Helou!
    Aš Ieva- Agnė ( dažniausiai tiesiog Ieva) Kazakevičiūtė, man trylika metų. Gyvenu Kaune ir labai myliu savo miestą, šiuo metu neįsivaizduoju savęs gyvenančios  kažkur kitur.  
   Manau lengviau susipažinti padės keletas faktų apie mane:

1.      Esu labai linksmas žmogutis, nuo mano veido niekada nedingsta šypsena.
2.  Manyje tūno  didelis atsakomybės jausmas. Tiesiog negalėčiau netesėti pažado, kad ir koks menkutis jis būtų.
3.     Esu kairiarankė ir tuo didžiuojuosi.
4.      Kaip jau daugelis suprato, esu septintokė.
5.     Labiausiai mėgstu mokintis lietuvių kalbą, istoriją, anglų kalbą.
6.    Jau trečius metus lankau chorą.
7.    Labai mėgstu skaityti knygas ir žiūrėti serialus (,, vampyro dienoraščius’’ ir ,,liežuvautoją’’)
8.      Niekada nesu rimtai rašiusi bloge. Pritrūkdavo tai laiko, tai noro.
9.      Man labai patinka rašyti įvairiausius dalykus, tikiuosi, laikui bėgant nepritrūksiu idėjų.
10. Dažnai svajoju, arba tiesiog mąstau apie daugelį dalykų.

 
Štai toks mano trumputis prisistatymas. Iš tiesų, neparašiau dar daugybės daugiau ar mažiau svarbių dalykų apie save, tiesiog nenoriu pernelyg nusibosti.      

Galvoju rašyti dvi rubrikas, ir noriu paklausti ar jos jums patiktų:

     
. 1. Patarimai kūnui ir sielai. Jei jūs norite kuo daugiau sužinoti apie nagų, plaukų, veido odos ir t.t  tinkamą priežiūrą, patarimai kūnui kaip tik jums! Jei jums labiau labiau rūpi santykiai su žmonėmis ar tiesiog naujas filmas- skaityk patarimus sielai. Jei norite, kad ši rubrika būtų rašoma, butinai siūlykit temas!

    2.      Tarpatutinės dienos. Šiandien yra Tarptautinė narkotikų vartotojų  diena. Ar nenorėtumėte daugiau sužinoti kada atsirado ši diena, apie narkotikus ir žmones, kurie juos vartoja? Tai tik pavyzdys, tačiau tarptautinių dienų yra išties labai daug, visada atsiras diena, kurią verta aprašyti. :]

Jei iškilo daugiau neaiškumų, butinai rašykite ir bandysim juos kartu spręst. :]


 Mano facebook’as: Ieva Kazakevičiūtė
Skype‘as: ieva_agne

P.S   Sakau didelį didelį AČIŪ visoms rašytojoms, kurios nusprendė priimti mane į savo  būrį!





 

15 Komentarai

  1. Įdomu būtų, jeigu rašytum apie tas rubrikas :) beje - kviečiu apsilankyti manon blog'e - http://slepetyte.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labas! Pasirodei įdomus žmogus, laukiam tavom strapsnių, linkiu sėkmės :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveika, Ieva! Pasirodei labai mielas zmogutis. :)) Manau, kad busi sauni rasytoja!! :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Pasirodei gana mielas žmogus :) Sėkmės tau, tikiuosi tavo straipsniai mus ilgai džiugins :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ha ha SĖKMĖS! :)). labai gaila, kad tiek nedaug apie save aprašei, palyginus su kitom, tai buvo tik pradžia iš jų prisistatymų, bet kiekvienas žmogus rodo save kitaip ir aš nieko dėl to negaliu sakyt. Apie idėjas, manau antra puiki, o pirma jau šiek tiek atsibodus, jei sugalvotum ką nors naujasnio būtų nuostabu. Pakviesiu į fb, IR iki pirmojo tavo straipsnio :).

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sveika, Ieva. :)

    Pirmiausia, tarp mūsų pastebėjau daug panašumų. Aš taip pat linksma, mėgstu lietuvių, istoriją, anglų... Taip pat žiūriu GG ir TVD. :)

    O dėl rubrikų.. Na, pabandyk. Kai pabandysi, tada bus lengviau pasakyti, ar jos reikia. :)

    Didžiulės sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ooo kaip fainai pastebėt žmogų kuris turi daug panašumų! Ir dar vienas didelis ačiū, tavo patarimai tikrai labai svarbūs man ;]

    AtsakytiPanaikinti
  8. Linkiu tau, matyt svarbiausio, ko reikia rašytojai, tai kūrybingumo! :>

    AtsakytiPanaikinti
  9. Labas! Pasirodai šiltas ir mielas žmogus. Sėkmės tau kūryboje! :>

    AtsakytiPanaikinti
  10. labaaaaai daug radau panasumu tarp saves ir taves :D:D sekmes ateity ;)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Rubrikos pasirodė tikrai gan įdomios, beje ir tu pati labai įdomi ir draugiškas asmenybė atrodai. :) Sėkmės kūryboje! :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. sėkmės, Ieva! Tikiuosi nenuvilsi mūsų, nes mes visi dedam į tave kaip ir į kitas naujas rašytojas viltis. :)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Rubrikos visai nieko ir sėkmės rašant straipsnius :)

    AtsakytiPanaikinti