TD BLYKSTĖ: Annie-Marie



"Want me to spell it out for you? F-R-I-E-N-D-S, F-R-I-E-N-D-S" - šiuos žodžius žavioji Anne-Marie tūkstančiams klausytojų kartojo ir kartoja daug sykių. Atlikėja, kurios dainas niūniuoja ir dainuoja galybė žmonių, džiugina gerbėjus savo išskirtiniais kūriniais, o ar nebūtų įdomu labiau pažinti dainininkę ir sužinoti, kuo jos dainos išskirtinės?


Anne-Marie Rose Nicholson, nuostabiu ir savitu balsu didžiuotis galinti pop muzikos atlikėja, gimė ir augo Esekse. Jau nuo mažens jai patiko ne bet kokia, bet elektronikos muzika. Mergina ne tik turi tvirtą ryšį su muzika, bet puikiai jaučiasi ir kovos menuose! Jau nuo devynerių Anne-Marie pradėjo praktikuoti Shotokan karate - ir ne megėjiškai, bet laimėdama medalius įvairiuose pasaulio ir nacionaliniuose čempionatuose! Tačiau suprantama, kad šiuo metu ji jau nebeatranda laiko kartas nuo karto pasipraktikuoti.
Paauglystėje atlikėja buvo gana drovi ir nedrąsi, norėjo būti labai liekna. Ji buvo pikta ir irzli mergaitė, bet muzika buvo jos ramstis. Ji jai padėjo atrasti save ir motyvavo eiti pirmyn. Dabar mergina užsispyrusi, charizmatiška ir siekanti tikslų atlikėja: "Aš visąlaik buvau vaikas, kuris norėjo padaryti bet ką ir viską. Kai buvau ketverių, penkerių, mano senelis nusivedė mane žaisti krepšinį. Man niekaip nepavyko įmesti kamuolio į tinklą, bet senelis laukė ir stovėjo, kol tai pavyko padaryti. To aš nepamirštu. Senelis pasakė, kad kai galvoji, jog tu tai padarysi, tu niekad nesustosi. Manau, kad tai žmogus, kuriuo buvau visą savo gyvenimą."
Annie-Marie gyvenimas nebuvo vien rožėmis klotas. Anksčiau ji nepasitikėjo savo kūnu, kaip ir labai daug šiuolaikinių jaunų merginų. "Aš išties susipažinau su kūno problemomis ir pasitikėjimu savo kūnu. Tačiau manau, kad prabėgo pakankamai laiko, jog galėčiau drąsiai apie tai kalbėti. Jei būčiau parašiusi tą pačią dainą prieš penkerius metus, ji būtų visiškai kitokia - gal net pikta. Kitų moterų kalbos apie tokias pat problemas padeda jaustis ne vienai tokiai, o tai tikrai svarbu." 

Dar šiais metais išleistame dainininkės albume "Speak your mind" sukaupta daug Anne-Marie gyvenimo patirties akimirkų. Plyštanti širdis, išdavystė, ilgesys ir savęs mylėjimas...
"Visa tai, ką girdi mano albume, yra mano gyvenimo tiesa. "Ciao Adios" skamba kaip itin pikta daina, kurioje aš lyg atsisveikinu su juo, bet iš tikrujų labai ilgiuosi visų dalykų, kuriuos mes anksčiau darydavome kartu, kuriuos dabar jis daro su kažkuo kitu. Aš stengiuosi kievienai dainai suteikti reikšmės."
"Dauguma mano dainų yra apie sudaužytą širdį ir netikusius vaikinus, tačiau aš norėjau papasakoti šiek tiek daugiau. Manau, kad tai, ką mėginu padaryti, yra būti sąžiningai ir atvirai kitiems. Štai ką darau, kai lankausi rašymo sesijose. Aš tiesiog visiems atskleidžiu savo problemas. Tai lyg terapijos sesija. Man nebaisu apie ką nors rašyti todėl, kad žinau, jog tai gali padėti kitiems žmonėms, kaip muzika padėjo man, kai buvau jaunesnė, kai aš tiesiog troškau būti tuo balsu kažkam" - viename iš interviu yra atskleidusi Anne-Marie.
Ar klausei vienos iš albumo dainos "Perfect"? Joje atlikėja siunčia žinutę, jog turime mylėti kiekvieną netobulą dalį savyje. Anne-Marie sakė, jog visad norėjo parašyti dainą apie tai, bet nežinojo, kaip viską išreikšti. Kartą ji buvo pakeliui į rašymo sesiją ir žiūrėjo vaizdo įrašus apie moteris, pasitikinčias savimi ir mylinčias savo kūną. Moteris, rašiusi sesijose kartu ir prisidėjusi prie "Ciao Adios" dainos kūrimo, jai pasakė: "Žinai, tiesiog papasakok man apie savo nepasitikėjimą kūnu ir keistus dalykus, kuriuos darai tu, bet manai, jog daugiau niekas kitas to nedaro." Dainininkė atsiskleidė, o moteris viską užrašė popieriaus lape. Atlikėjos išsakyti jausmai, sudėlioti ir suderinti žodžiai tapo daina "Perfect"!
"Aš daug rašiau apie vaikiną, kuris buvo tas blogasis ir netikęs santykiuose, bet staiga pamaniau, jog būtų linksma viską apversti ir man tapti blogąja. Man nuoširdžiai buvo linksma dainuoti "Bad Girlfriend". Tik atlikus "Alarm" ir "Ciao Adios" man buvo taip ilgu ir liūdna, tačiau ta daina pakėlė nuotaiką" - taip apie savo dainą kalbėjo atlikėja.


Muzikantas Marshmello sukūrė dainos "Alarm" remix'ą, tačiau atlikėja su juo susipažino tik kai buvo baigtas albumas. Dainininkei remix'as labai patiko, o vėliau jie įrašė hitą "Friends". "Mes sukūrėme ir įrašėme dainą per tris valandas. Tuomet suvokiau, kad tai turi būti mano albume ir tapti 2018 hitu. Tai įvyko labai greitai. Taip, jis nuostabus!"
Tai gana nepatogi situacija tiems, kurie iš tiesų yra draugų zonoje. Aš tiesiog bandau ir rašau dainas, kokių nedaug teko girdėti" - apie savo kūrinį interviu kalbėjo pop muzikos atlikėja. Ji atvirai sako, kad jei nori duoti daugiau nei tik užuominą apie draugų zoną, tuomet nusiųsk šią dainą!

Naujausia atlikėjos daina apie meilę paauglystės amžiuje, parašyta kartu su Ed'u Sheeran'u, yra merginos nostalgiškas sugrįžimas į 2002 metus. Tuo laikotarpiu paauglė Anne-Marie nuolatos klausydavosi savo mėgstamiausių atlikėjų ir dainų: Britney Spears "Oops!... I Did It Again", Jay-Z "99 Problems", NSYNC "Bye Bye Bye", Dr. Dre "The Next Episode" ir Nelly "Ride wit Me" ir Britney Spears "...Baby One More Time". O dabar prisimink dainos "2002" priedainį ir peržvelk mano paminėtus tuo metu būsimą dainininkę įkvėpusius kūrinius! 
"Tai malonus prisiminimas, kai neturėjai daug rūpesčių, kai neturėjai mokėti sąskaitų ar galvoti apie automobilio draudimą. Dievinu klausytis muzikos, primenančios apie tą laiką, nes ji mane nukelia į dienas, kai bėgiojau parke su savo mama ir tėčiu" - taip jausmingai apie šį kūrinį pasakojo dainininkė.


Ką tu manai apie šią dainininkę ir jos kūrinius? Gal esi didelė jos gerbėja, o gal perskaičiusi įrašą visai pakeitei nuomonę apie Anne-Marie? Pasidalink komentaruose!

2 Komentarai

  1. Labai ją mėgstu. Šiaip labai seniai pradėjau jos klausyt, o visi, žiūriu ją atrado per Friends. :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki. Čia ne į temą, tačiau pasiūlysiu įdėjų jūsų tekstams:) Galbūt yra čia rašytojų, kurios kažką sakosi internetu(wish, aliexpress...)? Jei taip jos galėtų įkelti rekomendacijas ar verta pirkti ar ne, na kažkas tokio. ;)

    AtsakytiPanaikinti