Tiems, kas mėgsta muziką!

Sveikos! Pagaliau (o galbūt kaip tik gaila) praėjo pirmasis švenčių bumas ir galime šiek tiek pasidžiaugti atostogomis. Blog'as per šventes šiek tiek poilsiavo, dėl to ant mūsų pykti tikrai nereiktų. Bet manau pats laikas vėl kibti į darbą ir skintis kelią į jūsų širdis. :) Šiandien nusprendžiau vėl prisiminti muziką ir kartu su jumis atrasti naujų, gerų dainų. Štai kokios dainos jums labiausiai patiko praėjusį kartą :

Olly Murs feat. Flo Rida - Troublemaker
Coldplay - Paradise
Lana Del Rey - Serial Killer

Šiandien - naujas šventiškas dainų paketas, kuris nori būti išgirstas!

1 DAINA  
Cherri Bomb - The Pretender



Šiandien dainų siūlymus pradeda Viktorija. Dainos pradžia lyg ir kviečia atsipalaiduoti, bet netrukus melodija apsiverčia aukštyn kojomis... Būgnai, elektrinės gitaros, scream'as... Man visa tai taip patinka! Įdomi daina, kabina.

2 DAINA 
Lietuviskas Gangnam style - Radzi style (good quality) 


Dainą siūlo Barbora. Nepykit už išsireiškimą, bet man šita daina kažkokia debiliškumo viršūnė. :D Ir pacituosiu komentatorių, kuris pasakė labai gerą mintį : ,,O LNK televizija tikrai žino, kas yra juodas humoras. Prieš kelis metus "2 minutės šlovės" akla dainininkė laimėjo fotoaparatą, o dabar per labdaros koncertą dainuoja dainą, kuri prasideda: "Ar tu išvis žinai, ką reiškia daug turėti?".  '' Nepykit, dar gangnam style veža, dar dar, o čia... 

3 DAINA 
Roisin Murphy Dear Miami 


Bertos siūlymas, kuris bent jau man tobulai atspindi šeštadienio ryto nuotaikas... Svajingumas, tingumas, švelnumas, poilsis... Įdomi, kerinti daina. Retai tokias klausau, bet ši man tikrai labai gerai susiklausė. 

4 DAINA  
Jaden Smith - "Pumped Up Kicks (Like Me)"


Dar vienas Bertos pasiūlymas. Repas... Nesu itin gera repo draugė, bet kartais visai patinka. Ši daina man labai didelio įspūdžio nepaliko, bet vieną kartą perklausyti nebuvo kančia. Nors antroj dainos pusėj jau šiek tiek nusibodo... Tikriausiai todėl, jog nesupratau apie ką dainuoja. O repo dainose žodžiai yra pagrindas.

5 DAINA 
Adam Lambert - Whataya Want From Me 


Paskutinis Bertos pasiūlymas. Puikiai man pažįstama daina, daug prisiminimų kelianti melodija, todėl labai nudžiugau, kad kas nors ją pasiūlė.. Man šitame kūrinyje patinka viskas - ir melodija, ritmas, balsas... Labai lengva pasinerti į svajas ir pamiršti visa, kas aplinkui negera.
6 DAINA

Gotye – I feel better


Mergina, pasivadinusi slapyvardžiu 'Directioner'  siūlo štai tokią dainą. Iš tiesų vėl ne mano stilius, bet bent jau pirmą kartą daina kažkaip sukelia teigiamas, optimistiškas emocijas. Kūrinio nuotaika šviesi, kviečia džiaugtis gyvenimu. :) Tai yra pliusas.
7 DAINA 
Kurd Maverick - Hell Yeah


Pagaliau savo eilės sulaukė ir Edita. Bent jau man iš karto prieš akis iškyla vasara, karštis, skaudančios nuo šokių kojos ir geriausi draugai... Smagu, kai daina sukelia daug prisiminimų. Šiaip laisvalaikiu jos neklausyčiau, bet kažkur draugų kompanijoje - kodėl gi ne.

8 DAINA  
SCOOTER - 4 am


Dar vienas Editos pasiūlymas, dar viena optimistiška daina. Ši man labiau patiko nei praėjusi, nes jau dainos pradžioje jautėsi atlikėjų pastangos pasiekti klausytoją... Pagal tokią dainą tikrai išsitaškytų ir pats didžiausias niurzga, aš tikiu. Net man, šeštadienio rytą, tingiai gulint lovoje norėjosi eiti šokti.

9 DAINA

Ed Sheeran ft Taylor Swift- everything has changed


 Justės pasiūlyta svajinga daina... Bent jau man Ed Sheeran dainos yra kažkas tobulo, šį kartą man nemaišė ir Taylor balsas, todėl mano manymu tokia daina puikiai tinka atsipalaidavimui ir svajojimui. Tuomet, kai nieko nebesinori, tik gulėti, galbūt vaikščioti. Ir galvoti.

10 DAINA

Muse – Hysteria


Ir šio vakaro dešimtuką baigia anonime likusi skaitytoja su visiškai priešinga nei ką tik buvo daina. Daug garso, pikta nuotaika... Bent jau taip pasirodė pradžioje. Nežinau, bet bent jau man ši daina nepatiko. Galbūt priedainis ir visai nieko, bet visa kita nekabina... 

Tai tokios dainos šiandien, balsuokite už jums labiausiai patikusią. :)



Jeigu ir tu žinai tokią dainą, kurią privalo išgirsti visos TD skaitytojos - rašyk jos pavadinimą ar/ir youtube nuorodą į komentarus. Maksimum vienam kartui galima siūlyti 3 dainas.

Gražaus likusio šeštadienio,
Vilija.

8 Komentarai

  1. The Wanted- I Found You
    The Wanted ft. Dappy - Bring It Home
    The Wanted - I'll be your strength

    AtsakytiPanaikinti
  2. One Direction - Little things
    GJan - TATTOO
    GJan - Not Afraid

    P.S GJan yra lietuvė ir jos tikras vardas Greta :) Bet nerealiai dainuoja. ;o*

    AtsakytiPanaikinti
  3. One Direction - They Don't Know About Us
    One Direction - Irresistible
    One Direction Truly Madly Deeply

    AtsakytiPanaikinti
  4. http://www.youtube.com/watch?v=BH6onQjCT8o&list=PLpsdMx_ESuimoRWywtgqdIwaHdIs4WO77&index=2

    http://www.youtube.com/watch?v=vO5hKLu7PYE&list=PLpsdMx_ESuimoRWywtgqdIwaHdIs4WO77

    http://www.youtube.com/watch?v=ZzKSnrB3arw&list=PLpsdMx_ESuimoRWywtgqdIwaHdIs4WO77

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sakau ir pakartosiu, IMK IŠ VIENO ŽMOGAUS TIK PO VIENĄ PASIŪLYMĄ.
    Nes kiti tavo nuomonės apie savo dieną turi laukti labai ilgai, kol tu vertini vieno žmogaus penkias dainas.

    Peace.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Mėgstamiausia mano daina buvo ^^ scooter - 4 am ^^ kaip smagu kai yra tokių žmonių kuriems taip pat patinka ta daina :D o šeip dėl 2 dainos visiškai pritariu Vilijai. :)

    AtsakytiPanaikinti