Pasikeitimai


Turbūt kai kuriems iš jūsų keista ir vėl matyti mano vardą straipsnio pradžioje.. Tad labas visiems! Nežinau kiek dienų, kiek savaičių ar kiek mėnesių manęs čia nebuvo.. Skaitau, kad pakankamai ilgokai. Vasaros pabaigoje grįžau tam, kad padėčiau blog'ui atgimt ir kad jis taptų kiek aktyvesnis, bei skaitomesnis, bet visgi.. Kai viskas pagerėjo, dingau. Ir nesirodžiau. Tam neturėjau noro ir laiko, apskritai net neturėjau idėjų straipsniams, bet kam tai rūpi? Dabar galbūt viskas kitaip.

Nors dabar esu pakankamai LABAI užimtas žmogus, pasistengsiu laiko atrasti ir šiam blog'ui, o jeigu man nepavyks, manau viskas ir taip jau aišku. Bet gerai, dabar ne apie mane..

Pasikeitėm labai. Na, gal ne labai bet visgi pasikeitėm ir manau, kad dabar truputį labiau (bent jau mane) traukia čia ką nors rašyti.. Keičiant foną, vos neapsipykom su Vilija, nes nesutapo mūsų norai dėl šablono, bet nieko. :D Ir šiaip fonas skaitau kiek tamsesnis. Nedariau Helovyno "šventei" skirto fono, nes iš ties po kelių dienų kai jis baigsis neapsimoka keisti. Ir tai nėra labai jau didelė šventė, asmeniškai man. #justsaying

Tad kol kas pradžiai taip. Dabar turiu didelį sąsiuvinį, kur galėsiu pasirašyt temas straipsniams, arba po truputį kai nebus ką veikti ir kompiuteris bus užimtas - galbūt straipsnį pradėsiu rašyti ten..

O kol kas atsisveikinu, linkiu turiningo ir gero sekmadienio vakaro (nors dar ne vakaras:D) ir gero pirmadienio... namuose! Manau ir tikiuosi, kad greitai susitiksim.

Forever yours,
Monika. 

16 Komentarai

  1. Vilija grįžo tai ir tu užsimanei... Geriau jau būtum dingus visam laikui, nes kai paskutinį kartą grįžai, nieko neveikei, šūdą malei ir pamatei, kad nieko nesgaus, tad nusiplovei nuo viso reikalo. Dabar matai, kad reikalai taisosi Vilijos dėka, tai ir tu užsimanei grįžti ir parodyti kaip tau rūpi tas blogas, kaip tu čia viskuo rūpinies ir pnš. Net juoką keli.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Šiaip jau pradedu pritarti iš dalies anonimui. Iš ties erzina tie tavo nuolatiniai dingimai. Tiesiog arba grįžti čia jau normaliai, arba iš vis išeini ir baigta.: )

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nestumkit taip ant žmogaus. Norės ji išeis - norės sugrįš. Jums skauda nuo to, kad ji parašo tuos du straipsnius į mėnesį? Tai vis tiek šis tas puslapiui..

    AtsakytiPanaikinti
  4. O ji ir tiek parašo? Geeras... Bet rimtai, ji ieško naudos sau tiktai šiuo grįžimu. Koks žmogus, norintis tikrai padėti blogui, net neįkelia jo nuorodos į savo blogą? Kalbu apie sc... Patys pagalvokit, jeigu ji nuoširdžiai būtų stengusi padėti kažką, būtų tai padariusi savo blogo pagalba... Vėliau dingo nieko nepaaiškinus, nes suprato,kad pati nieko nėra verta ir nieko nepadarys. O va kai Vilija sugrįžo, angelėlis Monikutė irgi stebuklingai grįžo lyg ir nebūtų dingus...

    AtsakytiPanaikinti
  5. KOKIOS NAUDOS? KOKIOS? PASAKYKIT, NES MAN ĮDOMU! Kaip manot, kam aš ieškojau facebook'e puslapių, gerų, aktyvių, kurie galėtų įkelti TD nuorodas? KAM? Šiaip sau, dėl naudos? Nesvaikit. Jūs net nežinot apie ką mes su Vilija kalbėjom, kodėl taip yra ir dar drįstat aiškint? Nieko nežinodami geriau tylėkit ir neįžeidinėkit žmonių, nes nepažįstat nei pačios manęs, nei žinot kokia esu. Po anonimais nesislėpę, geriau parašykit KAI KURIE savo tikraisiais vardais.

    Stūmimai visur, kur tik įmanoma. Ir tikiu, kad kai parašysiu straipsnį, iš PRINCIPO apie jį atsiliepsit neigiamai. Šaunuoliai! Su tokiais komentarais susipraskit, kad atbaidot žmones rašyti. Kalbu ne tik apie save ir ta nauda ne prie ko iš vis, jos galvoj nė neturėjau, bet matosi, kokie jūs esat.. Visur kai kurie įžvelgiat naudą, nes jums patiems jos reikia.

    Vilija kai grįžo, kai mes su ja kalbėjom dėl TD man vėl grąžino norą čia kažką rašyt, nes ji turi užsidegimą, kuriuo užkrečia kitus. Atsigaukit. ;}

    AtsakytiPanaikinti
  6. gerai, susipažinkim. Aš esu ta antroji ananimė, kurios komantaras ir vėl stebuklingai buvo ištrintas, ir mano vardas Simona. Gyvenu Šiauliuose ir spalio 31 dieną man sueis 14 metų. IR TAIP, AŠ ESU SVIETO LYGINTOJA. Tiems, kuriems neaišku - visada ieškau tiesos, ir kai esu teisi, bet kokia kaina įrodau savo. O šiuo atveju aš taip pat ESU TEISI.
    Vilija tau paliko blog'ą tam, kad jį išlaikytum. Ištikus sunkiam metui, nepaliktum jo likimo valiai. Skatintum merginas rašyt. rengtum konkursus. mestum lauk tas rašytojas, kurios prie blog'o gyvavimo nė kiek neprisideda, vietoj jų priimtum naujas, keistum blog'o įvaizdį, skatintum merginas rašyti. TU TURĖJAI SAUGOTI ŠĮ BLOG'Ą NUO TO, KAS JĮ IŠTIKO. O ką TU padarei? Nešei "muilą" lauk, pasiteisinai laiko stoka, perleidai viską skaidrei, bet nepamiršai įsikelt nuorodos į savo istoriją apie tuos penkis "nuostabiausius, gražiausius, tobuliausius ir dar visokius kitokius - iausius" idiotus, dėl kurių alpsta pusė pasaulio merginų. taigi, tai buvo NAUDA TAU.
    Dabar, po kelių savo "išėjau - sugrįžau" "bajerių" vėl čia atsiradai, ir tiekiesi, kad visi vėl priims tave išskėstomis rankomis, ir sakys: "O Dieve, Monika, mums čia tavęs taip trūko, gerai, kad Tu vėl čia!!". Tu ŽIAURIAI klysti.
    Taip, tu visiškai teisi. Man reikia naudos. Aš noriu paskaityti apie tai, ko dar nežinojau. Noriu sužinoti, kaip mąsto mano bendraamžės. Noriu įvertinti jų darbus. Skaitydama jūsų straipsnius, tobulėju pati, taigi, tai yra NAUDA MAN, ir aš jos siekiu.
    O dėl straipsnių... jeigu nerašysi, atsiprašant, šūdo, taaigi, atsigaut reiktų tau, o ne mums.

    AtsakytiPanaikinti
  7. *O dėl straipsnių... jeigu nerašysi, atsiprašant, šūdo, nieks ir "nestums".
    taigi, kaip matai, "atsigaut" reiktų tau, o ne mums.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Labas, Simona, malonu susipažinti. Aš esu Monika ir man 14 metų, esu iš nedidelio miestelio, kur yra fainų žmonių, su kuriais puikiai praleidžiu laiką. Mėgstu rašyti, bet rankas nuleidžiu tada, kai matau, jog niekas neišeina. Ir galbūt tai yra didžiausias mano minusas. Gerbiu žmones, kurie gerbia mane ir nesuprantu esmės, kam reikia nekęsti žmogaus jo nepažįstant.

    Nesu linkus pyktis su žmonėmis, bet esu tokio charakterio, kad mane lengva supykdyt. Bet jei rimtai, man labiau patinka būti taikoje. Mėgstu daug atlikėjų ir NEKENČIU kai ant jų varo prie pat mano akių. Geriau šia tema nuomonę pasilaikyti sau. Toliau.. Rašau istoriją kuri Tave erzina kaip pastebėjau, bet jos nereklamavau čia. Ji tik buvo šone ir kas norėjo tas užėjo. Na, nebent gal buvo nuoroda straipsnio gale, bet to tiksliai neprisimenu. Taip pat SC (istorijos) blog'e ir vėl šone galima rasti TD nuorodą kad čia užsuktum. Ką dar pasakyt..

    Ai, turiu jausmus ir mane lengva įžeisti, bet galbūt per daug to neparodau. Mėgstu kitiems patarti, bet nemėgstu kaip šuo loti ant kitų dėl jų klaidų ir kandžiotis, kaip nors ĮKASTI ir priversti žmogų tiesiog susierzinti. Esu atlaidi, gal keik užsispyrusi, bet laikausi savo nuomonės.

    Kartais esu neapsisprendusi, bet tik kartais. Esu užimtas žmogus, bet visgi stengiuosi kažką įdėti į blog'ą. Galų gale beveik visada kiek fonai buvo keisti, visus kartus kelias valandas fono radimui, logotipui ir kitam dalykui skirdavau savo laiką. Jau pliusas man.

    Jei man iš šito blog'o reikėtų tik naudos, tuomet blog'e būtų pilna reklamų, vos ne visur blog'o nuorodos ir ne tik. Bet to nedarau, reiškia man naudos nereikia.

    Mėgstu bendrauti ir diskutuoti su žmonėmis, dalintis įspūdžiais (vieną straipsnį parašysiu apie Norvegiją, bet aišku kažin ar pagal jus tai nebus šūdas), rašyti man aktualiomis ir įdomiomis temomis.

    Dabar Tu apie mane jau šį tą žinai. Todėl malonu būt truputį pažįstamoms. :D Galbūt kol kas tiek, jei turi klausimų, klausk, mielai atsakysiu ir be jokių pykčių. Aš taikus žmogus kaip jau minėjau ir geriausiai yra tada, kai visi taikūs.
    P.S. nesitikėjau tokių sms kaip - "OO grįžai, lauukėm tavęs.". Visiškai ne. Bet tiesiog taipogi nesitikėjau ir nemanau, jog norėjau sulaukti komentarų kupinų neapykantos.
    P.P.S. Simona, su artėjančiu! Gerai atšvęsk:)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Pritariu Simonai laaabai. Tau buvo paliktas blogas tam, kad ir toliau gyvuotų, tam, kad toliau viskas būtų kaip buvę. Vietoj to, tu pamatei, kad nieko gero nesigauna, perleidai jį kitam žmogui, o pati pasiplovei nuo pareigos, palikai likimo valiai, nes galvojai, kad nebeverta.
    Ir dabar, kai parašėm dėl reklamos. Tik dabar sugalvojai įkelt į sc reklamą. Jei ne mes, būtum ir toliau to nepadariusi.
    Manau, kad esi viedmainė melagė, kuri ieško naudos sau.
    Kai rinksies profesiją - patariu nesirinkt nieko, kas būtų susiję su vadovavimu, atsakingumu ar komandiniu darbu.

    AtsakytiPanaikinti
  10. taikliai mane apibūdinai. :DD Mano zodiako ženklas Skorpionas ir tai puikiai atsispindi mano charakteryje. :DD
    O aš atvirkščiai - visai ne taiki. :DD Man patinka pyktis, ir Tu tikriausiai nė neįsivaizduoji kaip malonu, kai vis dėl to įrodai savo, o kiti dėl to tavęs dar labiau nemėgsta. tada jaučiuos tokia svarbi, kai esu apkalbinėjama. :DDD
    Gal tiesiog šiek tiek ne taip interpretavai gautus komentarus. tikiu, kad nė viena komentavusi mergina nenorėjo parodyti tos savo "neapykantos", bet visi tavo išėjimai ir sugrįžimai šiek tiek erzina. Jeigu nebūtum gera Vilijos draugė, abejoju ar tai sau leistum. bet čia jau atskira tema.
    Ačiū už sveikinimus. :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Prieš paskutinis anonime, dažniau reikėjo SC apsilankyt, būtum matęs, kad ankščiau kai grįžau čia, kad padėčiau blog'ui bent kažkiek, įmečiau jį į dešinį šoną, maždaug per aukščiau nei vidurį, kai buvo rudas logotipas. Šitai aš puikiai prisimenu ir tada nebuvo jokių prašymų. Nuoroda buvo visą laiką ligi tol, kol tvarkiau ir ruošiau blog'ą naujam sezonui.

    Simona- galbūt sau to neleisčiau, galbūt pasistengčiau rašyti bent kelis straipsnius į savaitę, prisiversčiau ir ko nors atsisakyčiau kad čia parašyti. Bet iš tiesų, kai ji paliko blog'ą, aš labai dvejojau ar man jį imti. Nors kam dabar tai rūpi, neverta knaisiotis pro praeitį. Buvo kaip buvo, nežinau kaip tu, bet aš gyvenu dabartimi. Galbūt kai išeisiu šį kartą, bet ne dabar, daugiau niekada nebegrįšiu, nes žinau, kad jeigu turėčiau begalę laiko, idėjų ir minčių, iš to nieko nebūtų, nes visa neapykanta viską sužlugdytų.

    Viską parašiau ne iš blogos valios. Ir nauda man asmeniškai yra visai ne prie ko. Jos mano galvoje nėra.

    AtsakytiPanaikinti
  12. Geriau jau eik dabar lauk, nes niekam čia tavęs nereikia, o ir niekas turbūt nepasiges, nes ir taip nieko prie blogo kūrimo neprisidedi išskyrus tai, kad sukuri foną.

    AtsakytiPanaikinti
  13. O taip, tikrai nieko.. TIKRAI nieko. Iš principo neisiu lauk :) aš tau ne šuo, kad mane varinėtum.

    AtsakytiPanaikinti
  14. ka padarei be fono dar? kur buvai kai blogas mire? kodel tik dabar kai vilija atgaivina ji grizti?

    AtsakytiPanaikinti
  15. paskaityk aukščiau komentarus, suprasi ;}

    AtsakytiPanaikinti