Nauja rašytoja!

Sveiki!
Kažkada seniau mano geriausia draugė man buvo patarusi, sudalyvauti rašytojos atrankoje. Aš visada nesutikdavau. Prieš kelias dienas dingtelėjo mintis - galbūt pabandyti? Na, nieko nepraradau.
Šiame blog'e esu pati jauniausia - man 12, tačiau manau, jog ne pati blogiausia.

  •   Mano vardas Skirmantė.
  • Esu didelė optimistė. Dažnai į viską žiūriu optimistiškai. 
  • Iš dalies esu jautrus žmogus.
  • Į mokslus žiūriu labai rimtai.
  • Dažnai viską darau paviršutiniškai.
  • Visiškai nemoku piešti, tačiau kopijuoti sekasi. 
  • Mėgstu fotografuotis, tačiau nemėgstu fotografuoti.
  • Esu priklausoma nuo sporto ir parduotuvių.
  • Esu prieš patyčias!
  • Mėgstu labai daug bendrauti, ieškoti naujų pažinčių.
  • Galėčiau ištisas valandas kalbėti be sustojimo...
  • Mano zodiako ženklas - Dvyniai. Šis zodiako ženklas mane atitinka tobulai!
  • Nemėgstu žmonių kurie be reikalo ima liūdėti arba suranda kvailą priežastį liūdėti.
  • Visada priimu kritiką ir patarimus.
  • Esu gana ironiškas žmogus.



Tikiuosi puikiai sutarsime!
Jeigu norėtumėte, kad parašyčiau kokia nors tema, parašykite ją komentaruose. 

Štai ir viskas apie mane! Jeigu kažkas domina - klauskite!


















11 Komentarai

  1. Norėjau paklausti. Kokį mėnesį esi gimusi? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labas!
    Parašyk kažką apie "Titaniką". Manau rimta tema, pirmam įrašui - super išbandimas, tačiau susilauktų daug dėmesio.
    Na, sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveika atvykus į mūsų komandą! Atrodai labai šilta ir bendraujanti asmenybė. Lauksim tavo straipsnių. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Džiugu, jog prisijungei. Tačiau straipsnyje yra klaidų, jei netingi, galėtum ištaisyti. Na, o šiaip - sėkmės! : )

    AtsakytiPanaikinti
  5. Arba aš nematau, arba gramatinių klaidų nėra.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sveika prisijungus, sėkmės rašant! :)

    AtsakytiPanaikinti