Taigi..... Susipažinkime!

Sveikos visos ir visi :) Aš esu naujoji rašytoja Ema. Gyvenu Vilniuje, man dvylika metų. Daug ko gyvenime dar nespėjau patirti, bet noriu - nors šiaip ypatinga nesu - man patinka neišsiskirti iš būrio, tada tiesiog pasijunti sava :)
Nors nuomonę turiu. Ir niekas jos nenuginčys :D O diskutuoti mėgstu - manau, galėčiau būti teisininkę (ir būtų puiku). Taip pat gana ginu žmonių teises. Ypač moterų - juk jos anksčiau tiesiog priklausė vyrui, jos negalėjo turėti net savo balso. Ir tik palyginti visai neseniai, mes įgavome balsavimo teisę ir pasidarėme lygios, bet kai kurie vyrai vis dar mano kitaip....
Gražiausia mano nuotrauka (matyt, nes truputį "pafotošopinta" :)
Šiaip nemanau, kad esu gražuolė ir kietuolė, gal dėlto, kad pakankamai gerai mokausi ir daug skaitau - 5-oje klasėje tapau daugiausiai knygų perskaičiusia mokyklos 5-8 klasių mokine. Bet turiu savų "padruškių" su kuriomis galima prisijuokti iki sąmonės netekimo ir tikrai išsikalbėti :)
Aš :)
Štai keli faktai apie mane:
  • Auginu jūrų kiaulytę vardu Ketnė.
  • Mano mėgstamiausia visų laikų knyga - "Bado Žaidynės".
  • Mėgstamiausias filmas - taip pat "Bado Žaidynės".
  • Užaugusi planuoju gyventi Anglijoje arba Švedijoje - myliu šias šalis ^.^
  • Studijuoti norėčiau užsienyje.
  • Pasiutiškai mėgstu keliauti.
  • Taip pat ir slidinėti.
  • Kartą buvau susilaužiusi kairę koją (fu, kaip nemalonu).
  • LABAI bijau erkių.
  • Mano tėvai išsiskyrę.
  • Kartais noriu gyventi viduramžiuose.
  • Nors šiaip per istoriją miegu, apie istorinės knygos man labai patinka.
  • Nekenčiu matematikos.
  • Bet užtat myliu užsienio kalbas ir norėčiau daugiau apie jas žinoti.
  • Virtuvėje esu visiškas nulis.
  • Ir moku gaminti TIK savo mėgstamiausią patiekalą - makaronus :)
Mano kontaktai: Facebook - Austy Nesvarbu, Gmail - emma.denwille@gmail.com, skype - Emma Cookie ;D (talulagone). Ask.fm bei twiter taip pat turiu, bet jais nelabai naudojuos, tad geriau ir nerašysiu :) Bet dabar matyt teks pradėt ;]
Tai toks mano prisistatymas. Tikiuosi, sutarsim :) Ir norėčiau kiek ir atsiprašyti, kad straipsnis bus tik sekmadienį - VĖL išveja į kaimą :(

6 Komentarai

  1. Sveika atvykus į TD. Ką galiu pasakyti, tai wow, nežinau kuo bet kažkuo sužavėjai :)) Pasirodei gan įdomus žmogus, ir iš tavo minčių tikrai duočiau tau daugiau metų nei kad 12. : )
    Na sėkmes rašant bloge :))
    P.s. Laukių pirmojo straipsnio :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gerai tai, jog skaitai knygas. Deja, pasirodei šiek tiek nerimta ir vaikiška. Na, bet tai atleistina, kadangi tau dar tik dvylika metų.
    Aprašyme padarei daugybę klaidų. Štai kodėl suabejojau ar esi tinkama būti šio blog'o dalimi, tačiau ne man spręsti. Tikiuosi, jog galimybė čia dirbti tave daug ko išmokys. Sėkmės. :)

    AtsakytiPanaikinti