Nauja rašytoja!

Sveikos!

Visuomet mėgau lietuvių kalbą, man visada buvo geriau sėdėti lovoje su knyga bei karšta arbata rankose, nei lėkti į pirmą pasitaikiusį klubą(nors, ko gero, man dar būtų per anksti). Todėl pamačiusi TD blog'o rašytojų atranką pamaniau - gal man verta pabandyti rašyti straipsnius šiam blog'ui? Juk aš visuomet mėgau dalintis savo mažyte patirtimi bei patarimais su kitais. Tad ilgai nemąsčiusi tiesiog sudalyvavau ir..
man pavyko! Iš tiesų esu laiminga, kad kažkas vertina mano pastangas bei rašymą. Tad, kaip supratote, esu nauja rašytoja ir nusprendžiau, kad būtų smagu, jog jūs, skaitytojos, apie mane žinotumėte daugiau, nei vardą. Juk visuomet yra linksmiau, kai apie rašytoją, rašiusią straipsnį, pažįsti labiau. Tad sumaniau, jog įdomiausia būtų pasidalinti faktais apie mane:

• Esu užsispyrusi ir kai reikia, labai kantri, gal dėl to pasiekiu savo tikslą, jeigu labai to noriu.

• Esu perfekcionistė, tad jei pradedu darbą, noriu atlikti jį tobulai. Arba tuomet iš vis jo nepradedu.

• Mano zodiako ženklas - mergelė(gimiau rugsėjo šešioliktą) ir pagal šį ženklą turėčiau būti itin tvarkinga. Bet galiu jums pasakyti, kad tai - netiesa!

• Visuomet, kai pasidaro liūdna, susiplanuoju savo laiką taip, kad būčiau kuo užimtesnė ir kad nebūtų net laisvos minutės. Tuomet nuotaika savaimė pasitaiso.

• Labaaaai laukiu Kalėdų!

• Iš pradžių tikriausiai daugeliui atrodau kiek nedraugiška ir nemaloni, tačiau kai žmonės su manimi pabendrauja, pamato visai kitokį žmogų.

• Negalėčiau gyventi be kai kurių maisto produktų. Pavyzdžiui, šokolado, mėsos.

• Nemėgstu kai kurių produktų, nors kiti žmonės tuos dalykus dievina. Pavyzdžiui, cepelinai, mėsainiai, energetiniai. Tikriausiai mano kūnas nepriima nesąmoningų ir nenaudingų produktų (haha).

• Mėgstu bendrauti, ginčytis bei diskutuoti, bet kai esu pikta, geriau to nedaryti.

• Neturiu augintinių(nors suaugusi tikrai turėsiu šuniuką!), nes mano mama yra alergiška kailiui.

• Noriu pradėti mokytis naują kalbą, tačiau šiais mokslo metais tikriausiai to padaryti nepavyks, nes esu nusprendusi geriau įtvirtinti dabar mokamas kalbas.

• Dievinu komedijas bei siaubo filmus.

• Tikriausiai man labai pasisekė, nes esu iš tų mažumų, kurios vos atsigulusios į lovą užmiega. Ir miega labaaaai kietai.

• Mėgstu juodą, kandų humorą.

• Su manimi galite susisiekti feisbuke: Beatričė Venckutė

Iškart noriu jums padėkoti už jūsų komentarus, kritiką, patarimus, dėmesį! Man tai svarbu.
Taip pat jei norite pamatyti straipsnį kokia nors tema šiame blog'e, rašykite į komentarus - stengsiuosi jūsų norus išpildyti.

Štai ir viskas. Jei turite klausimų - klauskite! 


9 Komentarai