Sveiki!


Sveiki TD skaitytojai! Kaip matote, esu viena iš naujųjų rašytojų, patekusi į „Teenage Dreams“ blog‘ą. Jūs nė neįsivaizduojat kokia aš laiminga, gavusi šansą rašyti čia! Tikrai negalvojau, kad būsiu tokia laimingą... Už tai dėkoju Vilijai ir Monikai. Jūs man davėte progą parodyti ką sugebu, tad bandysiu Jūsų nenuvilti. O pradžiai turbūt reikėtu prisistatyti, taip? :)

 Kortelėje jau matėte mano vardą – Evelina. Man 13 metų (greitai bus 14) ir gyvenu mažame miestelyje, su labai gražiu pavadinimu – Biržai. Kaip paauglė, domiuosi beveik viskuo: sportu, muzika, mada ir t.t. Aišku, laisvalaikį dažniausiai praleidžiu stadione, nes esu atletė. Kažkada grojau ir fleita, bei pianinu, bet tai jau kita istorija :) Esu švelnaus charakterio. Labai jautri, draugiška, linksma ir... fantazuotoja bei svajotoja. Labai mėgstu fantazuoti apie neįmanomus dalykus: skraidančias fėjas, šokančias lėles ir t.t. Ir beabejo svajoti: apie nuvykimą į išsvajotąją Ispaniją, apie milijono laimėjimą ir t.t. Sakoma, kad svajotojams ir fantazuotojams lengviau... Bet nepasakyčiau, kad man būtu kažkuo lengviau :D Turbūt jau užteks apie mane, pakalbėkime apie mano darbą blog‘ę.

 Čia, tikiuosi rašyti ilgai. Jau turiu susigalvojus dvi rubrikas iš kurių vieną išvysite jau rytoj. Ir aišku, daug temų straipsniams. Nežinau ar Jums patiks skaityti apie ką aš rašysiu, tad pasistengsiu žiūrėti plačiau ir rašyti apie viską...

Mano kontaktai:
Facebook: Eve lyn
Skype: (kadangi nelabai noriu viešint, tai parašykite į komentarus ir atsiųsiu :))

O dabar tam kartui, Jums sakau iki greito!

Xoxo Evelina

 * Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA .

17 Komentarai

  1. Oo, čia rimtai tu :D Labiausiai tavęs tarp naujų skaitytojų ir laukiau, mat mačiau tavo komentarus veik po kiekvienu straipsniu ir jie tikrai būdavo ne iš piršto laušti :) Nežinau kodėl, bet tvirtai tikiu, kad būsi nebloga rašytoja, tikiuosi, kad nesuklysiu, nes retai klystu...:D Žo, sėkmės :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Evelina! Sveika :) Kiek matau, mūsų charakteriai itin identiški: aš taip pat svajotoja, labai jautri ir man taip pat ne lengviau :D Labai laukiu tavo straipsnių ir tikiu, kad jie bus itin šaunūs! :* Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  4. O, štaaai ir Tu! ;p Žinai, buvo labai įdomu, koks žmogutis po tais komentarais slepiasi, tad dabar bus dar labiau įdomu skaityti tavo straipsnius. :) Kada pirmasis? :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. O, štaaai ir Tu! ;p Žinai, buvo labai įdomu, koks žmogutis po tais komentarais slepiasi, tad dabar bus dar labiau įdomu skaityti tavo straipsnius. :) Kada pirmasis? :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aaaaa. Mes TOKIOS panašios pasirodo. :DD Atletė? Aš taip pat (na, bent jau buvau pastaruosius dvejus metus). Svajoji apie nuvykimą į Ispaniją? Tai mano svajonių šalis!
    Linkiu Tau visokeriopos sėkmės ir laukiu pirmojo straipsnio!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Sveika :) Busime kolegės, sėkmės tau labai didelės :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Indre - labai Ačiū :) Visada stengsiuosi perskaityti kiekvieną straipsnį ir palikti po juo komentarą, kad rašytojos galėtu pataisyti savo klaidas ir tobulėti dar labiau! :)

    Aušrine - džiugu, kad radau į save panašų žmogų :) Pasistengsiu nenuvilti! :)*

    Gintarija - greitu metu turėčiau įkelti :)

    Mine - Ačiū. Gaila, kad nesusitikome anksčiau... Gal dar planuoji lankyti atletiką? :D

    Danguolė - laaabai ačiū :)*

    Edita - Sveika :) Labai ačiū, man jos labiausiai turbūt ir prireiks :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Bus matyt ką pasakys daktaras. Problemos su keliais prasidėjo, skauda žiauriai. Bet vos tik pagalvojus apie tai, kad gali tekt atsisveikint su sportu verkt noris.
    Ai, ir dar, pastebėjau, kad skaitai vieną mano kurtą istoriją facebook'e (apie 1D). Visai atsitiktinai pamačiau. :D

    AtsakytiPanaikinti
  10. Man tas pats. Dabar irgi turiu traumą, bet gal jau reikės bandyti eit :( Gali būt :D Skaitau man rodos dvi :D

    AtsakytiPanaikinti
  11. Linkiu daug daug daug sekmes !!!! :))

    AtsakytiPanaikinti
  12. Ačiū merginos! Pasistengsiu jūsų tikrai nenuvilti! :)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Smagus prisistatymas, bereikia sulaukti pirmojo straipsnio ir galėsim pradėti vertinti! ;p Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti