Nauja rašytoja

Esu nauja rašytoja Mintarė ir labai džiaugiuosi galėdama prisidėti prie šio puikaus tinklaraščio! Esu laiminga galėdama dalintis savo mintimis, idėjomis ir žinoma straipsniais su jumis! Šis blogas puiki galimybė susirasti naujų pažinčių, atrasti save ir savo gebėjimus, tobulėti rašyme, sužinoti daug naujų dalykų... Tikiuosi, kad mano straipsniai patiks jums ir mes puikiai sutarsime! Apačioje pateiksiu keletą faktų apie save:

  • Man 15, lankau 1-ą gimnazijos klasę.
  • Groju elektrine bei akustine gitara.
  • Mokykloje lankau dailės būrelį.
  • Gyvenime man svarbios vertybės yra nuoširdumas, paprastumas ir atkaklumas. Nemėgstu nenuoširdžių, "pasikėlusių" žmonių. Manau, kad visi esame skirtingi, tačiau lygūs. :)
  • Negaliu pakęsti narcizistų. 
  • Neįsivaizduoju gyvenimo be gyvūnų, labai juos myliu. Katės - mano favoritės.
  • Esu draugiška ir linksma. Nesu iš tų, kurie skirsto žmones pagal išvaizdą. Bendrauju su asmenybe, o ne su gražiu veidu.
  • Mokykloje labiausiai sekasi kalbos, todėl savo gyvenimą planuoju sieti su jomis.
  • Labai mėgstu keliauti, todėl svajoju aplankyti kuo daugiau pasaulio šalių bei kuo daugiau sužinoti apie skirtingas kultūras ir tradicijas.
  • Skaitymas - vienas iš mano hobių
Štai tiek apie mane, jei kas domins - klauskite!


7 Komentarai