Įdomus interneto kurinys



Tyliai siubuoja liaunos medžių šakos,
Kitą apkabiną mano šaltos rankos,
Taip tyliai, taip trapiai ašara nubyra,
Kažkas stebi, kaip aušra kyla.

Ir be prasmės, be jokios minties,
Sukasi ir sukasi blyški padangė,
Lyg skausmo užtikta žemoj pakalnėj.

Na, ir kas, kad laimė verkia,
Na, ir kas, kad tu liūdi,
Aš vistiek nuskrisiu paukšte,
Ir liūdna vakaro ramuma.

(Autorius nežinomas)
*
Ką jūs manote apie šį keistoką kūrinį?
Toks sakyčiau.....Bet negalėjau susilaikyt neįkėlus :)
Vertinam nuo 1 iki 10.
Man sakyčiau 6-7.

4 Komentarai

  1. Nesąmonė. Mes internete ir patys galim paskaityt eilėraščių.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Eilėraštis su gilia mintim. Bet man jis labai gražus.
    Anonime, jei nori, tegul kelia, pvz. aš nieko prieš, nes internete labai tingiu ieškot. :DD

    ____
    http://tsgsapaliones.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man irgi patinka kai yra keliami tokie eilėraščiai. :)

    AtsakytiPanaikinti