Viso...

Aš nuoširdžiai abejoju, kad mane kas atsimena, nes jau  mėnesius būdama šiame blog'ge neparašiau jokių straipsnių. Atsiprašau. Juodraščiuose jų yra pilna, tačiau nekyla ranka spausti mygtuko PASKELBTI. Nerašysiu ilgų litanijų, tiesiog noriu palinkėti visoms skaitytojoms įdomių straipsnių, būti aktyvioms ir skatinti rašytojas rašyti, o rašytojoms didelės ištvermės, motyvacijos ir idėjų, kurios galėtų džiuginti visus užklydusius į TEENAGE DREAMS. Ačiū visiems kas palaikė, skaitė mano straipsnius ir netingėjo parašyti pastabų bei gerų žodžių - tai man padėjo. Ypatingai dėkoju Vilijai ir Simonai, kurios leido man čia rašyti, kurios padėdavo ir atsakydavo į mano klausimus - Jūs nuostabios asmenybės, leidusios gyvuoti šiam blog'gui ir būti šios nuostabios kompanijos dalimi. Rašymas čia man suteikė patirties, kuri
gelbsti man ir per lietuvių pamokas ir per visas kitas - pagaliau išmokau aiškiau dėstyti mintis, nors žinoma dar yra vietų, kuriose turiu tobulėti. Kadangi galiu bet kada užsinorėti rašyti straipsnius vėl, publikuosiu juos čia, savo asmeniniame blog'ge:
http://manodebesys.blogspot.com/
Su manimi susisiekti galite (mėgstu bendraut ^^):
Facebook: Simona Alexandraviciute (jeigu kviečiat draugaut, mestelkit žinutę, kad mane suradot per šį blog'gą :))
El. paštas: simona.aleksandraviciute@gmail.com
Skype: Simale2222
Instagram: http://instagram.com/swwagtokia
ask.fm: ask.fm/SimonaAlexandraviciute


Smagaus švenčių laukimo,
Simona A.

3 Komentarai

  1. Gaila, kad visos lekiat, lekiat... Na, bet jūsų pasirinkimas. ;)
    Linkiu gerų švenčių ir tau. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ahh, Simona, o aš taip laukiau tavo straipsnio apie Kalėdas... :D Žinok, esi šauni rašytoja, tad ir toliau rašyk, rašyk ir nesustok! Turi puikų blog'ą, kuris patenka į mano mylimiausiųjų trejetuką, tad labai tikiuosi, kad ten rašysi dar ilgai ilgai.. :)) Sėkmės tau, šaunuole.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dovile, ačiū ^^
    Simona, ačiūūū! Man irgi tavasis blog'gas ŽIAURIAI patinka, o straipsnį apie Kalėdas manau paskelbsiu savajam blog'ge :)

    AtsakytiPanaikinti