Žmonės mane apkalba

Čia ir vėl aš : D Tikiuosi, kad jums neatsibos matyti mano vardą kelis kartus į dieną :) Kadangi mano pirmas straipsnis buvo apie krepšinį, ir kiek skaičiau komentarus jūs iš manęs laukiat ir kito tipo pranešimų, todėl vieną tokį sugalvojau ( atsižvelgdama į savo gyvenimą, nes juk sakoma, kad lengviausia rašyti apie tai ką esi patyręs ). Todėl pradedu. :)

Žinot, kad žmonės tave apkalbėtų daug nereikia. Užtenka padaryti kažką nepriimtino ir visi jau plaka liežuviais. Tuomet pataisyti situaciją tampa sunku. Bet juk nėra problemos be išeities :)

Norėčiau sužinoti kokią etiketę aplinkiniai klijuoja jums? pavyzdžiui mane daug kas įvardina kaip "linksmuolė", galvojat puiku, kad apie mane taip galvoja? Patikėkit yra ir blogoji tokios etiketės pusė. Nes juk visiems būna tokių dienų, kai šypsena nuo veido dingsta, noras bendrauti ir ištisai "čiauškėti" taip pat. Va tada prasideda kalbos... "Kokia ji keista vieną dieną sėdi laiminga, o kita jau susikrimtusi, su niekuo nebendrauja". Baisiausia būna tada, kai tu būni su draugais ir jie iš tavęs laukia kažko juokingo, o tu nieko linksmo negali pasakyti, tada prasideda klausimai : "Kas nutiko? Ar viskas gerai? Na pralinksmėk. Tau tai nebūdinga." Bet juk ir aš žmogus ir man būna bloga nuotaika. Tuomet išeitis viena pasakyti draugams, kad tu tokia pat kaip ir jie, kad kartasi ir tu nenori nieko matyti, nenori su niekuo bendrauti, ir nenori laidyti kvailų juokelių. Tiesiog vieną dieną, nors vieną dieną nori apseiti be juokų. Berašydama apie etiketę "linksmuolė" prisiminiau, kad mano didžiausios "priešės" mane vadina "stora". Bet tai manęs nežeidžia. Taip gal ir nesu modelis, kad mano figūra būtų 90-60-90, bet taip pas nesu "drimba". : DD Bet tos merginoms kurioms trūksta pasitikėjimo savimi, tikiu, kad tokie žodžiai kaip : "Tu esi storulė. Ar matei save veidrodyje?" skaudina. Ir su tokiomis kovoti yra sunku, bet kažką padaryti juk galima? Žinoma, kad galima, pirmiausiai reikia išmokti priimti save tokią kokia
esi. Pasitikėk savimi ir išgirdusi repliką " Tu tokia stora" atsisuk ir nusišypsok ( patikėk tai tuos žmones pykdo ). Laikui bėgant jai tu sugebėsi save pamilti apkalbos nutils ir tu galėsi ramiai gyventi.
Yra tokių žmonių kuriems apkalbos netrukdo, nes jie su tuo susigyvena. Žmonių kuriems tu nepatiksi buvo, yra ir bus ir ką jau čia pakeisi toks gyvenimas. Bet jei tu taip gyventi nenori, tuomet KOVOK, juk viskas įmanoma!


"Jei ant galvos akmuo nukrinta, tai tikra nelaimė, o gėda, negarbė, plūdimas ir piktos kalbos tiktai tiek gali būti pavadinti nelaimėmis, kiek mes juos pajuntame. Kas čia blogo, kai visi tave nušvilpia jei tu pats sau ploji? " ( E. Roterdamietis)

Iki, xoxo.

* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA .

14 Komentarai

  1. Šaunus straipsnis, man labaaaai patiko! Ypač pats paskutinis sakinys... tobulas. Va tokių straipsnių ir tikiuosi iš tavęs! Sėkmės! :*

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nėra už ką, pagyrimų geram straipniui tikrai negaila :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man patiko ir straipsnis, ir citata :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Etiketė "linksmuolė" nėra blogai., Etiketė "moksliukė" - va čia tai kitas reikalas. O ypač jeigu taip apibūdina klasiokai.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Etiketėje "moksliukė" irgi nematau nieko blogo. Tai lyg savotiškas pripažinimas "Esi protingesnė už mane" :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Šaunus straipsnis ir pati citata. Puiku! :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Akvile, bet Tu tikriausiai nesuvoki kokia tai atsakomybė. Jeigu gauni prastesnį pažymį nei kuris nors klasiokas tai lauk dar vienos patyčių bangos (ypač jeigu nesi pati mėgstamiausia klasėje, t.y. "klasės žvaigždutė").

    AtsakytiPanaikinti
  8. Straipsnis mane sudomino ir privertė susimąstyt apie apkalbas... Beje, pritariu Minei. Ši pravardė tikrai žeidžia ir dažniausiai yra prikišama tada, kai norima įžeisti. Sunku jos atsikratyti, nors jei ir stengiesi ,,vaidinti'', kad tai savotiškas pagyrimas.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Man tikrai džiugu, kad straipsnis jums patiko, jei norite, rytoj galėčiau įkelti savo straipsnį kurį siunčiau į atranką, tema panaši į šitą, tik ten aš daugiau pasakoju apie save, apie savo priešus :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Mane dažnai vadina moksliuke, bet žinau, kad tai tik juokais, todėl nereaguoju kaip į pasišaipymą :D Kaip ir visoms aukščiau esančioms merginoms pritariu, kad straipsnis labai geras :) O dar ta citata... :)

    AtsakytiPanaikinti