinti su dar viena rašytoja. Truputį berašydama padarei klaidų, bet iš jų visi mokomės. Būtų įdomu, jei rašytum straipsnius tokiomis temomis, nes jei neklystu, kitos rašytojos sportui dėmesio neskiria. Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Niujorkas miestas šiaip jau yra :) bet dėl jo turbūt vienintelis panašumas ir yra. Be to, kad ir kaip nemėgčiau VD, bet Iano pavardėj klaidų padarei, čia tik šiaip, kažkaip vardai ir pavardės šventas reikalas man ir aš tikrai nesikabinėju :D Labai fainai, kad apie krepšinį rašysi, kažkas naujo bloge pasirodys :) Sėkmės, tikiuosi kada teks pabendrauti :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ramiau žmonės, Niujorkas yra valstija, nesikabinėkit prie žodžių. :D Sėkmės tau, Karolina. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveika! Puiku kad rašysi apie krepšinį, nes man asmeniškai tai aktualiausia tema. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tikrai atsiprašau dėl klaidų, truputi skubėjau tai įsivėlė visko, dėl to Niujorko tikrai atsiprašau ir pati dabar susijuokiau dėl tokios žioplos klaidos, kitą kartą rašysiu atidžiau. Ir ačiū, kad pritariate jog rašyčiau apie krepšinį :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Sėkmės rašant : ) Iš ties asmeniškai man norėtųsi sulaukti iš tavęs straipsnių ne tik krepšinio temomis, nes kitaip ką rašysi kai baigsis Londono olimpiada ? Nes kaip pastebėjau tai skirsi dėmesį būtent Lietuvos vyrų rinktinei : ) Bet iš ties įdomu bus sulaukti Tavo straipsnių šia tema, nes pati prieš porą metų rašiau į krepšinio portalą : )

    AtsakytiPanaikinti
  8. Dideles sekmes rasant, Laukiam tavo straipsniu.:)

    AtsakytiPanaikinti
  9. labai nuobodu apie krepšinį, bent jau man.

    AtsakytiPanaikinti
  10. Na nežadu apsistoti vien ties krepšiniu rašysiu ir apie kitus dalykus, tik sakau, kad dabar kol vyks atrankos Venesueloje, o paskui Olimpiada daugiausia stengsiuosi rašyti apie krepšinį :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Labas, Karolina. :)

    Sveika atvykus į mūsų šeimą. :) Iš tiesų aš krepšinį labai mėgstu ir man jo per daug nebus, bet reikia pagalvoti ir apie kitus skaitytojus. Jeigu visą laiką rašysi apie krepšinį ir blog'e tik jis ir bebus - gali pradėti trūkti įvairovės. Bet aš tikiu, jog tu viską subalansuosi ir prie krepšinio rasi ir kitų įdomių temų. :)

    Dar klausimėlis tau - žiūrėsi naktines varžybas? :)

    Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  12. Sveika, linkiu didelės sėkmės šiame blog'e ;)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Sveika. Sėkmės tau rašant apie krepšinį, manau bus įdomu sulaukti pranešimų apie tai :)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Labas, linkiu daug sekmes :) O su Niujorku tikrai prajuokinai ;))

    AtsakytiPanaikinti
  15. Ir aš nusijuokiau su Niujorku, bet... http://lt.wikipedia.org/wiki/Niujorko_valstija :)

    AtsakytiPanaikinti