Man esi viskas

Šiandien turėjau laisvą popietę, todėl nusprendžiau pažiūrėti filmą. Išsirinkau „Everything, everything“ (liet. Man esi viskas) vien dėl to, kad jis yra visiškai naujas filmas ir su visai nematytais aktoriais. Beje, įsižiūrėjus filmą pastebėjau, kad vis dėlto pagrindinė aktorė kažkur matyta... Pasirodo, jog ji vaidino „Bado žaidynėse“. Šiame straipsnyje pasistengsiu aprašyti trumpai filmą ir pasidalinti savo nuomone. 




💙 IMDB: 6,3

💚 Režisierius: Stella Meghie

💛 Pagrindiniai aktoriai: Amandla Stenberg, Nick Robinson, Anika Noni Rose

💜 Žanras: Drama, Romantinis

🖤 Aprašymas: Tai istorija apie 18 metų merginą Madeline Whittier, kuri turi negalavimą, dėl kurio turi likti namuose su švariu deguonimi 24/7. Jos gyvenimas pasikeičia, kuomet į jos kaimynystę atsikrausto vaikinas vardu Olly...

💚 Mano nuomonė: Aš nesu didelė tokio tipo filmų gerbėja ir šis filmas tikrai neprivertė pakeisti šios nuomonės. Mano manymu, tai ne toks filmas, po kurio negalėtum užmigti, nes galvoje suktųsi milijonai minčių, o būtent tokie filmai man ir patinka. Ar norėčiau šį filmą peržiūrėti dar kartą? Tikriausiai ne. Tačiau jei esi romantinių, kažkiek nuspėjamų filmų mėgėja, kas tikrai nėra blogai, gali drąsiai jį žiūrėti.

ĮDOMŪS FAKTAI, KURIUOS NORĖTUM ŽINOTI

  • Havajų scenos iš tikrųjų buvo nufilmuotos Meksikoje.
  • Filmo kūrėja nenorėjo, jog jos darbe dominuotų rožinė spalva. Vien dėl to, jog jai tai atrodė per daug nuvalkiota ir nusibodę. Ji norėjo filmą padaryti šiek tiek kitokį nei buvę prieš tai.
  • Filmas pastatytas pagal Nicola Yoon knygą „Everything, Everything.
  
 
💙 Treileris: https://www.youtube.com/watch?v=42KNwQ6u42U

Su meile, Monika

2 Komentarai

  1. Čia gal biški ne į temą, bet jei tau patinka filmai po kurių sukasi daug minčių tai pažiūrėk "Lucy"

    AtsakytiPanaikinti