Rubrika : Merginų ir vaikinų apklausa.

Sveiki brangieji! Mūsų blog'e atsinaujina kažkada vesta rubrika "Merginų ir vaikinų apklausa"
Juk ne tik patiems smagu pareikšti savo nuomonę vienais ar kitais klausimais,bet ir paskaityti mūsų bendraamžių nuomonę,šią galimybę mes jums ir siūlome. Šį kartą apklausime  3 merginas ir 2 vaikinus. Jei norėsite šioje rubrikoje sudalyvauti Jūs kviečiu man parašyti facebook : Ingrida Krištopavičiutė. O dabar su trenksmu pradedame!

Į mūsų gyvenimą neseniai įžengė paskutinis vasaros mėnuo. Vieni su nekantrumu laukia naujų mokslo metų,pasiilgo draugų,o galbūt ir pačios mokyklos. O kiti tikisi,kad ta vasara taip ir neišeitų,juk turbūt atsirastų labai mažai žmonių norinčių paprieštarauti,kad vasara ne pats geriausias mėnuo. Juk vasarą mes galime patirti tiek naujų išgyvenimų,įgyti begalę įspūdžių kelionėse,stovyklose. Galime būti gamtoje nuo ryto iki vakaro,eiti pasivaikščioti,stebėti saulėlydį,maudytis,ir žinoma keliauti,o kur dar galimybė susipažinti su daug naujų ir įdomių žmonių...  Todėl mūsų pirmosios apklausos tema siesis su VASARA.

Mūsų apklausiamieji buvo :
                                                                                                                           Tautvidas ( 13 metų)
Mindaugas (17 metų)
                                                          

                    

                                                               


                

                                                                                                 
Luka (13 metų)

                    Dovilė (15 metų)

                










1.Kiekvienas turime kažkokį pomėgį,kurio neužmirštame ir vasarą,vieniems tai-sportas,kitiems rankdarbių gaminimas,trečiam galbūt ir rašymas...O koks tavo pomėgis? Papasakok apie jį šiek tiek plačiau..

Gailutė: Nežinau.. Tikriausiai tai būtų naujos pažintys.. Man visada malonu susipažinti su kitai žmonėmis, nesvarbu ar jie jaunesni ar senesni nors jau tikrai turiu nemažai draugų, su kuriais susipažinau per internetą, ir jau net kelis kartus buvom susitikę, bet man visada bus malonu susipažinti su dar daugiau žmonių.

Tautvidas : Na mano pomėgis sportas, tiksliau futbolas, man jis be galo patinka, žaidžiu jį beveik kiekvieną dieną,na nelabai turiu apie ji ką papasakoti tai tiek.

Luka :  Na man labai patinka laiką leisti su draugais,bet išvis labiausiai man patinka dainuoti,klausyti muzikos. Tai yra didžiausias mano hobis juo užsiimu visur,dainuoju duše,klausausi muzikos eidama į mokyklą ir iš jos..Dainuoju draugams kartais net ir su jais. Mano geriausia draugė pastumėjo mane kažkaip link to hobio,nes pati labai mėgsta muziką.Nors savo ateityje nenorėčiau būti kokia nors dainininkė ir panašiai.  

Mindaugas :  Būti su draugais prie ežero,linksmai leisti laiką,nes už gerų draugų kompaniją nėra nieko geriau,nes įdomu būti su gerais ir tikrais draugais.

Dovilė : Patinka parodyti save. Sukurti kažką ir pateikti kitiems, kad įvertintų ir apmąstytų, pasakytų savo nuomonę. Esu linkusi kurti ir rašyti, padėti. Patinka sportuoti ir žiauriai patinka sportas ir muzika. Na, tiesiogiai pomėgio taip ir nenurodžiau, nes negaliu išskirti.

2.Sveikas gyvenimo būdas ir Lietuvoje tapo,kaip mada.O ar tu prižiūri ką ir kada valgai? Galbūt neleidi sau valgyti nesveiko maisto,o gal tiesiog kemši viską iš eilės?

Gailutė : Hmm tikriausia man labiausia tiktų kimšti viską iš eilės aišku dabar vasara ir valgau daug daržovių ir vaisių, bet neatsisakau ir nesveiko maisto.
Tautvidas : Na valgau beveik viską, neskirstau į gerą ir blogą valgį,valgau kada užsinoriu,valgau po mažai,bet dažnai.
Luka : Na aš nesu ta sveikuolė,kuri valgo tik tuos "žalėsius". Mėgstu sveiką maistą,bet nesistengiu maitintis sveikai kiekvieną dieną.Aš valgau viską,bet su SAIKU,mėgstu saldumynus,bet stengiuosi juos valgyti rečiau (nors retai ištveriu)
Mindaugas : Ne,kimšti neleidžiu, nes valgau mažai, nes sportuoju ir tai man atsiliepia į mano valgymą.
 Dovilė :  Nevalgau dešrainių, nevalgau kebabų. Pirmenybę teikiu sveikesniam maistui. tačiau būna, kad tenka greitu maistu pasisotinti. Draugai manęs nemėgsta už tai, kad visada baru už tai ką jie valgo. Tiesiog esu linkusi į sveikesnį maistą

3.Muzika....Turbūt kiekvienas iš mūsų be jos neįsivaizduotume savo gyvenimo..Kokį muzikos žanrą tu klausai dažniausiai,o kurio neklausytum niekada?! 


Gailutė : A vat aš kitokia.. Aš beveik neklausau muzikos.. Tai kaip ir neturiu nei mėgstamiausios,nei nemėgstamiausio.
Tautvidas : Labai mėgstu klausyti dubstepo, o nemėgstu repo.
Luka : Aš klausausi pop ir solo dainų,būtent kur atlieka vienas žmogus,nes nelabai domiuosi kokiomis grupėmis (išskyrus little mix) niekada neklausyčiau repo ar kažko panašus į gatvės stilių,tai ne mano skonio.
Dovilė :  Dažniausiai klausau roką ir sunkujį metalą. Dar patinka repas ir trance muzika. Negaliu klausyti popso.. neveža nei kiek..  

 4.Iš stovyklų dažniausiai jose dalyvaujantys paaugliai ir ne tik, parsiveža gerų įspūdžių,susipažįsta su naujais žmonėmis,ar tiesiog įgauna daugiau drąsos.O ar Jūs šią vasarą jau spėjote apsilankyti nors vienoje stovykloje? Kokie įspūdžiai sudalyvavus? Jei nebuvote ir nesiruošiate,kodėl tai būtent nedomina jūsų? :)




Gailutė :  Stovykloje nebuvau,nes tiesiog šiais metais,buvo brangios...Ir tiesiog nevažiavau.
Tautvidas : Nebuvau, bet ir nelabai turiu kaip.
Luka : Na pirmiausia tai aš visiškai nenorėjau į stovyklą..Bet taip išėjo,kad mano tėvai turėjo išvykti tad liepė nuvažiuoti ir tik tada nuspręsti ar man patinka stovyklos ar ne.. (Nenorėjau ten važiuoti,nes turėjau įdomesnių užsiėmimų čia pvz : eiti su draugais,prie jūros pasideginti ir pasimaudyti nueiti ir panašiai) bet teko važiuoti,o nuvažiavusi pasijaučiau dar geriau nei namuose. Man ten labai patiko.Galėčiau važiuoti ir važiuoti..Susiradau labai daug naujų draugų,parsivežiau visokių prizų už rungtis...buvo labai smagu! Tikrai netikėjau,kad taip pasikeis mano požiūris į stovyklas!
Mindaugas : Stovyklų nemėgstu,nes man geriau išvykti su draugais paatostogauti,patirti naujų įspūdžių ir naujų nuotykių.
Dovilė : Esu buvusi stovykloje Norvegijoje. Patikėkite, drąsi nebuvau. tačiau susiradau daug naujų draugų, su kuriais bendrauju iki šiol. Stovykla skatina keliauti ir pažinti kažką naujo. Gyvenimo spindulėlis

5.Ir šiek tiek apie tave.. Kaip apibūdintum savo charakterį? Kurias savo savybes vertini labiausiai,o kurių tiesiog negali pakęsti?

Gailutė :  Gal draugiškumą, ištikimumą.. O negaliu pakęsti, kad užpykstu dėl menkniekių.. Ir susipykstu su draugėmis.
Tautvidas : Na ištikrųjų esu paprastas.Neturiu nei blogų,nei gerų savybių.
Luka : Aš esu gan užsispyrusi, labai mėgstu draugų kompanijas,nenusėdziu vietoje, visą laiką noriu ką nors veikti ir panašiai.Na aš vertinu tai,kad esu užsispyrusi manau,kad tai yra didelis pliusas nors ir nemažas minusas. Mane nervina,kad esu pasipūtusi..Aš pati to nejaučiu,bet draugai taip sako.
Mindaugas : M... na aš esu nepalaužiamas,galiu pastovėti už save ir už kitus,turiu didelę kantrybę,bet kartais ir jinai neatlaiko,o to nemėgstu,kad esu drovus,trūksta drąsos prieiti prie panelės pakalbėti su ja ir taip painiojuosi tarp žodžių.
Dovilė : Jeigu sutikčiau žmogų, kuris tokio pat charakterio kaip manasis - pasiųsčiau jį labai toli. Taip yra dėl to, kad esu bjauraus charakterio ir to neneigiu. Labai gerbiu draugus, kurie iškenčia mano scenas, užgaulius žodžius ir įnorius. Vertinu tai, kad visada turiu savo nuomonę ir linkusi viską susikurti pati, o ne laukti ar prašyti iš kitų. Nekenčiu, kad esu be galo pavydi ir nespontaniška.


6.Ir paskutinis klausimas tau. Ko palinkėtum visiems Teenage Dreams blog'o skaitytojams? :)

Tautvidas : Na net nežinau,skaitykit ir mėgaukitės.
Luka : Linkiu toliau skaityti įdomius blog'us kuriuos keliat, tai kas čia rašoma - patarimai,sveika mityba ir panašiai,patiems pamėginti sveikiau gyventi ir maitintis! Bei vertinti sukurtus Teenage Dreams blog'us!!
Mindaugas : Nedaryti klaidų,kurių vėliau reiktų gailėtis.
Dovilė : Skaitytojams - neprarasti noro ir visada turėti laiko skaityti straipsnius. Linkiu dideliausios sveikatos ir gerų akimirkų grįžtant į mokyklos suolą

Kuris ar kuri iš jų pelnė daugiausiai jūsų simpatijų? Gal atradote net tų pačių pomėgių ar savybių? Ps.Temas kitoms apklausoms siūlykite į komentarus.

*Komentuok šį straipsnį - gauk 1 vieną tašką. Dalyvauk rubrikoje ar konkurse - gauk 3 taškus. Tapk aktyviausiu "Teenage Dreams" blog'o skaitytoju ir laimėk knygą "Laumės vaikas"!

19 Komentarai

  1. Tautvidai. Duok dideliausią žaibą už tai, kad klausai dubstep`ą. Aš jį taip pat dievinu.
    SKRILLEX 4ever

    AtsakytiPanaikinti
  2. Puiku, kad sumanei vesti tokią rubriką! Tačiau, mano nuomone galėjai sugalvoti įdomesnį pavadinimą. Pvz.: TD apklausėlė, iš bendraminčių lūpų ar pan. O šiaip - nykščiai į viršų! :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Pritariu Anonimui. Puiki idėja! Iš tiesų yra įdomu paskaityti kitų nuomonės apie vienus ir kitus dalykus..

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonime-Labai ačiū už gerą patarimą,pakeisiu šios apklausos pavadinimą į tavo pasiūlytą "TD apklausėlė" Atsiprašau,bet jau sugalvojus klausimus nebeveikė galva dėl pavadinimo. :)
    Aqilė ir Ugnė St - labai ačiū! :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Puiki rubrika. Kita tema galėtų būti apie mokyklą...

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tikrai puiki mintis atgaivinti šią rubriką! Ir pilnai pritariu dėl pavadinimo. Tik nemanau, kad vasara yra geriausias mėnuo :D Ir dar viena pastabėlė - po kablelio reikėtų dėti tarpą (pvz. TD, apklausa). Nes bent man netiek gramatinės klaidos, kiek neteisinga skyryba rėžia akis ;/ Bet, aišku, juk svarbiausia tekstas! :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Pataisyk su tuo vasaros mėnesiu :DDD Šiaip smagu, kad tęsi šią rubriką :) Sekmės ;)

    AtsakytiPanaikinti
  8. MildulteXD - Ačiū už pasiūlymą. :)
    Emma D - Atkreipsiu dėmesį į tavo pastabas, o dėl pavadinimo, kaip ir sakiau pakeisiu.
    Simona - Na visi turbūt esam skirtingi. Beje ačiū. :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Puiki idėja :) Sėkmės rašant toliau, buvo labai įdomu skaityti :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. O kas ta Gailutė? :D

    AtsakytiPanaikinti
  11. Ingrida, turbut nesupratai, ka tau visi bande pasakyti: vasara yra ne menuo, o metu laikas!! birzelis, liepa, rugpjutis, menesiaai, o VASARA- METU LAIKAS!!!!! tik ziopliai nesupranta savo klaidos, kuria pamate jau 2 zmones!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  12. Aušrinė - Malonu girdėti, ačiū.
    Amaya - Malonu girdėti. :)
    Anonime - Tai viena iš dalyvavusių merginų, kuri savo nuotraukos neatsiuntė todėl jos nebuvo tarp kitų.
    Antras anonime - Smagu,kad tu toks pastabus,bet nereikia iš karto užsipulti, pažiūrėčiau, kaip būtent tu parašytum bent vieną straipsnį ir kai tau iš visų pusių atrašinėja žmonės ir tenka dar valandą taisyti visus jų atsakymus kadangi jie parašyti ne lietuviškomis raidėmis, bet ką koks tau skirtumas. Ačiū už pastebėjimą, dabar perskaičiusi pamačiau turbūt skubėjimas padarė savo.

    AtsakytiPanaikinti
  13. kodĖl tu manai kad stumiu? nĖ velnio aŠ Čia nestumiu. tiesiog pasakiau klaidĄ. O straipsnĮ, tiesĄ sakant, paraŠyČiau (ir paraŠiau). O dĖl lt raidŽiŲ- kam tu juos taiai? Veikt kĄ neturi ar kĄ??
    Pff...

    AtsakytiPanaikinti
  14. *taisai
    srr uz toki nepastebejima, turbut labai sunervino

    AtsakytiPanaikinti
  15. Siaip ne tavo klaidas taise o dalyviu :-D:-D:-D

    AtsakytiPanaikinti