Venesuela, Venesuela...

Labą dieną visiems sakau : D Taigi po savo prisistatymu sulaukiau nemažai nuomonių ar norėtumėte sulaukti pranešimų apie krepšinį, ir man labai džiugu, kad dauguma jūsų buvo už. Todėl nieko nelaukdama ir pradėsiu savo darbą.

Šiandien Venesueloje prasidės 2012 metų Pasaulio krepšinio olimpinis atrankos turnyras. Turnyras vyks liepos 2-8 dienomis. Turnyre dalyvaus 12 komandų, kurios kovos dėl 3 pakvietimų į 2012 metų vasaros olimpines žaidynes. Visos dalyvaujančios komandos buvo paskirstytos į 3 krepšelius pagal zonas.

1 krepšelis : Angola, Nigerija, Jordanija, Korėja.
2 krepšelis : Dominikos respublika, Puerto Rikas, Venesuela, Naujoji Zelandija.
3 krepšelis : Rusija, Makedonija, Lietuva, Graikija.

Ekipos paskirstytos į 4 grupes, iš kurių ketvirtfinalį pateks po 2, o trečiąsias vietas užėmusios komandos pasitrauks iš turnyro. Štai tos grupės.

A grupė : Graikija, Puerto Rikas, Jordanija.
B grupė : Nigerija, Lietuva, Venesuela.
C grupė : Rusija, Dominikos respublika, Pietų Korėja.
D grupė : Angola, Naujoji Zelandija, Makedonija.


Visas varžybas tiesiogiai transliuos Lietuvos ryto televizija, BET Venesuela yra toooooli nuo Lietuvos, todėl mūsų laiko juosta skiriasi net 8 valandomis, dėl to dauguma varžybų pas mus rodo naktį ( ir tai "užknisa" ). Pirmąsias rungtynes su Venesuelos rinktine lietuviai žaidžia naktį iš liepos 3 d. į liepos 4 d. 3 valandą nakties. Todėl mums beliks laikyti kumščius už mūsų rinktinę : ) Jei kas nežinote mūsų rinktines žaidėjų tai aš skubu jums į pagalbą. Rinktinėje žaidžia :
Šarūnas Jasikevičius 36 metai, ūgis 193 cm. Pozicija įžaidėjas.

Mantas Kalnietis 25 metai, ūgis 195 cm. Pozicija įžaidėjas.
Tomas Delninkaitis 30 metų, ūgis 190 com. Pozicija atakuojantis žaidėjas/ įžaidėjas.
Rimantas Kaukėnas 35 metai, ūgis 192 cm. Pozicija atakuojantis gynėjas.
Martynas Pocius 26 metai, ūgis 196 cm. Pozicija atakuojantis gynėjas/lengvasis kraštas.
Deividas Dulkys 25 metai, ūgis 196 cm. Pozicija atakuojantis gynėjas/lengvasis kraštas.
Linas Kleiza 27 metai, ūgis 203 cm. Pozicija sunkusis krašto puolėjas.
Jonas Mačiulis 27 metai, ūgis 198 cm. Pozicija lengvasis kraštas.
Paulius Jankūnas 28 metai, ūgis 205 cm. Pozicija puolėjas.
Darius Songaila 34 metai, ūgis 204 cm. Pozicija sunkusis kraštas.
Jonas Valančiūnas 20 metų, ūgis 213 cm. Pozicija vidurio puolėjas.
Robertas Javtokas 32 metai, ūgis 211 cm. Pozicija vidurio puolėjas.


Štai ir visi 12 žaidėjų kurie įdės visas jėgas, kad gautų vieną iš 3 pakvietimų į olimpines vasaros žaidynes 2012. Taigi šiandien tiek, tikiuosi, kad jums patiko.

Iki,xoxo.
.* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA .


14 Komentarai

  1. Labutis, Karolina! Smagu perskaityti tavo pirmąjį straipsnelį. Tik tiesą sakant, man nepatinka sportas (išskyrus baseiną ir badmintoną, kartais tinklinį) ir aš juo visiškai nesidomiu. Todėl man ne itin patiko, tačiau žinau, kad visiems neįtiksi :D Tad lauksiu kitokių temų straipsnių ir aktyviai komentuosiu :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Trumpai supažindinai su situacija Venesueloje ir Lietuvos rinktine. Kol kas tavo talentas bijo pasirodyti, bet aš tikiu, jog rašydama kitus straipsnius arba apžvelgdama varžybas tie tavo sugebėjimai išlįs. :)

    Mano mėgstamiausias rinktinės žaidėjas Rimantas Kaukėnas. :> Aš pakvaišus dėl krepšinio ir myliu Lietuvos rinktinę. Ar tik viena ruošiuosi žiūrėti naktines varžybas? ♥

    AtsakytiPanaikinti
  3. Vilija, tikrai ne tu viena pakvaišus dėl krepšinio, tik mano mylimiausias žaidėjas Linas Kleiza. O rinktinės varžybas pasiruošusi žiūrėti esu ir aš, jei neateis manęs pasiimti mano draugas "miegas" :DD Aušrine, nebūsiu vien temų apie krepšinį autorė, sulauksit manęs ir kituose vaidmenyse :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labiausiai mėgstu Mantą Kalnietį. Iš vis, man futbolininkai man daug gražesni už krepšininkus, bet Mantas tai toks supah...:D Geras straipsnis, nesidomiu aš tokiais va dalykais, po krepšinio tinklalapius nelandžioju, tai įdomu buvo paskaityt iš vis kas žaidžia :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Vat aš nelabai domiuosi krepšiniu, todėl tai manęs netraukia. Bet straipsnis gan geras. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš pati nesidomiu krepšiniu, tad laukiu ir kitokių straipsnių :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Norėjosi šiek tiek išsamesnio, bet iš dalies, gerai viskas : )

    AtsakytiPanaikinti
  8. Straipsnis geras, taciau sorry - nesu krepsinio fane :PP

    AtsakytiPanaikinti
  9. Geras straipsnis, nes sužinojai tai, ko dar apie tai nežinojau ;p Manau, kad gerai, kad rašai apie tokį sportą, nes yra ir merginų, kurioms tai patinka, o anksčiau to nebuvo... Taigi, TD reikia įvairovės ir tu prie jos prisidedi. Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  10. Ohhh Pocius <3
    Patiko,nes man laabaai patinka krepšinis!
    Jau žiūrėjau joninių naktį rungtynes prieš Anglus (kitų negalėjau žiūrėt nes važinėjaus :/),nepatingėjau puse penkių atsikelt ir su puodeliu arbatos stebėt:D Artimiausias rungtynes stengsiuos irgi žiūrėt!

    AtsakytiPanaikinti
  11. Kai jie treniravosi Druskininkuose, vykdo treniruotės mūsų mokyklos stadione, o mes per tvorą žiūrėjom, mokytojai net iš pamokų išleido vardan tokio reginio ;DD

    AtsakytiPanaikinti