Virtuvėje su Karolina

Sveiki! Štai ir aš su savo nauja rubrika ,,Virtuvėje su Karolina‘‘. Kiekvieną savaitę išbandysiu vis naują receptą, fotografuosiu ir aprašysiu jo gaminimo eigą ir kelsiu čia Jums, kad ir jūs galėtumėte tai pasigaminti ir paragauti!
Na o šia savaitę jums siūlau puikius, dangiškai skanius


ŠOKOLADINIUS KEKSIUKUS

         Reikės:
  • Šokolado su riešutais ( arba be ),
  • 3 kiaušinių,
  • 150 gramų sviesto,
  • Stiklinės cukraus,
  • Stiklinės miltų.




Gaminimas


1.Sviestą supjaustyk gabalėliais, šokoladą sulaužyk ir viską sudėk į dubenėlį. Tuomet įdėk į mikrobangų krosnelę ir šildyk kol išsilydys



2.Į išlydytą masę įmušk kiaušinius ir supilk cukrų. Viską gerai išmaišyk.

3.Maišydama masę supilk miltus ir viską
 gerai išmaišyk.


4.Gautą masę supilstyk į keksiukų formeles




5.Kai supilstysi visą masę, keksiukus dėk į skardą ir pašauk į iki 200 laipsnių įkaitintą orkaitę ir kepk apie 20 minučių.









Jeigu nori, keksiukus gali papuošti cukraus pudra, pabarstukais ar lydytu šokoladu.








SKANAUS!

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nori, kad išbandyčiau tavo pasiūlytą receptą? Tuomet įdėk jį į komentarą ir aš pasistengsiu pagaminti tavo siūlomą patiekalą. :)

6 Komentarai

  1. Gal cukraus pudra? Ne pūūūdra :DDDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū už pastebėjimą, buvau pataisius, bet paskui vėl kažkaip susimaišiau :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Atrodo skaniai! Reiks pabandyti ;)♥

    AtsakytiPanaikinti
  4. Žiaaauriai šaunus straipsnis. Vos liežuvio neprarijau dėl paskutinės nuotraukos. Būtinai pabandysiu rytoj. Ačiū !:*

    AtsakytiPanaikinti
  5. Dieeeve, mielosios, man atrodo dėl jūsų aš pradėsiu gaminti! :D

    Tobulai atrodo. (inlav)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš irgi gaminu tokius keksiukus! Dievinu straipsnius kuriuose rašoma apie maistą :D

    AtsakytiPanaikinti