Minčių galia

Sveiki visi. Iš pavadinimo manau turėtumėt suprasti apie ką bus šis straipsnis. Bet supras toli gražu ne visi., nes daugelis apie tokį dalyką kaip "Minčių galia" girdės pirmąjį  kartą.
Pati apie minčių galią perskaičiau knygoje "The secret". Kadangi neatsimenu autoriaus, negaliu surasti šios knygos internete. Tai yra labai labai gera knyga. Naudojuosi minčių galia jau kurį laiką, ir man tai padeda pasiekti tikslus.
Bet apie viską nuo pradžių.
Daugelis įsivaizduojame, kad mūsų gyvenimą lemia likimas, kad visi įvykiai  būna "suplanuoti" dar prieš mums gimstant.  Kiti mano kad mūsų likimus lemia Dievas. Yra visokių nuomonių, bet ne visi supranta, kad mūsų mintys nulemia įvykius vykstančius mūsų gyvenime.
Mintys - mes galvojame, mąstome, priimame sprendimus. Galva niekada nebūna tuščia. Visada joje sukasi kažkokios (kad ir elementariausios - ką nuveikt) mintys.
Galbūt kam nors sunku patikėti, bet mūsų mintys sukelia avarijas, nelaimes, gamtines stichijas. Pateiksiu pavyzdį. Važiuojat automobiliu, ir nutinka avarija. Avarija atsitiko, nes tu tuo momentu pagalvojai apie avariją. Štai kodėl ji atsitiko.
Tas pats yra su kitais atsitikimais. Laimingais ar ne.
Kas ta minčių galia?
Tarkim, tu užsibrėžei per vasarą nukeliauti į Ameriką. Kaip tai pasiekti, kad tai išsipildytų?  Galvok apie Ameriką, mąstyk kur galėtum nuvykti būdamas ten, kodėl tau to reikia, galvok lyg jau būtum ten, įsivaizduok kaip tau ten gera, kaip tau ten patinka...
Minčių galia - tai pastovus mąstymas apie savo tikslą, galvojimas apie jį. Tad jei turi tikslą (ar kelis), pastoviai apie juos mąstyk, galvok. Niekas neatsiras per dieną, nes tam reikia praktikos, bet gali pradėti nuo elementariausio. 
Pvz: Ryte už lango lyja. Esi suplanavęs per pietus su draugais pikniką. Pradėk galvoti apie gerą orą, kaip šviečia saulė, koks šiandien gražus oras.. Jei labai norėsi - saulė išlys!
Kiekvienas žmogus visada turi galimybę pasirinkti mintis, kurios kurs jo realybę. Supanti žmogų realybė gali pradėti keistis norima jam linkme tik tada, kai suformuojame norimą mąstymo būdą. Tai vienintelė sąlyga: mąstymas turi būti visko pagrindas, t.y., eiti veiksmų priekyje. Viskas gyvenime įmanoma, viskas egzistuoja kaip potenciali galimybė, mums tereikia suteikti energijos tų galimybių išsiskleidimui. Galimybių deficitas – tik mūsų galvose..
Kaip dažniausiai yra realybėje? Ogi dažniausiai galvojame apie tai, ko nenorime, apie negatyvius dalykus. Galime sakyti, kad norime finansinės laisvės, o nuolat galvojame apie tai, kad trūksta pinigų.. Pasąmonė nerūšiuoja minčių, ji viską įrašo pažodžiui, taigi, būtent tai, apie ką dažniausiai galvojame, gali tapti gyvenimo programa, nors tvirtiname visai ką kitką..

Tu gali "išvyti" iš savo kūno bet kokią ligą (galvodamas kad esi visiškai sveikas), gali sulaukti finansinės sėkmės (galvodamas kad turi daug pinigų), turėti svajonių vaikiną/ar merginą (tiesiog susikurk galvoje arba aprašyk jo/s išvaizdą, charakterį, būdo ypatybes ir pan.), gali pasiekti BET KOKĮ TIKSLĄ (!!), tiesiog GALVODAMAS.
P.S Nepamiršk galvoti ESAMUOJU laiku!

Pristatau  sėkmės istoriją,  kad patikėtumėt kad minčių galia egzistuoja.
"Ne kartą yra buvę liūdnų minučių, kai atrodo, kad viskas baigta, nebeištversiu. Ne kartą užduodavau sau klausimą „kodėl?“. Atrodo galiu pasinerti į liūdesio liūną ir kankinti save beprasmiškais klausimais… Kartais pagalvoju, kaip visa tai ištvėriau? Žinau tik viena - organizmas diktuoja man taisykles, o  jo klausau irdarau, ką jis liepia.
Į mano rankas pateko knyga „Paslaptis. The Seckret“. Ten aiškinama, kaip „naudotis“ Paslaptim, kokią didelę galią mūsų gyvenime duoda mintys. Skaitau ir atrodo visa tai vyko su manimi. Nežinau, kokios nematomos galios man padėjo nepasinerti į liūdesį, bet perskaičius šią knygą supratau, kad einu teisingu keliu. Mintimis perbėgau per ligos metus. Susidaro toks įspūdis, kad aš buvau užsidėjusi rožinius akinius ir buvau visada užtikrinta, kad pasveiksiu, kad viskas bus gerai (p.s.,mano diagnozė- III stad. rabdomiosarkoma). Atsimenu kovo mėnesį, praleistą reanimacijoj. Prie manęs buvo prijungta begalybė vaistų lašelinių, o mano venomis tekėjo chemija ir reanimatologė mamai pasakė, kad iš tokios būklės paprastai vaikai neišsikapsto. Aš viena, leisgyvė gulėjau palatoje ir neturėjau jėgų net pratarti žodžio, stebėjau aplinką. Nors viskas tuo metu atrodė, kaip sapnas, aš viską supratau. Mačiau, kaip mama verkia ir žiūri pro palatos langą. Ji kenčia ir nepasiduoda. Ji vis tiek tiki, kad aš išeisiu iš reanimacijos. Negana to, reanimacijos sesutės irgi nebuvo labai draugiškos… Bet visa tai atrodė taip laikina, visada, kai matydavau mamą verkiančią, mintyse nesuprasdavau, kodėl ji taip pergyvena, juk viskas bus gerai? Aš tik per tas kelias dienas išsimiegosiu ir pailsėsiu nuo triukšmingų palatos gyventojų, ir neužilgo grįšiu į skyrių, galvodavau.:) Niekada nekankindavau save blogom mintim, tiesiog, jom nebuvo vietos mano galvoje. Žinojau, kad man yra blogai, žinojau, kad sergu vėžiu, bet visa tai atrodė visai nebaisu ir įveikiama, kad su šia mintim esu iki šiol.
Prisimenu, kad prieš didelius kritimus, sapnuodavau košmariškus sapnus. Atsibudusi jausdavausi nejaukiai, tad mintyse perkurdavau sapno pabaigą į gerą.Ir tik dabar, perskaičiuos šią knygą, supratau, kad mintimis piešiau savo ateitį. Pati to nesuprasdama, kūriau savo ateitį.
Dabar aš rašau čia, į savo dienoraštį ir esu laiminga. Laiminga, nes visada slapčia troškau pasidalinti savo mintimis su kitais. Dabar turiu rezultatą , nes visą tai sukūriau pati – savo mintimis. Visa tai, kas su manimi dabar vyksta, yra mano minčių rezultatas. Juk „kaip viršuje, taip ir apačioje. Kaip viduje, taip ir išorėje“. Ir visada prieš užmingant, aš kartoju „aš pasveiksiu, aš pasveiksiu, aš noriu pasveikti…“ Paprašydama sveikatos, siunčiu dažnį į visatą, o kai jis išsiųstas, aš žinau, kad gavau to, ko norėjau ir padėkoju už galimybę gydytis ir sveikti.Visa tai suteikia labai daug džiaugsmo ir stiprybės. Ši knyga tik pastiprino mano tikėjimą, kad aš pasveiksiu, o apie ligos sugrįžimą net negalvoju…"
Taigi, VISKAS yra įmanoma.  Yra parašyta daug knygų šia tema, tad radę - nepraleiskit progų paskaityti. Tai pat yra ir filmų. Vienas iš jų vadinasi "The secret".
Iš savo patirties galiu pasakyti kad tai veikia. Stengiausi jums viską aprašyti kuo aiškiau, labai tikiuosi kad straipsnis patiko ir jį supratot.
Na, o kaip apie jus? Ar esat girdėję apie minčių galią ar girdit pirmąjį kartą? Gal jūs tai pat naudojatės šia galia?
Kaip visad lauksiu nuomonių!
Neringa

* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! Daugiau informacijos ČIA.



12 Komentarai

  1. Iš tiesų, tai minčių galia naudojuosi seniai, bet kad toks dalykas yra užpatentuotas... Sakykim, girdžiu tai pirmąjį kartą.
    Nekartą esu įteigus sau, kad vaikinas man patinka arba nepatinka, ne kartą parašius kontrolinį draugėms sakydavau, kad gausiu mažą pažymį, nors mintyse sau kartodavau, kad ant lapo raudonu tušinuku bus parašyta mažiausiai "9" ir tai veikdavo.
    Visada prieš užmiegant aš pasvajoju arba pagalvoju kas bus, kai pasieksiu tą vienintelį šiuo metu užsibrėžtą tikslą ir tikiu, kad vieną dieną tai būtinai išsipildys. Nežinau kodėl, bet manau, kad tai veikia.
    O straipsnis man labai patiko. Viską išdėstei trumpai, bet labai aiškiai. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man tavo straipsnis taip pat paliko tik gerus įspūdžius, bet manau, jog nepamaišytų ir kažkokios iliustracijos, nors iš dalies dėmesį paperka jau ir vien tekstas. :)

    Puikiai matosi tavo pastangos, Neringa. Šaunuolė. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū labai. labai malonu girdėti gerus žodžius:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. As vis vien netikiu :DD Esu tai bandzius, bet niekada nieko nebuna....

    AtsakytiPanaikinti
  5. Laaabai padeda minčių galia man.:)) Visuomet gaunu tai ko noriu.:) Ir esu labai dėkinga.. bet nežinau kam reikia dėkot.:D Dėkui už straipsnį.:) Idomi mintis.:)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Šaunuolė, Neringa!
    Pastangos tikrai puikiai atsispindėjo su šiuo straipsniu. Labai gera tema pasirinkta, bei viskas aiškiai išdėstyta. :)
    Taip, tikiu minčių galia. Padeda visose gyvenimiškose situacijose. Ir aplamai, mėgstu vis mąstyti, kas bus, kaip bus..mąstyti, permąstyti ir vėl mąstyti.. :D
    Taip pat, stipriai tikiu Dievu. Tai taip pat padeda! :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Žinoma, jog tau ir visiems kitiems nieko nebus, kai sėdėsi rankas sudėjusi ant kelių ir lauksi kol tavo norai savaime išsipildys, nes tikėsi minčių galia. Nė velnio. Norint kažką pasiekti reikia pačiam pasikrutinti, įdėti pastangų ir nesiliauti tikėti savimi. Tada minčių galia ir bus naudinga – ji neleis savęs sumenkinti, sustoti ir pastūmės į norų realizavimą. Paprasčiausiai, nereikia kartais klaidingai priimti tiesos, klaidingai suprasti straipsnius ar knygas.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Tema labai jau girdėta, kelis kartus apie tai rašė "justės" žurnalas, tačiau savaime suprantama, ne visi jį skaitė ;) tad straipsnis patiko :]

    AtsakytiPanaikinti
  9. Aušrine - pati justės žurnalo neskaitau, tad nežinau kas ten parašyta;)
    Ačiū visiems už gražius žodžius!

    AtsakytiPanaikinti
  10. Man patiko , šeip įdomus straipsnis , Neringa . Šaunuolė ! :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Šaunu, Neringa! Va čia tai labai geras straipsnis, matosi pastangos. Pati minčių galia nesinaudoju, bet jau dabar pradėsiu naudotis tavo patarimais. Šaunu! :)))

    AtsakytiPanaikinti
  12. Ačiū visiems, labai džiaugiuosi kad patiko:)**

    AtsakytiPanaikinti