Tiems, kas mėgsta muziką!


Labas labas labas!
Žinot ką šiandien veiksim? Tą, ką veikėm jau labai seniai! Ar pasiilgot muzikos? :) Aš tikiuosi, jog jūs kaip ir aš pasiruošę išgirsti naujų garsų, atrasti naujų mėgstamų dainų ir šiaip, laabai jaukiai praleisti trečiadienio popietę! Pirmiausia noriu jums priminti, jog praėjusį kartą jūsų balsų daugiausiai sulaukė šios dainos :


Maroon 5 - payphone
Coldplay - Viva La Vida
Lucian Base feat. Eilah - I've Got No Reason


1 DAINA
KiD CuDi - Pursuit of happiness (Steve Aoki remix)



Šios dienos dešimtuką pradeda Guoda. Įdomus pasiūlymas. Man patiko vien dėl to, jog aš visiškai nesiklausau tokių dainų, o įvairovė yra gerai. Kartais kitokios dainos sukelia daug daugiau gerų emocijų negu nuvalkiotos, banalios, po visas radijo stotis ištampytos dainos...

2 DAINA
Delta Heavy - Get By



Klausomės anonimo pasiūlytos dainos! Dar vienas akį traukiantis pasiūlymas. Kažkaip klausydama šią dainą net pati nepastebėjau, kaip susimąsčiau ir užmiršau visa, kas dedasi aplink mane - atsikvošėjau tik pasibaigus dainai.

3 DAINA

Gyptian - Hold Yuh (Major Lazer Remix)



Ievutė tęsia šios dienos dešimtuką su remix'u. Šiaip remix'ų aš nemėgstu - daug mieliau klausau originalių dainų, nes retas remix'as man labiau patinka už dainą. Bet šis buvo tas retas atvejis. Nors originalios dainos aš ir neklausiau, bet man tiko ir patiko pats remix'as. Manau tai geras darbelis.

4 DAINA
GJan - Losin' You



Sandros siūloma daina. Iš vis, GJan kaip atlikėja man kažkokia nereali. Jos muzika pasiglemžia dėmėsį, sielą, širdį - viską! Atrodo, klausydama šią dainą atidaviau viską... bet gavau dar daugiau. :) Ačiū, Sandra, už nuostabų pasiūlymą.

5 DAINA

Sel - aš tikiu tavim



Živilė kviečia pasiklausyti ir naujo Sel'o kūrinio. Kadangi esu Sel muzikos gerbėja - man ši daina patiko. Kažkuo užkrečianti, verčianti paspausti tą 'replay' mygtuką dar kartą ir nesustoti 'kaifuoti' nuo jo muzikos... Bent jau manęs SEL eilinį kartą nenuvylė.

6 DAINA
Katy Perry - Wide Awake



Gintarija siūlo atsipalaiduoti su Katy Perry. Mane ši daina palietė ir tikrai privertė susimąstyti, jog laiko, tų kelių minučių aš neišvaisčiau veltui. Graži melodija, tinkantis balsas, svaiginantis rezultatas.

7 DAINA
Passion Pit - Take A Walk



Ekstazė kviečia susipažinti su jos mėgstamiausia ir geriausia daina. Jau išgirdusi pirmuosius garsus nusišypsojau - ši daina man patiks. :) Tikėjausi labiau užvedančios dainos, bet ši irgi patenkino mano lūkesčius - mėgstu tokią muziką. Mėgstu gitaros bruzdesį, mėgstu neramumą muzikoje... Mėgstu dainas, kurios tiesiog prikausto. :)

8 DAINA

Sea Wolf - the Violet Hour



A. pasiūlymas. Iš pradžių klausydama net nusijuokiau - kur aš patekau? :D Bet dainai grojant toliau kažkaip atsipalaidavau ir pradėjau linguoti į taktą visai pamiršusi, jog dainos pradžioje apie šį kūrinuką mano nuomonė buvo neigiama... :) Visgi, kaip sakoma, nespręsk apie knygą iš jos viršelio... Taip pat ir su dainomis - nespręskite apie dainą iš jos pirmųjų sekundžių. :)

9 DAINA

Maroon 5 - One More Night



Anonimo pasiūlymas man jau nuo pat pradžių kėlė šypseną ir tik geras emocijos. Besivystydama daina tik tai patvirtino ir leido man puikiai praleisti beveik 4 minutes tikrai naudingai! Manau, tai gera daina trečiadienio popietei. :)

10 DAINA

Gino Paoli – Senza Fine



Ir šio trečiadienio dešimuką anonimas siūlo pabaigti su Itališka daina. Hmm, paklausiusi šią dainą jaučiausi tikrai keistai - galbūt dėl to, jog ši daina manęs nepalietė... O galbūt dėl to, jog aš visiškai nieko nesupratau (tikriausiai dėl to ir nepalietė). Vienaip ar kitaip reikia pripažinti, jog italų kalba yra tikrai graži ir verta dėmesio (net jeigu tokios kaip aš jos nesupranta).

Tad toks šios dienos dešimtukas. Ar jau išsirinkote jums labiausiai patikusią dainą? Atiduokite savo balsą už ją!




Ar žinojai, jog savo mėgstamiausias, klausomiausias dainas gali išgirsti ir tu, būtent šioje rubrikoje? Komentaruose įrašyk siūlomų dainų pavadinimus arba įklijuok youtube nuorodas - supažindink TD skaitytojas su tavo mėgstamomis dainomis! Ir būtinai pasirašykite, kas siūlote dainą! :)

Ačiū už dėmesį!

xoxo, Vilija.
P.S. Primenu, jog jau greitai sulauksite naujo konkurso susijusio su muzika!!! O galbūt ir su ''Tiems, kas mėgsta muziką!'' ? :))))

15 Komentarai

  1. Dainos patiko ;) Labai šauni rubrika!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Laukiu to konkurso :)) Tikiuosi, jog bus kazkas su megstamais dainininkais. O dabar kol kas siulau Eric Saade - Hotter Then Fire :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Siūlau:

    New Radicals – You Get What You Give.


    A.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mano siūlymai:

    1. Lawson - Taking Over Me
    2. Little Mix - Cannonball
    3. Connie Talbot Skyscraper piano Demi Lovato Cover

    Evelina

    AtsakytiPanaikinti
  5. http://www.youtube.com/watch?v=dkQ0OJ5Byls&feature=g-vrec
    http://www.youtube.com/watch?v=YR26oxIoz68
    http://www.youtube.com/watch?v=smu6_m3FNMI
    http://www.youtube.com/watch?v=sbPw0jX3Dw8

    AtsakytiPanaikinti
  6. Siūlau: One Republic - Good Life
    Far East Movement - Rocketeer

    AtsakytiPanaikinti
  7. Siūlau: Evanescence - My Last Breath atrodo sena ,bet ji man turi kažką tokio nepaaiškinamo ♥

    AtsakytiPanaikinti
  8. Siūlau:
    Basto & Yves V - Cloudbreaker
    Havana Brown ft. Pitbull- We Run The Night

    AtsakytiPanaikinti
  9. Viena iš nuostabiausių dainų :)) 1.
    http://www.youtube.com/watch?v=G9FdVfV74FY&feature=relmfu
    o štai čia tas pats atlikėjas su nuostabiu coveriu :) 2. http://www.youtube.com/watch?v=79papIkhFjE&feature=relmfu

    AtsakytiPanaikinti
  10. Siūlau:
    The Wanted - Warzone
    The Wanted - Heart Vacancy
    Chris Brown ft. Rihanna - Turn up the music (remix)

    AtsakytiPanaikinti
  11. toks šūdas ka normaliu dainų negalit įkelt blyn vos ausu bugneliai nesprogo nuo to šūdo eikit jus tom savo dainom

    AtsakytiPanaikinti
  12. Junior Caldera feat. Natalia Kills & Far East Movement - Lights Out (Go Crazy)
    http://www.youtube.com/watch?v=Ao94s5JbdbQ
    Rugilė.

    AtsakytiPanaikinti