Žiemos lange

 Labas vakaras! Šiandien sekmadienis, o tai reiškia - METAS SKELBTI NUOTRAUKAS! Šią savaitę laukiau jūsų užfiksuotų žiemos kadrų ir tiesą sakant kiek nusivyliau... Deja tik dvi merginos panoro sudalyvauti šios savaitės raunde. Nors ir kaip norėčiau sakyti, kad jos yra geresnės už praeitos savaitės, tačiau niekaip neapsiverčia liežuvis. Nenoriu įžeisti atsiųstų nuotraukų autorių, bet čia tik mano nuomonė. Tad negaišinu laiko ir pristatau šios savaitės kadrus!  

Nijolės užfiksuotas kadras
Autorė sako "Labas, esu Nijolė, man 10 metų.
Aš šitą nuotrauką padariau, nes man šitas
vaizdelis atrodė labai gražiai. 
Fotografija neužsiimu, bet kartais
mėgstu pafotografuoti."
Mano nuomone nuotrauka labai žavi. 
Atsižvelgiant į tavo amžių galiu pasakyti -
PASAKIŠKA!


Dovilės daryta nuotrauka
Autorė sako "Mano vardas Dovilė, man 15
metų. Labai mėgstu fotografuoti. Fotografuoju jau
seniai, o tiksliau - turbūt jau gimiau su 
fotoaparatu rankose. :) Šią nuotrauką užfiksavau 
kuomet viešėjau pas gimines, bevaikščiodama kaimo 
keliu. Tiesiog vaikštant su fotoaparatu rankose negalėjau
neužfiksuoti nuostabaus saulėlydžio besiskverbiančio
pro žemaūges pušis. Tai nėra vienas iš mano
geriausių užfiksuotų kadrų, tačiau manau
jis nėra nepavykęs."
Manau šis kadras tikrai nėra nepavykęs,
bet ir negaliu sakyti, kad jis labai
stebinantis. Jei jau ilgai rankose laikai
fotoaparatą, manau turėtum siekti savo 
užsibrėžtų tikslų!



 Taigi šią savaitę gan nusivyliau. Tik 2 dalyvės... Na, nieko nepadarysiu. Tai viskas šį mėnesį! Šeštadienį vyks sausio mėnesio rinkimai ir 3 gražiausios nuotraukos keliaus į žiemos varžytines! Sausio mėnesio konkurse dalyvaus 11 nuotraukų įskaitant ir šias dvi. Visos 3 laimėjusios šio mėnesio raunde gaus priziukus ir kelialapį į žiemos varžybas. Nuotraukų siųsti jau nebegalima. Iki pasimatymo! :)





 


14 Komentarai

  1. Negražios nuotraukos, nes:
    Pirma foto: fotografuota per LANGĄ (!) , neaiški... Ir šiaip ką čia veikt dešimtmetėms?..
    Antra foto: manau, kad ji nufotografuota pavasarį arba rudenį. Ir aplamai nematau jokio žiemiškumo nei ką...
    Antro raundo nuotraukos pačios geriausios buvo.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pritarsiu anonimui. Pirma nuotrauka gal ir atrodo įdomiai, bet nelabai matosi kontūrai. Labai trukdo šviesa.
    Antra foto gal ir būtų nieko, bet norėtųsi, kad matytųsi mažesni siluetai, ne tik medžių.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Deja,kad ir kaip bebūtų liūdna tuo metu nebuvo sniego,buvo tik geras įšalas žemėje kurio nesimato. Tačiau galvokit ką norit, nuotrauka daryta šią žiemą :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Merginos! Nemanau, kad kažką jūs geriau padarytum. Ypač kaip ta dešimtmetė. Ne kiekviena mergaitė moka ta nufotografuot. Giriu bent jau aš tas mergaites! :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Prie žymių susikurk savo rubrikos etiketę :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. man labiau patiko pirma, nežinau kodėl. gaila kad sudalyvavo tik tiek merginų. ką padarysi.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Mažokai ir prastos nuotraukos. Manau, sudalyvausiu ir aš. :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Visiškas Sizifo darbas. Nė nesuprantu šios rubrikos esmės ir tikslo, kažkoks bevertis dalykas, kaip kokia įkyri reklama įsiterpęs tarp straipsnių.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Woah! Savaitgalį ėjau į miesto parką su Mama, kartu nešiausi fotoaparatą. Gaila, jog nebegalima siųsti nuotraukų...

    AtsakytiPanaikinti
  10. Kad ir kaip bebutu, aciu visoms uz kritika. :) Nuotrauka gavosi visai netycia ir tikrai nera tobula, bet sese ikalbejo mane nusiusti i konkursa. ;D Paklausiau ir matote, kas gavosi. ;D

    AtsakytiPanaikinti
  11. Gabriele, dar galėsi siųsti nuotraukas į vasario mėnesį :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Šio straipsnio idėja man visada patiko, tik pastangų pritrūksta :)

    AtsakytiPanaikinti