TKMM grįžta!

Sveiki, TD - iečiai! Šiandien turiu Jums ypatingą žinią. Visų taip mėgiama rubrika ,,Tiems, kas mėgsta muziką'' grįžta! Ši rubrika buvo vedama Vilijos, tačiau nuo šiol ją vesiu aš. Taip pat tikiuosi, jog ši rubrika bus tokia pat populiari kaip ir anksčiau. Todėl nieko nelaukdama skelbiu naują dainų dešimtuką!

1 daina

Calvin Harris ft. Ellie Goulding - Outside


Anonimas siūlo išklausyti šią dainą. Dievinu Ellie Goulding ir jos dainas. Tačiau ši daina man sukelia dvejopas mintis. Paprastą dieną, paprastoje aplinkoje negalėčiau šios dainos klausytis. Bet vakarėlyje, manau, ši daina būtų viena iš mano favoričių. 7/10

2 daina

Selena Gomez - Heart Wants What It Wants


Dar viena daina siūloma anonimo! Turiu pripažinti, kad niekuomet nemėgau Selenos Gomez. Kodėl? Nežinau. Bet dabar ji mane kažkuo žavi. Atrodo labiau suaugusi, o ir jos dainos ,,brandesnės''. Todėl ši jos daina man labai patinka. Raminanti, sukelianti gražius prisiminimus. 9/10

3 daina

Antis ft. Jazzu - Nauji metai


Vaiva nori, jog išklausyčiau šį naują Jazzu ir Anties kūrinį! Kai pirmą kartą išgirdau šią dainą, pagalvojau, jog ši daina tikrai nevykusi ir nesusilauks populiarumo. Tačiau tuomet šią dainą išklausiau dar kartą. O vėliau dar dešimtis kartų. Galiu drąsiai teigti, jog įsimylėjau šią dainą iš antro išklausymo. Jazzu ir Anties balsai puikiai dera tarpusavyje, o dainos klipas nuostabus ir tinka šiam kūriniui. 10/10

4 daina

Sia - Chandelier


Akvilės muzikinis skonis puikiai atitinka manąjį. Ši daina kažkas tokio nepaaiškinamo. Sukelia daugybę emocijų. Klausant šią dainą per nugarą ,,bėgioja'' šiurpuliukai. Balsas nuostabus, klipas įdomus. 10/10

5 daina

Hozier - Take me to church


Mergina slapyvardžiu ,,Infinity'' taip pat mano, kad ši daina nuostabi. Pradžia rami, tačiau priedainis kupinas energijos. Jo klausantis norisi išlieti visas emocijas. Tiek neigiamas, tiek teigiamas. Šios dainos tiesiog neina apsakyti žodžiais. Ją reikia pajausti. 10/10

6 daina


Andrew Belle - In my veins




Dar viena puiki daina, kurią siūlo ,,Infinity''. Ar ir jums būna vakarų, kai gulite, žiūrite į lubas ir tenorite klausytis ramios, šiek tiek liūdnos muzikos? Jei taip, tai šią dainą privalote įtraukti į ,,Liūdnų vakarų'' grojaraštį. Pamilau šią dainą nuo pirmųjų akordų. Paprasta, bet ne prasta daina. Tuo ji mane ir sužavėjo. 10/10


7 daina


Avril Lavigne - Nobody's Home




Šią Avril Lavigne dainą siūlo mums Ugnė. Manau, šiai dainai taip pat reikia tam tikros aplinkos, laiko. Negalėčiau jos klausyti bet kada. Mano manymu, ši daina, nors ir nėra rami, puikiai tiktų liūdniems vakarams, kai norisi šiek tiek paverki. Ne mano skonio muzika, bet ši daina visai patiko. 7/10


8 daina


Martin Tungevaag - Vodorra




Šią dainą išklausyti mums siūlo Viktorija. Daina man sukelia tik teigiamas emocijas. Užplūsta vasaros prisiminimai bei gera nuotaika. Kas gali būti geriau šaltą žiemos vakarą? 10/10


9 daina


Years & Years - Take Shelter


Tai dar viena daina iš Viktorijos grojaraščio. Apie šią dainą negaliu pasakyti nei vieno blogo žodelio. Nežinau kodėl, bet ji mane užbūrė. Klausiau ją vėl ir vėl... Balsas nuostabus! Nuo šiol ši daina viena mano mėgiamiausių. 10/10


10 daina


AC/DC - Highway to Hell




Šį puikų dainų dešimtuką užbaigiame merginos, kurios slapyvardis ,,DarkArchangel'', siūloma daina. Užtenka pamatyti dainos pavadinimą ir mintyse jau skamba dainos melodija bei žodžiai. Ši daina visiems puikiai žinoma, ir turbūt visų mėgiama. 10/10


Tiek dainų šį kartą. Jei ir Jūs turite mėgstamą dainą, kurią turėtų išklausyti blog'o skaitytojai, tai komentaruose rašyk tos dainos pavadinimą ir/arba youtube.com nuorodą. O kuri daina labiausiai patiko tau šį kartą? Apklausoje atiduok savo balsą už labiausiai patikusią dainą! 


8 Komentarai

  1. Atidaviau savo balsą dainai "Nauji metai", kurią šiandien visą dieną klausau. :D Sėkmės toliau vedant šią puikią rubriką, o kitam kartui aš siūlau: https://www.youtube.com/watch?v=MllUwWlcOxE

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš balsą atidaviau už Ellie Goulding <3
    Mano pasiūlymas: http://m.youtube.com/watch?v=ua830TJ1jxA

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mano pasiūlymas: https://www.youtube.com/watch?v=1W_g2nFYgR4

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mano pasiūlymas:https://www.youtube.com/watch?v=dDg65YLKTKE

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ir dar ;d :https://www.youtube.com/watch?v=1FNFY2irWss

    AtsakytiPanaikinti
  6. Mano pasiūlymas:https://www.youtube.com/watch?v=UtF6Jej8yb4

    AtsakytiPanaikinti
  7. Mano pasiūlymas - https://www.youtube.com/watch?v=51iquRYKPbs

    AtsakytiPanaikinti