Tiems, kas mėgsta muziką!


Hey hey! Kaip laikotės per prieš paskutinę vasaros dieną? Jau jaučiu, kad nuotaikos daugumai ne kokios, nes rytoj rugpjūčio 31 jei žinot ką turiu galvoje.. Bet per daug nemąstant apie tai kokia ryt diena, šiandien jus supažindinsiu su nauju muzikos dešimtuku! Bet prieš tai manau, kad vertėtų apsižvalgyti po praeitos savaitės rezultatus.. Pirmąsias tris vietas užima ir tiek taškų surinko:

1. ONE DIRECTION - MORE THAN THIS (18 jūsų balsų)
2. JUSTIN BIEBER - AS LONG AS YOU LOVE ME (11 jūsų balsų)
3. MAROON 5 - PAYPHONE (6 jūsų balsai)

Iš viso balsavo 53 žmonės. Visos likusios 7 dainos skyrėsi vos keliais taškais, bet šios trys dainos išsiveržė į priekį, o ypač pirmoji - ji jau skynė pirmą vietą nuo pirmosios dienos! O dabar - 10 jūsų pasiūlytų dainų :) Tad nieko nelaukdama jums jas pristatau ir trumpai aptariu!!

The Wanted - Glad You Came (Acoustic)


Nesu šių penkių vaikinukų fanė, tačiau keletas dainų man patinka. Tarp jų ir ši - tik galbūt man didesnį, geresnį efektą suteikia kai jie dainuoja normalią versiją, nors nesakau, ši taip pat graži :) Parodo, kokius iš tiesų balsus turi šie penki vaikinai. Bet šią dainą klausant darosi malonu ausiai, todėl manau, kad tai yra gerai!

Three Days Grace - Last To Know


Nežinau kodėl, bet paklausiusi šios dainos pradžią maniau, kad man ši daina nesukels didelio noro klausytis jos dar kartą. Bet vos jai pasibaigus nežinau kodėl paspaudžiau "replay" mygtuką. Reiškia ji man visai patiko. Nors tai nėra mano muzikos stilius kurį mėgstu.. Bet kartais jį reikia pamaišyti ir manau, kad ši daina tam kuo puikiausiai tiks! Nors ir sena, bet.. Tai nepasako, ar daina gera ar ne:)

Rytis Cicinas - Lietaus Dukra

Nežinau.. Daina gera. :DD Na, jei rimtai, aš jos tikrai neklausysiu daug kartų, nes pirmiausia nuo vaikystės ji pakankamai pabodus, o antra.. Nemėgstu lietuviškos muzikos. Nors yra išimčių. Žinau, kad Skaidrė manė, jog priimsiu tai kaip prikolą ir nerašysiu apie šią dainą - ha, parašiau. Pasiūlei - vadinasi ją aptarsiu :D Man tik įdomu, kiek ši daina sulauks balsųų.. :)

Red Hot Chili Peppers - Brendan's Death Song


Na, galiu drąsiai teigti, kad antrą kartą jos neklausysiu. Nesu tokios muzikos fanė, man ji neprieinama, bet žinau, kad čia tikrai yra RHCP fanų. Ir galiu pasakyti, kad daina gal ir nebloga, įdomi, bet man ji ne prie širdies. :))

Birdy - Skinny Love


Daina manau, kad yra pakankamai liūdna.. Ir ji sukėlė man keletą prisiminimų.. O kodėl? Man net pasidarė pačiai keista, kadangi šios dainos nesiejo niekas, kas buvo mano praeityje.. Bet galiu pasakyti, kad ši daina yra lyg verčianti susimąstyti.. Ir ji graži.. Rami. Man patiko.

OneRepublic - All The Right Moves


Nesu tokios muzikos fanė, bet daina visai nebloga.. Atrodo, lyg ji turėtų kokią nors užslėptą mintį, kurios deja, bet negaliu išsiaiškinti.. Daina kaip ir minėjau nebloga, bet ji ne mano skonio, tad manau, kad jai nelabai pavyks prasibrauti į mano grojaraštį, nors kartais.. Taip jau nutinka, kai vėliau ji skamba tau galvoje, net ir pačiai nenorint.

Example - Say Nothing


Atlikėjas tikrai geras, Viktorija. Žinau, kad vienai iš tavo pasiūlytų dainų skirsi savo balsą. Iš pradžių paklausius šios dainos.. Man ji pasirodė, kad ji nėra labai gera, bet vos pasiekus priedainį.. Man ji pradėjo patikti.. Pradėjo skambėti galvoje ir jaučiu tai daina, kurią dabar pradėsiu be perstojo klausyti. :D

Calvin Harris - We'll Be Coming Back ft. Example





Tai antrasis Viktorijos pasiūlymas. Ši daina man veeelniškai patinka ir yra viena iš šios dienos dešimtuko favoričių. Pirmą kartą man teko savimi stebėtis, kad šio atlikėjo dainos man ima vis labiau patikt. Ir šiaip, tiek atlikėjas (šiuo atveju atlikėjai) tiek daina yra nuostaaaabi, todėl manau, kad turėtų susilaukti nemažai balsų.

One Direction - Wonderwall


Vien dėl to, kad šią dainą perdainavo šie penki vaikinai - ji man patinka.. Patinka tai, kaip ją atlieka. Ankščiau niekada jos negirdėjau, o gal ir girdėjau, bet neužfiksavau.. Ji gera. Bent jau man, jų balsai čia skamba tikrai gražiai + jie čia dainuoja gyvai. Ir šiaip gražu. Man patinkaaa ir žinau, kam skirsiu savo balsą. :)

Will.I.Am - This Is Love



Ši daina man taipogi labai patinka! Visai neseniai pradėjo super patikti. Ji šiaip yraa naa.. Tokia pusiau tranki ir šiaip gera. Jos klausant norisi ką nors veikti, o ne sėdėti ir ramiai galvoti ką veikti ar šiaip. Taip pat ši daina man patinka tuo, kad ji tokia.. Gal kiek išsiskirianti iš kitų. Kažkuo. Bent jau man. Jai didelis LIKE!

Trumpai pristačiau dešimtuką. Manau, kad pats metas susimąstyti, kuriai dainai visgi norit atiduoti savo balsą! Sugalvojai? Tuomet balsuok!

Be to, kitam straipsniui man dar reikia 5 dainų!! Siūlykit kuo daugiau, kad kuo dažniau galėčiau rašyti šią rubriką. Be to, kaip jums šis dešimtukas? Patiko ar kiek nuliūdino? :) Komentuojam!
O kol kas atsisveikinu. :)
Monika.

20 Komentarai

  1. Bent dainos pavadinimą parašytum teisingai.. "All the right mover".. Ne nu.. Siaubs.

    AtsakytiPanaikinti
  2. woooow, viena klaida, didžiausios isterijos. not bad, not bad. Siaubas, kokia tu pikta skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
  3. siulau - http://www.youtube.com/watch?v=qT9u9STPD7U <3

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kurioj vietoj tu matai isteriją?

    AtsakytiPanaikinti
  5. pasiskaityk savo komentarą porą kartų, kaip jis skamba pagalvok.. Nervus tramdyk nesiputojus. :| viena raidė skyrėsi, tai ne reikia eit ir sakyt NE NU SIAUBAS, PAVADINIMO NEMOKI parašyt. o tu klaidų nedarai? cooooooool

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tai kad pati dbr nervinies čia. :DDd

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ne,ne. Tik siaip putojies del komentaro del klaidos. :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  8. Bet tai,Monika, pati klausei dainos, pati sakei,kad tau ji paskui skambejo galvoj... Tai blm, kaip tu gali negirdet kad ten dainuoja ne "All the right mover", o ALL THE RIGHT MOVES?
    Dabar as sterikuoju, nes esu zmogus, kuris pasiule sia daina, jei tauant sirdies geriau zinot...
    Tiesiog tada nebutina rasyt, kad daina is galvos neiseina...Turbut nesugalvojai ka pasakyt, juk One republic nera One Direction, ane? Ne lygis tau.

    AtsakytiPanaikinti
  9. "All the right moves" yra daina, kuri man labai daug reiskia. Ir tikrai pikta, kad taip sutersei jos pavadinima...

    AtsakytiPanaikinti
  10. Panos, niekas čia nieko nesuteršė, baikit pyktis. Na ir kas, kad neteisingai parašė? Juk ji žmogus, o visi žmonės daro klaidas ir nereikia čia visiem putotis, kad negerai parašė vieną raidę. Įdomu jei jūs padarytumėt kažką panašaus ir ant jūsų pultu, patiktu labai?
    O aš siūlau:
    The wanted - warzone

    AtsakytiPanaikinti
  11. Red Hot Chili Peppers - Strange Man (http://www.youtube.com/watch?v=WtZRb22VymU)
    Olly Murs - Dance With Me Tonight (http://www.youtube.com/watch?v=F3EG4olrFjY)
    Bruno Mars - Runaway Baby (http://www.youtube.com/watch?v=6Ww-8jvxT5Q)
    Lana Del Rey - Born To Die (http://www.youtube.com/watch?v=Bag1gUxuU0g)

    AtsakytiPanaikinti
  12. žiauriausia yra tai, kad tik viena raidė gale skyrėsi, kuri klaviatūroje yra pakankamai netoli viena kitos. Aš NE ROBOTAS, VISI DAROM klaidų, JŪS IRGI darot klaidas, bet dėl to jūsų niekas nepuola, dieve mano.. Nusiraminkit, VIENA RAIDĖ PATAISYTA IR NIEKAS NESUTERŠTA. Suprantu būtų viskas pavadinimas kitaip, o čia ne, viena raidė.. Baikit dramatizuoti, nes juokingai atrodo. :|

    AtsakytiPanaikinti
  13. http://www.youtube.com/watch?v=9mJcqzTcT5A
    siūlaus šitą dainą .
    ji nėra nei nauja , nei siena . ji niekuo neišsiskiria , bet man ji labai įstrigo .

    AtsakytiPanaikinti
  14. va jetau Skinny love!! kokia grazi daina :)). O šeip manau kad kitam dešimtukui paimk kokią iš Ed Sheeran ;)

    AtsakytiPanaikinti
  15. Siūlau : Ingrid Michaelson-everybody. Rock mafia-the big bang. :)

    AtsakytiPanaikinti
  16. Ed Sheeran - The A Team,
    Olly Murs - Dance With Me Tonight,
    David Guetta - I Can Only Imagine ft. Chris Brown, Lil Wayne,
    ČIULPUONĖLIAI - NORIS ČIAKO NORIS,
    Take That - Rule The World.
    -------------------
    Jeigu šitų dainų dar nebuvo, siūlau jas :)xx

    AtsakytiPanaikinti
  17. Jezau del 1 vienos raides isterijas kelt (anonimui) jei kas nors nepatink eik nusisauk su duru rankena

    AtsakytiPanaikinti