Žmogaus Gyvenimo Prasmė



Labas vakaras,mielieji!:))
Kadangi laaaaabai mėgstusamprotauti įvairiomis temomis apie gyvenimą ir panašiai,todėl sumasčiauparašyti apie žmogaus gyvenimo prasmę.:)


(tikiuosi tokios temos straipsniukonebuvo) Na o kodėl man patinka rašyti psichologinėm ir filosofinėm temom? Nes “liepiu” ir Jums mąstyti skaidydami,taipritarti arba prieštarauti mano mintims.:)
Todėl ilgiau netempiugumos,o ruošiu savo versiją apie žmogaus gyvenimo prasmę :

Mano nuomone žmogus gyvenane tam,kad gyventų. Jis gyvena tam,kad susikurtų sau kuo geresnį gyvenimą. Įneštądaugiau laimės,negu skausmo,daugiau džiaugsmo,negu liūdesio.Pavyzdžiui,žmogus,neturi “vilkinti” laiko su jam širdžiai nemylimais žmonėm. Nepritariutoms merginoms,kurios per prievartą draugauja su vaikinu,jo nemylėdamos. O vientam,kad nebūtų vienos.. Niekada nesuprasiu tokio poelgio. Na apie draugavimą išgailesčio,jau turiu kitą nuomonę apie tai. Aišku,mergina būdama su vaikinu,kurijo nemyli nesijus laiminga,bet bent jau kitą žmogų padarys laimingą. Na betmano nuomone,draugaut iš gailesčio irgi nėra pats geriausias variantas.:)Toliau.. Taip pat yra ir apie nemėgstamą darbą arba profesiją. Kam žmoguikankintis,jeigu jis nemėgsta to dalyko? Koks reikalas? Vien tam,kad pilnoskišenės būtų? Kokia prasmė?
Ahh,taip. Ta pačia tema turiu klausimą skaitytojams– ką pasirinktumėt ar skurdų,bet laimingą gyvenimą su mylimu žmogum,ar kupinąturtų gyvenimą su “nukriošusiu” seniu?(nesupykit,tiesiog,norėjau “vaizdingesnio” pasakymo,o kitas žodis senukui labiaunelipo.:D)


Va ta nuotrauka kaip tik tinka mano temai.:)
Nežinau,kaip Jums,bet nebeturiu ką pridurti. O kadangi norėjau pažiūrėti paveiksliukų šiai temai,tai suradau labai daug šaunių. Todėl pasidalysiu jais su Jumis.:)


Na iš dalies tas paveiksliukas atrodo ne į temą. Bet pagalvokime atidžiau (juk pirma nuomonė ne visuomet būna teisinga) - juk kalbėjau apie gyvenimo prasmės vertę - leisti laiką su mylimu žmogumi.:))








Va tas paveiksliukas tiesiog "verčia" mąstyti optimistiškai - o tai puikiai atitinka mane,mano nuomonę ir viską kas susija su optimistiškumu! Mano protas tiesiog neleidžia mąstyti liūdnai. Na žinoma būna "palūžimų",bet net ir per tuos blogus momentus aš mąstau teigiamai,su truputėliu vilties. Vadovaujuosi citata ,,Gyvenime niekada nėra taip blogai, kad net nebūtų prošviesčių. Visada atsiranda išsigelbėjimas... " Duosiu labai gyvenimišką pavizdį : iš ryto lijo, buvo labai blogas oras, o kaip tik buvai numačius smagų pasivažynėjimą su bičiule dviračiais, bet dienos bėgyje prašviesėjo ir pasirodė saulė.:) Todėl siųlau, kad nors pakliųsi į bet kokią situaciją, negalvoti vien blogai ir prisiminti mano žodžius.:) Turėkite bent lašelio vilties!




Tie žodžiai mane taip prajuokino,kad mama atėjo antrą kartą ir pradėjo tildyti,nes nori išsimiegoti.:D Aš čia viena naktinėju.:D




Tikiuosi neturim pesimistų.:))




Iš vargšo Dunbuldoro pasityčiojo.:c Bet aš irgi nesusivaldžiau ir pratrūkau kvatotis.:D (Vargšė mano mama,šiandien jai nelemta išsimiegot.:c ) Man ta nuotrauka tokia juokinga.:DD Tikiuosi ir Jums ji patiko.:):)

Žodžiu,jau pradedu nusišnkėt,o tai reiškias,kad reikia man čiaupt žabtus.:) Na tikiuosi patiko mano samprotavimai apie gyvenimą,jo prasmę, apie meilę, darbą ar profesijas ir apie tai,kad ir kaip būtų sunku,visuomet atsiras sprendimų, kaip tą problemą išspręsti.:)

IKI.:*

* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA .

21 Komentarai

  1. As tai nebesuprantu, kodel visi pradejo tokius ... rašyt, net nežinau kaip pavadint. Juk kiekvienas masto kitaip, tai koks tikslas kist savo nuomone. Juk cia blogas, kuris teikia skaitytojams straipsnius, o ne pamastymus, kuriems kiekvienas turi savo nuomone.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na bet visvien,juk atsiras tokių pat nuomonių. Bet atsiras ir skirtingų,kaip Tavo.:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nekabink nosinių kur nereikia... Bent jau žodį ,,siūlau" reikia rašyti su ū, o ne su ų... Penktos klasės kursas.
    ,,Pakliūsi" su – ū, bet tu vėlgi kabini ų. Tai tiesiog yra klaidos, kurios kliūva į akis, kitaip sakant – per daug grubios, kad jas praleistumėme.
    O dėl straipsnio... Aš rašau geresnius rašinius... Mano mokytoja tau daugiausia duotų 8 (patikėk, jos psichologiją gerai perpratau). Neįsižeisk, bet negalėjau nutylėti. Mažai argumentavimo tipų, ir šiaip – toks ,,skystas" straipsnis. Iš vienos temos plaukioji į kitą. Jei rašai apie gyvenimo prasmę, tai kodėl keli visokius Dunbuldorus?.. Kad esą mums būtų linksmiau?.. Žinok, vienas paveikslėlis nepakeis mūsų gyvenimo ir neleis pasijusti laimingais nubraukdamas visas susikaupusias problemas.
    O dėl pačios gyvenimo prasmės... Nežinau. Jos keičiasi. Šiandien aš gyvenu dėl mano sergančio šuns, rytoj gyvensiu dėl mylimos grupės koncerto. Tai per daug laikina. Ir reliatyvu. Gi laikas bėga, o su juo keičiasi mūsų patirtis, siekiai, tikslai, išgyvenimai... Gyvenimo prasmė yra gyventi. O kaip pasirinksi gyventi – čia jau tavo asmenybės interpretacijos reikalas.
    Ačiū už dėmesį.
    Tikiuosi per daug neįsižeidei, bet gi tai ir yra gyvenimas – nieko tobula niekad nebus, visad išlįs vienas kvailas trukdis, per kurį būsi priverstas suklupti. Viliuosi sugebėsi atsikelti.

    A.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Iš tiesų klaidos bado akis, o pats tekstas galėtų būti ir geresnis. Tačiau viskas priešaky, ačiū už straipsnį! ;*

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na aš nemaniau,kad darau tiek klaidų...
    Kiek galiu pasakyti - nieko gero.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Anonimui visiškai pritariu - straipsnis nuvylė. Nesiskaito ir šiaip, labai toks skystas. Nespaudžiu nei vieno mygtuko esančio apačioje. Kitą kartą prie skelbdama įrašą, pertikrink rašybą ir 30 persiskaityk ;) O šiaip, lauksiu kito, geresnio tavo straipsnio. ;p

    AtsakytiPanaikinti
  7. Pritariu visoms virš manęs. Tiesiog labai krenta į akis klaidos, nepadėti tarpai, šokinėjimai nuo vienos temos prie kitos. Taip pat paveikslėliai kurie truputį ne į temą. Jei jau kalbam apie gyvenimo prasmę, juk tai nėra juokinga, o gal nesutiksit? Sakyčiau, reiktų atsakingiau tau žiūrėti į rašymą šiame blog'e, nes kaip jau pastebėjai, mes, skaitytojai, esame kaprizingi. Tiesiog kitą kartą kelis sykius perskaityk straipsnį prieš keldama jį čia, tada galbūt pamatysi klaidas ir tai, kad straipsnyje nedera.
    Sėkmės rašant kitą straipsnį!
    P.s. Tikiuos nesupyksi. :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Kas jums su tom klaidom - visuose straipsniuose ju pilna, bet rasinejat apie tai tik kai kuriuose straipsniuose. Juk zmogus apsimiegojes rase ir nemate, kokius mygtukus spaudzia :P
    O straipsnis - nepagavau minties :D Sakyciau, cia labiau ese nei straipsnis:)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Sorry, bet straipsnis man nelabai patiko.. Gal todėl, kad tuo nelabai domiuosi. Kitas tikiuosi bus geresnis. :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Asmeniškai man tai net nepanašu į straipsnį : ) Ir tarpai, tarpai, pasigedau jų ne tik po skyrybos ženklų, tačiau ir tarp žodžių : )
    O šiaip, jei šitai norėjai padaryti straipsniu, parašysi kaip straipsnį, tai turėjo būt visai kitaip. Dabar čia matau tik tavo trumpus apmąstymus su paveiksliukų aptarimais. Neįsižeisk, bet kitą kartą pasistenk labiau, matosi, kad tu gali, tiesiog dar kažko trūksta : ) Laukiu kitų tavo darbų, sėkmės . : )
    O jei kalbant apie gyvenimo prasmę, tai kiekvienam žmogui ji yra skirtinga ir, kad ir kaip bebūtų ji keičiasi kartais net ir labai greitai, priklauso nuo to kaip pats žmogus žiūri į gyvenimą ir kaip jį planuoja. : )

    AtsakytiPanaikinti
  11. Na tiesa pasakius tai man tai nelabai primine straipsni, bet smagu, kad stengiesi, buvo gan idomu susipazint su tavo nuomone:)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Straipsnis, mano nuomone, buvo pusėtinas. Kaip ne viena paminėjo, šokinėjau nuo vienos minties prie kitos. Jei norėjai rašyti tokį straipsnį - rašinį, tai reikėjo susikurti įžangą, po to imti nuosekliai dėstyti savo mintis ir galiausiai viską papaigoje apibendrinti... Šiaip, buvo ir gražių minčių :)) Lauksiu geresnio straipsnio :)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Tai aš abejoju ar bus daugiau tų straipsnių... Nežinau kodėl,bet kritika apie gramatiką ir panašiai pamažino mano norą rašyti... O dėl tarpų tarp kablelių - aš jų nededu,nes tai mano įprotis. Kaip matote - nelabai geras. Tai tiek. Ačiū už dėmesį.

    AtsakytiPanaikinti
  14. Iš ties nemanau, kad dėl kritikos turėtum nustoti rašyti, kaip tik turėtum dar labiau stengtis, priimti kritiką, ir daryti, kad jos kuo daugiau mažėtų, kad tobulėtum ir kad visiems patiktų taip kaip rašai ir visi su malonumu lauktų tavo straipsnių : ) Niekada nepasiduok, ypač dėl kritikos, visada stenkis ir tobulėk : ) Kaip sakoma, kad grožis reikalauja aukų, taip ir čia geri straipsniai reikalauja pastangų : )

    AtsakytiPanaikinti
  15. Na bet aš bijau rašyt apie tai ką buvau jau suplanavus rašyt.. Norėjau padaryt tokį naują dalyką, kadangi fotografuoju, kelti savo darytas nuotraukas ir aprašynėti jas, o Jūs komentaruose nuspręstumėt ar jos geros.. na bet nebenoriu daryt, nes taip niekas nedaro, kaip aš sumasčiau.

    AtsakytiPanaikinti
  16. Tai vą, šaunu, kad kažką naujo sumąstei, nei kitos. Man tai su fotografijom labai patiktų. Nenuleisk rankų taip greitai, kritiką reikią priimti, o ne bijoti jos. Juk taip mūsų straipsniai ir tQbulėja! Čę tik Mūsų patarimai, kaip reikėtų tobulėti ir vengti tų blogų įpročių. :)

    AtsakytiPanaikinti
  17. Tiesiog tuo pačiu metu tada galėtum ne tik aprašyti savo nuotraukas,bet ir patarti kaip geriau padaryti geresnį kadrą, kaip tu jį padare, kokius efektus naudojai ir pan, kad tai nebūtų tik tavo foto aptarimas, tačiau, kad iš to būtų ir kitiems naudos ir pan : ) Niekada nebijok bandyt. Kas nerizikuoja - negeria šampano .: ) Pabandyk padaryt kaip sugalvojai, jei nepatiks kitiems - okey, nenukabink nosies, galvok ką nors kitą, jei jiems patiks, dar smagiau : ) Tiesiog bandyk ir pasiruošk tam, kad visada atsiras keletas žmonių, kuriems nepatiks viskas ką darysi : )
    Šiaip jei reikia kokio patarimo ar kažko, visada gali man rašyt, patarsiu : ) Tik nenukabink nosies ir bandyk : )

    AtsakytiPanaikinti
  18. Ohh,dėkui, kad bent jau atsirado žmonių,kam patinka naujovės.:)) Labai dėkui.:) Dabar jau tikrai verta bus daryti, nes lauksite. (Dabar vis bandau atprasti po kablelio dėti tarpą.:D) Na bet būtų gerai, kad žinočiau kaip parašyt, kai prireiks patarimo.:( va todėl yra blogai... Žinau tą,kad visuomet atsiras priešų, kuriems nepatiksi, bet ne visiems įtiksi.:)) Ir dar kartą dėkui, pasinaudosiu Jūsų patarimais ir padarysiu taip.:3 Tikiuosi daugiau nebenuvilsiu.

    AtsakytiPanaikinti
  19. Gali rašyti į skype (zivilee288) arba į el. paštą (mergyte832@gmail.com).
    Nenuleisk rankų ir pasitikėk savim, viskas bus gerai : ) Ir daugiau dėmesio kreipk į tuos komentarus, kuriais tau pataria ką keisti ir kaip ką daryti, nes jie tikrai verti dėmesio : )

    AtsakytiPanaikinti