It's time to say goodbye

Labas visiems. :)
Taip, tai ta pati Monika, kuri kartais daug žadėjo, arba nežadėjo nieko.. Ir ėmė viską ir sugriovė. Keletą savaičių čia nesirodžiau, nes iš ties pusantros savaitės nebuvau namuose.. Ir per tą laiką pamaniau, kad likti TD man nėra dėl ko. Nekenčiu rašyt atsisveikinimų, nes kartais juos parašau graudžiais, bet dabar to tikrai nesiruošiu daryti. Tiesiog noriu gražiai su jumis atsisveikinti, nes palieku TD, palieku administratorės pareigas.

Bet pirmiausia ačiū visiems, kurie palaikė, kuriems patiko bent keli mano straipsniai kuriuos parašiau per buvimą čia.. Kuriems patiko mano kuriami fonai. Kurie visada mane gerbė. Ačiū jums labai! Visada ir toliau skaitysiu TD blog'ą tik jau kaip skaitytoja. :) Visada pasistengsiu palaikyti kiekvieną rašytoją kuriai reikės palaikymo, nes žinau, kas per darbas yra rašymas į blog'ą, kai yra žmonių, kurių nuomonės nesutampa su tavo.

Iš tiesų buvau pradėjusi rašyti straipsnį apie filmą.. Bet tai viskas ir liko. Nesugebėjau. Nebėra to noro rašyti.. Tikiuosi nepykstat. Bet jeigu bet kada jums reikėtų pagalbos dėl filmų, rašykit man į skype moni.xe.xe! Visada lauksiu jūsų kvietimų.:)

Tikiuosi kai kurie mane prisimins iš gerosios pusės, kaip bent kažkiek besistengiančią administratorę, kuri bandė bent sukurti gražius ir kokybiškus fonus bei.. Aprašyti jums kelis filmus.

Ačiū JUMS už viską.
Manau, kad jūsų pasiilgsiu.. Bet teliko tik 42 vasaros dienos. Nepastebėsit, kaip jos praeis..
Mėgaukitės vasara! Nesvarbu, kokie orai už lango.

Sakau jums viso!
Galbūt dar kada nors grįšiu.. Tik gaila jau kaip rašytoja.:)

Saugokit save.
Monika.

O atsisveikinimą pabaigsiu su bent jau man labai šilta, atpalaiduojančia ir nuoširdžia daina.. Mano mylimiausios vaikinų grupės daina. Myliu jus! :)*


17 Komentarai

  1. Visas atsisveikinimas buvo toks nuoširdus, toks... nežinau. Bet viską sugadino ta daina. Aš nė nesiklausiau. Užteko pamatyt atlikėją ir visas įspūdis dingo. Fu, kaip aš jų nemėgstu. :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. o daina neatspindi jų. Ji yra tokia šilta, miela ir graži. Rami. Puikiai leidžia atsipalaiduot už lango lyjant lietui. Na, atsiprašau. Žinau, kad ne visiems jie patinka, bet.. Neradau kitos dainos tinkamos šiam mano atsisveikinimui.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip gaila..Net...nežinau.. O gal gali bent išduoti kas laimėjo "Ką mes turime gražaus? :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Liudna kad isejai bet gal taip geriau tau :) visgi vasara reikia pasidziaugti :) o kaip toliau niekur neplanuoji rasyti arba kurti istorija ?

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sėkmės Tau, Monciuk. :))* Ačiū, kad buvai, ir aš tikiuosi, jog dar kada nors būsi. :))

    MYLIU MYLIU MYLIU TAVE

    Pasidžiauk vasara ir nepamiršk manęs :D*****

    AtsakytiPanaikinti
  6. Anonime- aha :) Manęs anonimai nežeidžia.
    Rugile - dabar rašau apie 1D :D bet ten šiaip kaip ir įprasta istorija, tik kad su žymiais žmonėmis.
    Vilija - nepamiršiu tavęs :D* kuo dažniau parašysiu.. Tik tu žiūrėk manęs nepamiršk! Ir ačiū tau už pasiūlymą kurti blog'ą kartu. :) ♥

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ačiū, kad buvai man pavyzdžiu į ką reikia lygiuotis :) Linkiu sėkmės ir geros vasaros :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Akvile- ar aš??? Nejuokauk taip žiauriai :D Ačiū Tau! Ir Tau linkiu taip patt sėkmės ir geros likusios vasaros :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Negaliu pasakyti, jog tavęs pasiilgsiu, nes tai būtų netiesa. Tačiau galiu drąsiai teigti, kad aš iš visos širdies linkiu geros vasaros, išnaudok šį brangų laisvės laiką ir pasipildyk naujų idėjų savo sekančiai kūrybai.
    Sėkmės, Monika!

    AtsakytiPanaikinti
  10. Moonika! Kaip nuliūdinai! ;(
    Bet ką gi, tikiuosi kada nors grįši. O dar labiau laukiu tavo istorijų, tu taip puikiai rašai! Nepaleisk to talento!
    Sėkmės... :)*
    P.s. Žinau, kad nerišlu, bet tiesiog taaaip nuliūdinai... :/

    AtsakytiPanaikinti
  11. nėra čia ko liūdėt! Juk bet kada gali man parašyt:) Be to, ačiū :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Aah, gaila, negausiu interviu :( Sėkmės tau!

    AtsakytiPanaikinti