Numeralogija. Pitagoro kvadratas - kas tai ?



 Sveikos mielosios! Kaip sekasi? Neseniai, visai netyčia, užklydau į tokį tinklapį kuriame buvo rašoma apie pitagoro kvadratą, tai mane labai sudomino, pati jį išbandžiau, ir galiu pasakyti kad daugelyje dalykų viskas mane atitiko. Nemanau kad daugelis žino apie šį dalyką, tad šiandiena jus su juo ir supažindinsiu :))

Numeralogija - tai teorija teigianti, kad skaičiai su kuriais žmogus susiduria savo gyvenime, vienaip ar kitaip veikia jo gyvenimą.

Numerologija pagal Pitagorą

Pitagoras pagal skaičių lenteles, savo astrologinius bei matematinius gabumus, aiškiaregystės sugebėjimą, sukūrė magiškąjį kvadratą ( dažniau vadinamu Pitagoro kvardratu). Ši sistema, remdamasi žmogaus gimimo data, suteikia nemažai duomenų apie jo charakterį, biolauką, vidines savybes, nuojautą, gabumus, talentus, dvasingumą, sveikatą ir t.t.  Tai duomenys, kurie gaunami žmogui gimstant. Tie skaičiai yra žmogaus gimimo data.

Kaip pačiam sužinoti savo Pitagoro skaičius ?

Visų pirmą mums reikės užsirašyti gimimo datą formatu DD-MM-YYYY (D - diena, M - mėnuo, Y - metai). Čia pavyzdžiui paimkime datą 27-12-1997 (tai mano gimimo data) .
Dabar mums reikia surasti keturis skaičius :

1. Pimąjį suskaičiuosime sudėję visus datos skaitmenis
 2+7+1+2+1+9+9+7= 38
Pirmasis skaičius ir bus gauta suma.

Na pirmąjį skaičių jau turime reikia dar trijų :)

2. Antrąjį skaičių apskaičiuosime sudėję pirmojo skaičius abu skaitmenis
3+8= 11
Šis skaičius yra vadinamas jūsų gyvenimo skaičiumi, ir jis lydi jus visą jūsų gyvenimą
( teisingai! aš kaip tik pagal dienyną esu 11 :D )

3. Trečiąjį skaičių apskaičiuoti mums reikės iš pirmojo skaičiaus atimti datos pirmojo skaičiaus dvigubą sandaugą

 38-2*2= 38-4=34

4. Paskutinį skaičių apskaičiuosime sudėję trečiojo skaičiaus skaitmenis :
3+4=7

Na štai jau turime visus skaičius :
Gimimo data : 27-12-1997
Pirmasis skaičius: 38
Antras: 11
Trečias: 34
Ketvirtas: 7

Na dabar žygiuojame prie antrosios dalies 
Dabar mums reikės nusibraižyti  3x3 kvadratą 



 Į pirmąjį langelį įrašome visus vienetus ( iš datos, ir gautų skaičių)
 Pas mane yra 1111, t.y. keturi vienetai


Į antrąjį langelį įrašome visus dvejetus :
pas mane jų yra tik du.
:)

Į trečiąjį langelį rašome trejetus 
taip pat du trejetai, puikuojasi pas mane

Ir taip toliau, žodžiu manau esmė supratote, ir taip iki paskutinio langelio apskaičiuojate visus skaičius :)

Dabar suskaičiuojame kiek  skaitmenų yra Pitagoro kvadrate. Maniškyje gaunasi 14.
 o tai pagal Pitagoro numerologiją reiškia, kad aš  jau gyvenu 14 kartą iš 15.

Kiekvienas langelis turi savo reikšmę:
  1. Charakteris. Nulemia žmogaus savimeilę (egoizmą), valią, savianalizę, ambicijas, sugebėjimą išsirinkti sau tikslą ir siekti jo nežiūrint nei į kliūtis, nei į autoritetus.
  2. Energija. Atsako už žmogaus energijos kiekį ir kokybę, gyvenimišką jėgą, jautrumą, meilę, nuoširdumą, vampyrizmą.
  3. Žingeidumas. Jis atsako už žmogaus vidinę būseną, domėjimąsi mokslais, pedantiškumą, punktualumą, tvarkingumą, praktiškumą, organizuotumą.
  4. Sveikata. Tai susieta su energine erdve, sukurta protėvių ir saugančia žmogų. Ketvertų skaičius rodo fizinio kūno patikimumo lygį.
  5. Intuicija. Tai sugebėjimas viską suvokti, kontaktuoti; logika.
  6. Žemiškumas, materialumas. Tai žmogaus žemiškumas, materialumas, žemės energija.
  7. Taletas. Angelas sargas (žmogaus saugotojas), sėkmė, bendravimo su kosmosu kanalas.
  8. Pareiga. Tai patikimumas, saugumas, punktualumas, paslaugumas, karma, atsakomybė, pareiga šeimai.
  9. Atmintis. Tai protiniai sugebėjimai, intelektas, išmintis, mentalitetas.
 Viename langelyje turi būti po 2-3 skaitmenis. Jei skaitmenų langelyje yra mažiau nei du arba daugiau nei trys, tai jau yra negerai.

Kai kurių kitų dalykų reikšmę iš šio kvadrato galima sužinoti pagal šį brėžinį (eilutės arba stulpelio idealus skaitmenų kiekis yra penki):


Bent jau man numeralogija yra gan įdomus mokslas. Tačiau jis nėra įrodyta, jog tai nors kiek atitinka jūsų gyvenimą. Tad aklai netikėkite ką sako tie skaičiai. :)

Na, o jei esate tikri tinguniukai, arba norite apie save sužinoti daugiau, ir konkrečiai siūlau jums apsilankyti šiame puikiame tinklapyje. Jame užrašę savo gimimo datą taip pat rasite pitagoro kvadratą, kuriame viskas bus pasakyta apie jus ( nežinau ar teisybė ar ne, tai jau jums spręsti.) Na bet mane mano pitagoro kvadratas iš dalies atitiko. :))

Tikiuosi jums patiko mano straipsnis, iki susitikimo :))
P.s. Vis dar laukiu jūsų snaigių!! 
Beveik visi balsuojate už tai kad ir toliau vesčiau šitą konkursą, tačiau niekas nedalyvauja jame.
Tad prašau jūsų dar kartą - atsiųskite savo gražiausią iškarpytą snaigę man į
elektroninį paštą : ronetagrizaite.3@gmail.com :))
Iki susitikimo :)

* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! *

6 Komentarai

  1. Kaip man jaustis, kai pas mane keturi 9, du 1 ir vienas 8? :D Tai pas mane viskas blogai :D Užtat talentinga :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Barbora - Pas mane keturi vienetai, tai ten aš tokia bjaurybė esu pagal viską kad oj oj, neatitinka tas manęs :DD
    Ooo high five online, aš irgi talentinga : DD

    AtsakytiPanaikinti
  3. Pagal viską, aš esu niekas. Tuščias kelmas, kuriam nėra nei sveikatos nei turtų ...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ha, esu talentinga, bet nepastovi :cc

    AtsakytiPanaikinti
  5. įdomus srtaipsnis, būtinai daugiau tokių daray, tik pastaba aprašyk išssamiau, nes nelabai kai kur supratau.

    AtsakytiPanaikinti