Trumputė informacija

Sveiki visi. Nežinau, kaip jums eina šis savaitgalis, bet man jis be galo įtemptas ir sunkus: turiu perskaityti per dvi dienas knygą "Dievų miškas" ir ruoštis visą savaitę besitęsiantiems kontroliniams darbams. Bet aš vistiek užklystu į šį blogą kasdien ir man vis suspaudžia širdelę, kad jis pamažu gęsta. Esu pasiryžus padaryti jam dirbtinį kvėpavimą, kad jis atsigautų su nauja jėga. Mano įsitikinimais, viskas ir visada yra įmanoma, jeigu yra noras bei užsidegimas. Aš visko turiu pakankamai. Tad sunumeravus išvardinsiu pagrindinius punktus, kuriuos prašau perskaityti ir atkreipti dėmesį.

  1. Prašau esamas blogo rašytojas parašyti man į skype: zemuogee1 arba jei neturi, komentaruose parašyk savo facebook'ą.
  2. Mieli skaitytojai, turiu kelias idėjas, kaip blogą būtų galima padaryti skaitomesniu, įdomesniu, bet mums trūksta rašytojų. Tad klausimas: ar būtų norinčių rašyti čia? Rašykite po komentarais. Mums reikia kuo įvairesnių rašytojų. Turiu omenyje, jog domėtumėtės kuo skirtingesniais dalykais. Tarkim, jei jūs domitės lietuviškais senais filmais, važinėjate po festivalius, dalyvaujate įvairiuose konkursuose, mėgstate kurti istorijas, anekdotus, domitės kažkuo neįprastu - nenuvertinkite savęs. Čia galėsite puikiai pasireikšti! Tad laukiu jūsų komentarų :)
  3. Skaitytojos, būkite kantrios ir neteiskite per daug mūsų.

Tad tiek šiam kartui. Laukiu jūsų komentarų ir dabartinių rašytojų žinučių.

Don't worry
 

Be happy
 
 

10 Komentarai

  1. Ar tavo rubrika vis dar yra?:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. "Mūsų pašnekesiu kampelis"? Yra, bet jokių laiškų nesulaukiu, todėl nieko ir nepostinu. O tu nori parašyti laiškutį? Rašyk, aš tą gmail'ą tikrinu kadien :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Puiku, kad blog'as atgimsta iš naujo. Džiaugiuosi, kad tu, būtent tu Simona prisiimi atsakomybę už blog'ą. Tu esi viena iš tų rašytojų, kurių straipsnius norisi skaityti ir skaityti. Dažiaugiuosi, kad bent tu neapleidi jau ir taip apleisto šio blog'o. Didelis Ačiū tau :)
    P.S būtu gerai, kad parašytum kokios rubrikos laisvos, nes nebesuprantu kas dar jas rašo kas ne .. ;D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš taip pat norėčiau rašyti šiame bloge :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mergaitės, kurios nori rašyti, pakvieskite mane į draugus per skype. mano skype: zemuogee1

    Evelina - Atleisk, nelabai supratau tavo prašymo:(

    AtsakytiPanaikinti
  6. Džiaugiuosi, kad kažkas paėmė blog'ą į savo rankas :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. LIUX, taip ir toliau!!! Tavo užsidegimas, kelia visus iš miego :))))

    AtsakytiPanaikinti
  8. O čia būtų, kad būtų patalpinama istorija?..

    AtsakytiPanaikinti
  9. Anonime - kokia istorija? Turi omeny ar rengsim konkursus su istorijomis? Ar kaip? ;o

    AtsakytiPanaikinti