Tiems, kas mėgsta muziką!


Belaukdama dvyliktos ir išlydėjus svečius nusprendžiau, kad pats metas užsiimti kokia nors veikla.. Ir jos pavadinimas yra "Tiems, kas mėgsta muziką!". Taigi, šiandien pristatysiu 1O savo klausomiausių dainų, kas aptarsiu, o vėliau, gale pranešimo įkelsiu balsavimą, kuri jums iš pateiktų patiko labiau. Taigi pirmiausia pasakysiu tik tiek, jog, kad būtų sąžiningiau, nekelsiu tos pačios grupės tų pačių dainų.. Pasistengsiu kelti skirtingas grupes (nes kitaip šiame straipsnyje būtų vos ne vien 1D dainos :D). Tad manau galbūt pradėsiu nuo pačios mano mėgstamiausios ir klausomiausios 1D dainos. Toliau jų nebus, tad galit nusiramint :)

1. ONE DIRECTION - MORE THAN THIS



Galbūt pradėsiu nuo to, kad klausant šią dainą, užplūsta keisti, bet gražūs jausmai. Ne dėl to, kad esu jų fanė - visiškai ne. Tiesiog ši daina man atrodo be galo nuoširdi ir miela. Kad ir kiek jos klausau, ji man nepabosta.. Be to, m1 top 40-uke ji karaliauja pirmoje vietoje ir dėl to labai džiaugiuosi! :)


2. JUSTIN BIEBER - AS LONG AS YOU LOVE ME





Jei atvirai - nesu Justin Bieber fanė, tačiau šiai dainai jaučiu išimtį. Ji man patinka galbūt tuo, kad pats Justin'as savo muzikos stilių sakyčiau pakeitė ir gerokai pagerino, taip pat, klausant šios kas man labiausiai patinka - lengva įsijaust ir nuo to jos "gerumo" darosi viduj toks keistas jausmas.. Žodžiu ji yra neskaičiuojant 1D antra, kurią klausau labiausiai. :D



3. LITLLE MIX - WE ARE YOUNG (ACOUSTIC COVER)


Ši daina man be galo patinka. Bent jau man, ji daug geresnė nei originalas. Be to, pirmą kartą kai ją išgirdau pajaučiau, kad mano oda pašiurpo.. Po pirmųjų garsų. Na, man ji patinka ir manau, kad dar ilgai patiks :) be to, pati daina iš ties GERA ir manau verta būti klausomai. 

4. TONE DAMLI FEAT. ERIC SAADE - IMAGINE


Ši daina man.. Na tiesiog patinka. Tokia miela ir pritraukianti, bent jau man dar nespėjo pabost. Ir šiaip miela ausiai. Man patinka pradžioje leidžiamas "UuUuUu" garsas. Ir šiaip dainos žodžiai yra gražūs kaip ir pati daina. Manau, kad ji verta būti tarp mano klausomiausių.

5. MAROON 5 - PAYPHONE



Nors ir kokia pakankamai sena ši daina yra, ji vis dar per visą laiką kol egzistuoja nespėjo man pabosti. Tie balsai.. Tie dainos žodžiai man įsmigę giliai į galvą ir pamiršti juos iš ties sunku. Be to pati daina, jos stilius man be galo patinka ir manau, kad dar ilgai patiks :)

6. LANA DEL REY - SUMMERTIME SADNESS



Niekada nemaniau, kad man ši daina pradės labai patikti. Nors šios atlikėjos muzikos nesu jau didelė fanė, tačiau būtent šiai dainai turiu išimtį, nors ji nėra tokio stiliaus, kokio aš mėgstu. Bet vistiek klausausi šią dainą ir man ji patinka, o to pakeisti negaliu.

7. NICKI MINAJ - STARSHIPS



Ši daina man ankščiau nepatiko taip, kaip patinka dabar. Nežinau kodėl taip yra, tačiau.. Man patinka jos ritmas, balsas, dainos stilius.. Ir pastebėjau, kad po truputį tampu Nicki Minaj nedidele fane.. Nes kol kas visos jos dainos kurias klausiau (na beveik visos) man patinka. :)

8. DEMI LOVATO - GIVE YOUR HEART A BREAK



Nors ši daina sakyčiau tikrai yra paaaakankmai sena, bet ji man kaip ir kelios buvusios prieš tai - užima dalelę manyje. Man ji patinka.. Tokia paprasta, bet tuo pačiu ir nepaprasta. Taipogi Demi balsas čia toks švelnus ir mielas, kad net paglosto širdį. Ir šiaip ši daina manau, kad yra nuoširdi, su užslėpta mintimi :)

9. CHRIS BROWN - DON'T WAKE ME UP


Nors galbūt ši daina kai kuriems jau bus pabodusi, bet man asmeniškai ji vis dar laaaaaabai patinka. Ji tokia "lengva" ir sakyčiau pakankamai paprasta. Taipogi mėgstu tokio stiliaus dainas ir šiaip ji nėra tokia kokios visos dainos mano grojaraštyje. Man ji kažkuo išsiskiria. Aišku, į gerąją pusę. :)

10. CHERYL - UNDER THE SUN



Ši daina viena yra viena iš geriausių Cheryl dainų, kurias man teko klausyti. Man patinka dainos tempas, žodžiai, kaip ji atliekama. Taip pat patinka dainos stilius ir pati atlikėja. Daina nėra jau tokia super išsiskirianti, bet man ji tiesiog patinka. :)

Toks mano klausomiausių skirtingų atlikėjų dešimtukas. Už vieną iš šių dainų kiek vėliau galėsit atiduoti balsą, o dalykas kurį jus turit atlikti - komentaruose siūlyti bet kurių atlikėjų dainas, kurias aptarsiu jau kitame straipsnyje ir taipogi rinksime 3 geriausias! O dabar, keliu balsavimą ir laukiu jūsų pasiūlymų. Be to, labanaktis!

9 Komentarai

  1. Labai patiko dešimtukas, gerai parinktas, gera klausytis... :) O aš siūlau:

    The wanted - glad you came (acoustic)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai patiko visos dainos, kažkaip galvojau, kad dauguma bus One Direction :D Siūlau kiek kitokio stiliaus dainą:
    three days Grace - "Last to know"

    AtsakytiPanaikinti
  3. Red Hot Chili Peppers - Brendan's Death Song (http://www.youtube.com/watch?v=X6YbVCyXs98)
    birdy - Skinny Love (http://www.youtube.com/watch?v=aNzCDt2eidg)

    AtsakytiPanaikinti
  4. One Republic all the right moves

    AtsakytiPanaikinti
  5. Example-Say Nothing
    arba
    Example-We'll coming back :P

    AtsakytiPanaikinti
  6. one direction - wonderwall
    will.i.am- this is love
    rihanna- where have you been
    maroon 5 - one more night
    laddy gaga - heavy metal lover

    manau siam kartui uzteks :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. siūlau 30 Seconds To Mars - The Kill ;)

    AtsakytiPanaikinti
  8. http://www.youtube.com/watch?v=1VMykMSSJg8 Va šita tikrai yra Dievas!

    AtsakytiPanaikinti