Viena gyvenimo diena


Sveikos!

Neseniai jau rašiau panašia tema - apie internetinį projektą "Degantis namas". Šiandien norėčiau pasidalinti dar viena gražia idėja pavadinimu "Viena gyvenimo diena". Šį projektą galima rasti svetainėje Mysampleday.com. Į ją paprasti žmonės deda nuotraukas ir aprašinėja savo įprastą dieną. Atrodo, nieko ypatingo, bet tai dar vienas būdas įkišti nosį į žmonių iš viso pasaulio gyvenimus, jų darbus, profesiją, rutiną. Tikriausiai tuo ir traukia šis projektas - nuoširdumu ir paprastumu.

Viena floristės diena

Labas! Mano vardas Katia, man 21 metai, esu iš Sankt Peterburgo, Rusijos. Dirbu floriste - dekoratore, turiu nuostabų vyrą Mišą ir auginu katę Sofiją. Pažvelkime į paprastą mano gyvenimo dieną, 2012-tųjų liepos 16-tąją.
                           Mano diena prasideda anksti, nes 10:30 turiu pagaminti nuotakos puokštę.
                                                                    Gerai nusiteikusi :)
                                                                 Kiti vis dar miega...
                       Lengvi pusryčiai ir stiklinė vandens - toks mano valgiaraštis jau keletą metų.
                              Ką ji veikia ant stalo?? Aš myliu Sofiją, bet kartais ji mane nervina..
 
                                                                         Puikus oras
                                                                   Dievinu savo darbą!
                                                               Vyras jau išėjo į darbą.
                                               Jau pabaigta, trūksta tik keleto detalių...
                                    Smulkmenos yra mano mėgstamiausia dalis, jos pakeičia viską!
                                Puokštė jau iškeliavo, pinigai gauti, diena prasideda nuostabiai!
                      Metas normaliam maistui. Mmm... avižinė košė. Nuo jos jaučiuosi soti visą dieną.
                                                         Aš valgau prie kompiuterio.
Mūsų namas! Mes turime tik vieną kambarį, todėl stengiamės jame sutalpinti miegamąjį ir svetainę. Tačiau mūsų virtuvė yra tikrai didelė.
                                                       Oro temperatūra - 16 laipsnių.
       Miša nesuka sau galvos ir nedovanoja man gėlių, bet mūsų būstas vistiek visuomet žydi!
                                                      Dievinu pyragėlius ir saldumynus.
                                                                                    Lyja...
                                                 Čia aš dažnai priiminėju užsakymus.


Vieno iš užsakymų detalė.
                       Metas pailsėti ir paskaityti. Skaitau apie Nobakovų šeimą, labai įdomu.
                                             Metas gaminti vakarienę Mišai. Virsiu sūrio sriubą.
                                                                       Viskas paruošta!
                                                                Mūsų raudonoji virtuvė.
                                                               Mano brangusis vyras.
                           Aš paprašiau Mišos, kad sumeistrautų ką nors gražaus iš medžio :)
                                                             Užbaigiu keletą darbelių...
                                                                Karališka vakarienė :)
Pavakarieniavę užsimanėme ko nors saldaus, bet namuose nieko neradome, taigi išėjome į parduotuvę.
                                                     Kaip jau sakiau, dievinu saldumynus
                                                                          Vonioje.
                                                                            Labanakt!

Viena mados dizainerės diena

Sveiki visi! Aš Tania Lonkoskaya, esu 22 metų, ištekėjusi ir gyvenu Milane. Studijuoju mados dizainą ir turiu savo drabužių liniją. Taigi, šiandien pirmadienis ir aš keliauju į universitetą. Gal prisijungsi?
                             Mano žadintuvas suskamba 8.00, bet visuomet atsikeliu 8.20.
       Esu didelė vonios mėgėja, todėl kiekvieną rytą, kad ir kaip vėluočiau, vistiek joje išsimaudau :D
                                Kaip matote, tikrai nesu vyturys ir mielai dar pamiegočiau...
            Mano vyras Konstantinas dar miega... Rytais nieko nevalgau, tik išgeriu vaisinės arbatos.
                                     Pasitikrinu Facebook'ą, el.paštą, paskaitau naujienas.
                                                     Susikraunu daiktus eiti į universitetą.
Autobusu atvažiuoti iki universiteto užtrunka 50 minučių. Dar turiu užeiti į parduotuvę nusipirkti velveto, iš kurio šiandien siūsime švarką.
                                 O ne, parduotuvę uždaryta! Na ką gi metas išgerti kavos.
Mano mėgstamiausioje kavinėje visada skanu ir šviežia. Šiandien valgysiu vaisių maskarponę ir Latte.
                                               Paskaitos pasideda už pusvalandžio. Metas eiti.
                                                                   Įėjimas į universitetą.
                            Mūsų klasės nėra atskirtos sienomis,taigi tie žmonės yra iš "kitos klasės".
                         Kiekviena paskaita trunka 2 valandas, bet laikas tiesiog skriete skrenda!
                                                                       Kuriu modelį...

Dabar turime valandos pertrauką, taigi einu į valgyklą. Iš čia atsiveria puikus vaizdas, o giedrą dieną matosi kalnai.
                                                          Sekanti pamoka - siuvimo.
                                                                           Trafaretai
                                                              Pradedu kurti švarką.
                                 19 valandą baigiasi paskaitos ir aš bėgu pirkti velveto.

            Grįžusi namo gaminu vakarienę ir laukiu grįžtant vyro. Mėgstu, kai maistas atrodo gražiai.
Po vakarienės jaučiuosi labai energinga, tas nuspręndžiu karpyti detales švarkui, bet ši veikla greit mane išvargina.
                                                  Drabužiai, kuriuos gaminu per pamokas.
                                                12 valanda, metas miegoti. Labanakt!

Daugiau galite rasti svetainėje Mysampleday.com o šiandien aš taip pat jums sakau labanakt :)


13 Komentarai

  1. Labai patiko blogas :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai įdomiai paskaičiau. Tikrai man patinka tavo straipsniai su tais projektais. Liux! :)) :DD ♥

    AtsakytiPanaikinti
  3. man irgi tavo įdėja su tokiais dalykais be galo originali :) atrodo, kad nieko tokio čia nėra, bet skaityti be galo įdomu. vat, atradai tokį dalyką, kur su rašymu gali patinginiauti, tik daugiau dėmesio skirt tinklalapių radimui ir vertimui (?). Šaunuolė! (paspausčiau visas 3 reakcijas, bet per telefoną neišeina :D)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tikrai geri straipsniai su tais projektais, bet man būtų įdomu sužinoti ar čia vienos dienos įvykiai aprašomi ar kelių? Gal praleidau tai, bet būtų įdomu išgirsti, nes jeigu vienos dienos - tada turėjai versti naudodama kitą laiką :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai ačiū visoms!! :)
    Gabyx2 - Ačiū, kad pastebėjai, čia suklydau..

    AtsakytiPanaikinti
  6. Man irgi labai patinka tavo straipsniai, kuriuose rašai apie projektus. Šitas projektas, man labai patiko! Taip įdomu skaityti ir žiūrėti nuotraukas...

    AtsakytiPanaikinti
  7. Eve Lyn - Ačiū, bandysiu daugiau tokių :D

    AtsakytiPanaikinti
  8. Tikrai bandyk. Tokia informacija bent jau įdomi ir nežinoma :D Ypač patiko su tais daiktas, kuriuos pasiimtų į negyvenamąją salą. :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Man irgi labai patinka tojie straipsniai. Šaunuolė. :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Man irgi labai patinka tojie straipsniai. Šaunuolė. :)

    AtsakytiPanaikinti