Valio! Valio! Valio!



FIBA nuotr./Vytenis ČižauskasVisus su pergale! Auga, ką čia auga, jau užaugo puiki Lietuvaičių karta, kuri 5 kartą iš eilės laimėjo auksą, pasiėmė viską ką galėjo : ) Tikiuosi ne viena aš, bet ir jūs žiūrėjot šias rungtynes ir jaudinotės taip pat kaip ir aš. O jaudintis tai jau tikrai buvo dėl ko.Visus tris kėlinius lietuviai kontroliavo rungtynes, tik ketvirtajame kėlinyje Prancūzai prisivijo Lietuvius ir rezultatas buvo lygus kai jau tiksėjo paskutinė rungtynių minutė. Žygimantas Skučas metė baudos metimus, pataikė vieną iš jų, bet to pakako pergalei. Prancūzų lyderis Leo Westermannas dar galėjo pakeisti rungtynių baigtį, bet suklydo ir tai reiškė pabaigą. Auksinė Lietuvos vaikinų rinktinė penktą kartą iš eilės laimėjo auksą ir su trenksmu paliko jaunimo kartą, dabar šių krepšininkų lauks vyrų rinktinė. Na, o vyrų rinktinė šiandien tikrai neblizgėjo. Ir nusileido Rusijos rinktinei 101-79, tikrai labai skaudus pralaimėjimas, gerai tiek, kad tai tik draugiškos rungtynės, bet iki olimpiados liko savaitė, todėl norisi tik gerų rezultatų. Nors pirmasis kėlinys tikrai nebuvo prastas, lyg ir viskas buvo gerai, bet paskui viskas tiesiog nusmuko. Žinoma prie visko prisidėjo ir teisėjai, negalima visos kaltės versti ant jų, bet mano manymu, teisybės tikrai nebuvo, aiškiai matėsi už ką eina teisėjai.
Kęstutis Kemzūra    Vyriausiasis treneris Kęstutis Kemzūra nepagailėjo piktų žodžių krepšininkams  ir po rungtynių sakė :   „Esu labai piktas tuo, kaip žaidė mūsų komanda. Laimėti norėjome, bet tai nebuvo pagrindinė užduotis. Mes nekovojome ir net neparodėme noro tai daryti“. Iki olimpiados liko vos savaitė, paskutinės draugiškos rungtynės bus žaidžiamos antradienį 19:10 su Islandijos rinktine, varžybas transliuos TV3 televizija.
Taigi iš po paskutinio straipsnio buvau tiesiogine ta žodžio prasme praradusi norą rašyti, nes tiesiog nebežinojau, ko iš manęs norite. Bet ką jau padarysi, visiem neįtiksi. Jei jau labai baisitės mano straipsniais prašau pareikšti nuomonę, tuomet nutrauksiu straipsnius apie krepšinį. : )




                 
 




7 Komentarai

  1. Nežiūrėjau šių varžybų... O gaila :( Turbūt pamiršau... Na, bet apie krepšinį man tavo straipsniai patinka :) Tai viena tema, kurią aš laisvai galiu skaityti blog'ę šiuo metu. Nes kaip pastebėjau, manęs nebedomina kiti straipsniai kaip tik apie sportą :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Džiaugiuosi už mūsų jaunius ir tikiu, kad vyrai taip pat pasieks gerų rezultatų šiais metais, ir jau kaip, manau, kad daugelis pastebėjo, tai retai kada sublizgam per pasiruošimo varžybas, bet parodom visada ko esam verti realiose kovose, kurios lemią viską.
    Dėl straipsnio, tai jau po pirmo, jei neklystu, sakiau kokių straipsnių tikiuosi šia tema, tačiau man vis kažko trūksta.

    AtsakytiPanaikinti
  3. O aš nekenčiu krepšinio. Jeigu rašai apie sportą, neapsistok vien ties šia tema. geriau parašytum ir apie kitus sportininkus patekusius į Olimpines žaidynes ir pan.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš taip pat nemėgstu krepšinio, bet labai džiugu, kad mūsų krepšininkai siekia gerų rezultatų :)

    AtsakytiPanaikinti