Saldžiai ir greitai


Tikriausiai dažnai iš jūsų būna tokių momentų, kai norisi ko nors saldaus čia ir dabar, o keliauti iki parduotuvės arba kepti pyragą tingisi arba nėra laiko. Todėl norėčiau jums pasiūlyti porą paprastai pagaminamų skanumynų receptų, kurie mane gelbsti tokiais atvejais :)

Pyragas puodelyje

Pyragėlis puodelyje - taip vadinamas portugališkas desertas Bolo de Caneca. Jis ypatingas tuo, kad pagaminti užtenka 5 minučių, pyragėlis kepamas mikrobangėje, paprastame puodelyje.

Pyragėliui reikės-
4 nubrauktų šaukštų miltų,
3-4 šaukštų cukraus,
2 šaukštų saldžios kakavos,galima dėti ir kakavos miltelių,bet mažiau,kokį šaukštą.
nedidelio kiaušinio
3 šaukštų pieno
3 šaukštų aliejaus




Tarpusavyje gerai sumaišytus produktus pilti į puodelį,išeina potirštė tešla,panašiai kaip ruošiame miltiniams blynams.Kepti mikrobangėje 3minutes,nustačius didžiausią galingumą.
Vienas pyragėlis sausokas, bet idealiai tinka su kava ar arbata. Jei norisi, galima įdėti riešutų, razinų ir t.t. (Aš labiausiai mėgstu įdėti šaukštą Nutellos :))

Jeigu neturi kakavos, vietoje jos gali įdėti cinamono - gausis cinamoninis pyragėlis.


Naminiai guminukai

Jeigu esi guminukų mėgėja, turiu tau gerą žinią - jų gali pasigaminti namuose, iš visai paprastų produktų! Be to, guminukai bus natūralūs, be jokių sintetinių dažiklių, o skanūs beveik kaip pirktiniai.

Reikės:
1 pakelis želės (galima imti norimo skonio ir spalvos, aš rinkausi vyšnių, galima ir pamaišyti -kivių su apelsinų, bus spalvoti ir tt.)
3 šaukštai želatinos (galima ir daugiau, jei norisi standesnių guminukų),
 3 šaukštai cukraus,
1 šaukštelis citrinos rūgšties (aš jos pamiršau įdėti, bet be jos guminukai buvo nemažiau skanūs:)
150 ml vandens


Želė , želatiną, ir cukrų subėrę į metalinį puodelį užpilame vandeniu ir paliekame išbrinkti - tarkim pusvalandžiui. Tuomet pakaitinam ant silpnos ugnies, kad viskas ištirptų, sudedame citrinos rūgštelę ir išpilstome į formeles.Aš buvau trumpam įdėjusi į šaldytuvą, bet ir kambario temperatūroj kuo puikiausiai sustingsta, ir iš formelių gražiai išsiima. Skanaus! :)

Jeigu neturi specialių formelių, galima panaudoti formeles nuo saldainių, arba ledukų formeles.

 Saldaus ir gero atostogų savaitgalio :)

8 Komentarai

  1. Didelis ačiū už straipsnį! Ilgai ieškojau naminių guminukų recepto, bet vis nerasdavau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. šaunus straipsnis, Akvile! Nekantrauju pasigaminti.:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O kiek reikia deti cinamono vietoj kakavos ?

    AtsakytiPanaikinti
  4. Auguste - žiūrint ar nori kad cinamonas labai jaustųsi ar ne, bent jau aš dedu 1 šaukštelį :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Per atostogas būtinai reikės išbandyt guminukų pasigamint. :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Akvile, geros mintys! :) Per atostogas išmėginsim :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ooo, guminukai! Reikės pabandyti pasidaryti, nes kas mane pažįsta, žino, kad mano silpnybė guminukai :DD
    Ačiū tau!

    AtsakytiPanaikinti